1.8:high as hell

892 73 17
                                    


Yüzüne baktın,gülümsedin ve ona sarıldın. Hızlıca çekildi.

''Tamam.'' dedi sert bir sesle ''yeter.'' artık gülümsemiyordu.

''Ne var işte'' dedin. ''Söyledim! Mutlu musun?''

Yüzüne baktı  ve başını salladı. Seni omuzlarından yakaladı ve seni kendinden uzak tutarak yürümeye başladı.

''Ne var?'' dedin. ''Seni anlamıyorum Magnus, söyledim işte!''

Yüzüne daha da sinirli ve hırçın bir biçimde baktı ''Neyi söyledin?'' neredeyse tıslıyordu.  ''Beni sevdiğini mi söyledin? Yapma Alec bunu sadece ailenden intikam almak için yaptın!''

Birden silkelendin ve kendini ondan kurtardın,  yüzüne baktın. Artık kendini kontrol edemiyordun ve başın feci şekilde dönüyordu. ''YANİ AİLEMENDEN İNTİKAM ALMAK İÇİN Mİ YAPTIM BUNU?!'' artık neredeyse bağırıyordun, ne diyeceğine bile bilmiyordun.

''Tamam.'' dedi. Şimdi biraz daha yatıştırmaya çalışan bir sesi vardı. Yine de sinirli gözüküyordu. ''Uçmuşsun.'' seni yeniden yakaladı ama olabildiğince az dokunuyordu. ''Bu kadarı yeter tamam mı? Bu akşam bende kalabilirsin ama yarın evine geri gidecek ve ailenden özür dileyeceksin.'' Sonra durdu. ''Annen nasıl olur da onca sene gay pornosu izlediğini anlamaz?''

Kahkaha attın. ''Teklonojiden anlamıyor pek fazla.''

*

Evi kesinlikle garip biryerdi. Yine de kendini evinde gibi hissedebilirdin, burada daha uzun kalmak fena olmazdı.

''Niye?'' dedin ellerini gözüne siper ederken ''bu kadar çok ışık var?''

Kısaca cevap verdi. ''Çünkü öyle istiyorum. İstersen yerde istersen de şuradaki yatakta yatabilirsin, git banyo yap. Çarşafları yakarak temizlemek istemiyorum doğrusu.''

*

Yatağı şeçmiştin. Normalde yerde de seve seve yatardın ama yatak fikri daha cazipti çünkü gecenin sonunda Magnus bir anlık şaşkınlık sonucu yanına gelebilirdi. Gerçi gelse bile anlayamazdın muhtemelen çünkü artık karın ağrın çok kötü durumdaydı ve herşeyi çift görüyordun. Uyamaya ihtiyacın vardı. Tüm bedenin bunu için yalvarıyordu. Bu kadarına alışık değildin.

----

Bu bölüm niye böyle oldu

nerede gökkuşağı nerede?

sanırım Drake ve Taylor'un çıktıklarını öğrenmek beni bayağı kötü etkiledi. Neden Drake neden?

Birde evet çok uzun zaman oldu.

Niye tüm bölümleri gece yarısı atıyorum acaba

neyse

oy

ve

yorum

OY VE YORUM




kiss // malec [CAT EYES 2]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin