Co Je S Tebou?

247 15 2
                                    

ČUS lidi :D
Vítám vás u nové kapitoly cx
Doufám, že se vám bude líbit <3

MiaBoumontov <3

Na hodině etikety jsem bohužel musel dávat pozor, protože učitel se mě furt na něco ptal. Celkově hodina trvala ani ne 40 minut a pro mě to bylo jako půl století. Jakmile byl konec, tak byl oběd. To byla jedna z mých oblíbených částí dne. Přišli jsme ke stolu a začali jíst. Po chvilce se matka začala rozhlížet. Otec chytl matku a ruku. ,, Co se děje?" řekl ustaraně ,,Kde je Loki? " Já se podíval vedle sebe. Loki tam neseděl, ale před chvílí tam byl. Otec se na mě podíval ,,Thore?" já na něj kývl ,,Najdi svého bratra" já se zvedl ze židle ,,Jistě, otče."

Vzal jsem si sebou kus stehna a rozešel jsem se ze sálu pryč. Našel jsem Lokiho v zahradě, s knížkou v ruce, vedle sebe měl mísu ne s masem, ale s ovocem. Nechápal jsem, jak mu to může chutnat více než maso. ,, Loki? " podíval se na mě ,,Proč nejsi u stolu s námi?" řekl jsem nechápavě ,,Mám chuť spíš na nějaké ovoce než na maso" kousl si do jablka ,,Jak ti může tohle chutnat víc než maso?" pořád jsem nechápal ,,Já nejsem ty Thore, každý jsme jiný" řekl Loki jako nějaký citát ,,Jak myslíš, ale otec s matkou tě tam chtějí. " Loki se podíval střídavě na mě a na knížku. Nejspíše se rozhodoval jestli půjde se mnou, nebo tady zůstane. Po chvilce dal knížku do své tašky a ovoce taky. ,, Fajn, jdu" já se na Lokiho usmál a rozešel jsem se s ním zpátky do sálu. 

Přivedl jsem Lokiho ke stolu a matka hned k němu přišla. ,, Kde jsi byl?" řekla ustaraně ,,Četl jsem si" řekl s lítostí v hlase ,,Tak jsi nám to měl říct" Loki sklopil zrak ,,Promiň" matka ho pohladila po vlasech ,,To je v pořádku Loki a teď pojď se najíst" Loki trochu znervózněl ,,Emm.. Matko?" matka se na něj otočila ,,Já nemám moc chuť na maso" matka ho sice chvíli přemlouvala, ale nakonec řekla, že ji to nevadí. Jedli jsme s našimi přáteli, a rodiči. Loki jako jediný se masa ani nedotkl.

Pak jsme měli hodinu boje. Já se přihlásil první. Volsttag se nabídl, že si spolu dáme zápas. Já souhlasil. Vyhrál jsem samo sebou ,,Jednou tě porazím" usmál se ,,Jistě, když budeš hodně cvičit tak ano" řekl jsem poněkud egoisticky. A co Loki? Ten prakticky každou hodinu seděl a díval se, párkrát ho učitel vytáhl bojovat a náhodou nebyl vůbec špatný, spíš když na tím přemýšlím, tak nás sledoval a studoval. Loki je spíš typ, který používá mozek. Já používám svaly než hlavu. Během téhle hodiny se, ale Loki zvedl a odešel. Učitel mě za ním poslal. Vyběhl jsem z hodiny.

,, Loki? " Nic, tak jsem běžel k našim pokojům. Cestou jsem to zkusil ještě jednou. ,, Loki?!" Zase nic, otevřel jsem dveře do jeho pokoje a ležel tam na posteli ,, Loki? " jakmile jsem řekl jeho jméno, tak se otočil. ,, Proč jsi odešel z hodiny? " řekl jsem nechápavě ,,Není mi dobře.." řekl prakticky neslyšně ,,Ale notak, jsi chlap ne?" přišlo mi, že si Loki jen vymýšlí ,,Ne vážně...slyším hlasy, motá se mi hlava... Je mi střídavě teplo a horko..." nezněl moc dobře, došlo mi že si Loki nevymýšlí ,,Tak lež, já dojdu pro rodiče a léčitele" Loki jen kývl, já se rozběhl z lokiho pokoje přímo do trůnního sálu.

Když jsem tam přiběhl, tak otec zrovna něco řešil s generáli, jakmile si mě všiml tak se hned zamračil, myslel si že jsem utekl z hodiny, zase. ,, Thore, co tady děláš? Že ty jsi zase utekl?!" otec zněl dosti naštvaně ,, Ne učitel mě pustil, otče" řekl jsem trochu udýchaně ,, Co to meleš za bláboly?" já se pořádně nadechl ,,Chtěl abych našel Lokiho, protože utekl z hodiny.." otec mě hned přerušil ,,Cože?!" já k němu natáhl ruku ,, Nech mě to doříct.. Našel jsem ho v jeho pokoji v bolestech.. " Otec vstal z trůnu ,, Řekl, že slyší hlasy, je mu střídavě zima a teplo, točí se mu hlava a je strašně bledý" u poslední věty se otec s generály zarazil ,,Co se děje?" otec ke mně hned přišel a vzal mě kolem ramen ,, Nic se neděje, řeknu léčitelům, ti se o něj postarají. Jsi hodný, že jsi nám to řekl" poplácal mě po zádech a já se usmál ,,Až mu bude líp, tak ti řekneme a ty mu budeš dělat společnost, ano?" já jen kývl a společně s otcem jsem odešel z trůnního sálu.

Když jsem přišel k němu do pokoje, tak tam byla celkem velká zima. Okolo Lokiho stáli lékaři. ,,Jak mu je?" řekl jsem ustaraně, jeden doktor se na mě otočil ,,Bude v pořádku, jen potřebuje klid" já se trochu usmál ,,Jakto, že tady je zima?" řekl jsem nechápavě ,,Jen díky lékům, pak tu bude zase teplo" já na to kývl.

Další den jsem přišel k Lokimu do pokoje. Když se na mě Loki otočil, tak jsem si všiml že je hodně bledý, dalo by se říct že byl až modrý.

,,Ahoj" usmál jsem se ,,Ahoj.." já si k němu sedl ,,Je smutný, se na tebe takhle dívat. Jsi celý bledý.." Loki se na mě nechápavě podíval ,, To je divné, mě už začíná být dobře" já nadzvedl obočí ,,Je ti zima?" Loki zavrtěl hlavou ,,Mě je strašně, jdu zatopit jo?" Loki kývl. Zvedl jsem se a dal dřevo do krbu, které jsem následně zapálil. Poté jsem si zpátky sedl k Lokimu.

,,Tak už ti není zima?" zasmál se trochu Loki ,,Ne" podrbal jsem ho na hlavně ,,Bratře?" já na něj kývl ,,Podáš mi prosím tamhle tu knížku, která je na stole?" já jen kývl a přinesl jsem ji. Jmenovala se "Mystické předměty a brány mezi světy."

,,Loki, ty vážně čteš něco takového?" řekl jsem nechápavě ,,Jo, no a? Je to náhodou zajímavý " já nadzvedl jedno obočí ,, Proč to čteš?" dal jsem mu tu knihu do ruky ,, Líbí se mi to, navíc mi to přijde zajímavý, tak proč ne?" já se zasmál ,,Je poznat, že ti zase je líp" začali jsme se spolu smát.

Po necelém týdnu se Lokimu udělalo lépe a všechno se začalo vracet zpátky do starých kolejí. Dobrá změna byla, že Loki začal dokonce jíst více masa. Dokonce nám otec slíbil, že až dosáhneme věku ve kterém se dostávají zbraně, tak nás vezme do jiného světa. Oba jsme z toho byli mimo, vždycky jsme chtěli vypadnout na chvíli z Asgardu a podívat se jak to funguje jinde. Za ani ne půl roku k nám přišel strážce brány a řekl nám že nadešel čas. Já se v té chvíli zarazil, celkem jsem se bál co dostanu jako zbraň ,,V klidu.. Ty to kladivo nedostaneš.." řekl jsem si potichu pro sebe a rozešel jsem se za ostatními.

Tak tohle je konec dnešní kapitoly cx
Doufám, že se vám líbila <3

Co myslíte, že se s Loki dělo?
Však vy víte kam to máte psát ;)

MiaBoumontov <3

Loki/Thor - Loki Je Stále Můj Bratr Kde žijí příběhy. Začni objevovat