BÖLÜM 6 " BEN... ÇOK DÜŞÜNDÜM LUNA, SÖZLERİNİ VE... SENİ DÜŞÜNDÜM. "

1K 90 83
                                    

Biraz hızlı mı gelişti ne? Ayrıca klişe dolu bir bölüm oldu ama olmasa olmazdı. 800 kelimelik kısa olmayan bir bölüm! Yorumlarınızı bekliyorum!

Sarı saçlarını savurdu ve gözlerini kapatarak yürümeye başladı. Hogsmeade' nin havası iyice soğmaya başlamıştı. Bir de kar yağsa tam olacaktı. Zaten gökyüzünde toplanmaya başlayan bulutlar, bunu işaret ediyordu.

Çoğu kişi dükkanlarda sıcak çikolataları içerken bu soğukta yürüyen kıza gülüyordu.

Delilikten başka bir şey değildi.

Kız ise hiç aldırmıyordu. Draco' yla konuşalı tam üç gün olmuştu ve genç adam bir daha onunla konuşmamıştı.

Ters tepmiş olabilir miydi?

-----------------

Draco Malfoy, zorla geldiği dükkanda sıcak çikolatasını yudumluyordu.

Berbat bir hava olmasına rağmen bütün Hogwarts Hogsmeade' e akın etmişti.

Belki de yaklaşan yılbaşı balosu bunun sebebiydi?

En karanlıktaki koltuğa tek başına oturmuş, öğrencileri seyrediyordu.

Birbirlerine sarılmış çiftlere hafif bir tiksinmeyle baktı.

Belki de hiç böyle bir ilişkisi olmadığındandı?

Evet, Hogwarts' taki kızların çoğu ona aşıktı ama çıktığı kızların hiçbirini sevmemişti.

Ya kızlar onunla ünlü olmak istiyor ya da çıkarcı davranıyordu. Onu karşılıksız seven yoktu.

Bir tek Luna...

Onu dinliyordu, anlıyordu.

Ve hiçbir karşılık beklemiyordu.

Çikolatanın sonunda geldiğinde dışarıda yürüyen Luna' yı gördü.

Yan masada oturan öğrencilerin onu göstererek deli dediğini duyunca kaşları çatıldı. Sıcak çikolatanın yanına bir kaç sickle bırakarak kalktı ve kızların bakışlarına aldırmadan dışarıya çıktı.

Herkes, merakla Luna' nın nasıl aşağılanacağını seyrediyordu.

Harry ayağa kalktığında Hermione onu tuttu.

" Luna güçlü bir kız, bırak Malfoy ' a haddini kendisi bildirsin. "

Halbuki durum hiç de onların düşündüğü gibi değildi.

---------------------

Draco bu soğuğa aldırmayan kıza sessizce yaklaştı. Yerler hafiften buzlanmaya başlamıştı ve gözleri kapalı yürümek hiç de mantıklı bir şey değildi.

Kızın kolunu tuttu ve kendine döndürdü.

Sarı saçları suratına çarpıp da bu güne kadar hiç duymadığı muhteşem bir koku burnuna gelince afalladı.

Diğer kızlar gibi değildi, ve farklı olduğu için ona deli dediklerini fark etti.

Kocaman açılmış mavi gözleri görünce gülümsedi.

Dükkanın içinde Draco ' nun kıza gülümsediğini görenler, hiçbir şeyi kaçırmamak için cama yaklaşmıştı.

Luna Draco ' nun buz mavisi gözlerine baktı. Açık saçlarına minik bir kar tanesi düşmüştü.

Yavaşça yağmaya başlayan kar, dükkandaki kızlara iç geçirtecek kadar romantik bir ortam sağlamıştı.

Draco, yavaşça Luna ' nın yanağına düşen kar tanesini eliyle sildi.

DRACO LUNA - ANLAT BANA -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin