1.1: night clup

1.2K 96 10
                                    


Işıklar gözlerini kamaştırıyordu doğrusu, neredeydi ve başı neden bu kadar dönüyordu.

Ah, sahroştu. Elinde bir kadeh ve yanında oturan biri vardı.

Yanında oturan kimdi, bilmiyordu. Ama bir erkekti.

Tişörtü neredeydi onu da bilmiyordu. Ağzında iğrenç bir tat vardı. İçki içmeyi sevmezdi.

Hafızasını zorladı. Nasıl buraya geldiğini anlamaya çalıştı fakat bir neden bulamıyordu. İçki içmeyi yada böyle yerlere gelip erkeklerle flört etmeyi sevmezdi.

Kendini zorladı ve geçmişini düşünmeye çalıştı. Ne yaptığını yada neye uğradığını. Ağladığını ve kafasının sorularla dolu olduğunu hatırlıyordu. Her zamanki gibi giyinmişti ve siniri atmak için yürüyüşe çıkmıştı. Eh, sadece yürümüş gibi gözükmüyordu. Kusmak üzere olduğunu hisseti ve çocuğa başıyla  minik bir işaret yaptı ve tuvalete gitti.

Midesindekileri çıkardığında daha iyi hissetmişti. Yüzünü yıkamıştı ve barın mermerine geri döndüğünde daha iyi hissediyordu ve bir daha içki içmeyecekti.


Çocukla biraz konuştular. Birbirlerini tanımıyorlardı ama Alec fazla olmasa da öpüşmeleri kesik kesik hatırladı. Çocukla konuştukları süre boyunca birbirlerinin ismini yada numarasını sormadıklar ki bu mükemmeldi.

Buradan çıkması gerektiğini düşündüğünde eline telefonunu aldı ama sonra geri koydu. Ne yapacaktı? Jace mi arayacaktı?

Mantıklı düşünemiyordu. Hala sahroş sayılırdı. Bir bahanesi vardı.

Alec_: MAGNUS

Alec_: HEY İNAN BANA TRİP ATMANIN SIRASI DEĞİL

Alec_: YANIMDAKİ ÇOCUĞUN KİM OLDUĞUNU BİLMİYORUM.

Alec_: NE YAPMALIYIM

kiss // malec [CAT EYES 2]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin