Vanaheim

128 7 4
                                    

ČUS lidi :D
Vítám vás u nové kapitoly cx
Doufám, že se vám bude líbit <3

MiaBoumontov <3

,,Princi Thore!" já sebou škubnu a podívám se na učitele historie ,,Co jsem říkal?" Já se nenápadně podíval na Lokiho a ten mi v mysli řekl "Ptal se na nejvýznamnější válečníky z doby temných skřetů" já se zarazil ,,No? Co jsem říkal?" měl skřížený ruce na hrudi ,,Ptal jste se na nejvýznamnější válečníky z doby temných skřetů... Jen já neznám odpověď, pane učiteli.." trochu sklopím hlavu a on si promne spánky ,,Tak kdo ví?" Podíval se po ostatních, samozřejmě se přihlásil Loki ,,Jeden z nejvýznamnějších byl můj a thórův dědeček Bor Borinson" on na něj učitel kývl ,,Výborně Loki. Jsem rád, že aspoň někdo dává pozor." Poté pokračovala hodina.

Když jsme vyšli ven, tak tam na mě čekal Loki ,,Od kdy ty na mě čekáš, Loki?" Strčím do něj ,,Tak to mě urazilo, ty jsi ten kdo nečeká" oba jsme se zasmáli ,,To je pravda. Díky, že jsi mě na té hodině zachránil. Učitel by byl jinak zase strašně uřvaný" poplácal jsem ho po zádech ,,Se nediv, když tam povídá a ty ho ignoruješ" na to kývnu ,,Jo otec nám něco vzkázal" podívám se na něj.

,,Říkal, že máme přijít k němu do sálu" rozešel se tam a já šel vedle něj ,,Řekl to osobně, nebo někoho poslal?" Loki se na mě podíval stylem "hádej" ,,Jasně, jak jinak že? Neřekl o co se jedná co?" Zavrtěl hlavou ,,Ale už dlouho po nás nic takhle náhodně nechtěl, takže to může být konečně něco velikého" ušklíbl se a já s ním ,,Bylo by dobré konečně po delší době zažít něco pořádného" on na mě kývl a usmál se.

Po příchodu do královského sálu nás přivítali stráže a my se jim lehce uklonili ,,Tady jste synové" trochu rozpřáhl ruce do vzduchu ,,Jsem rád, že jste přijali mou zprávu" opět vzal rukama jeho kopí. ,,O co se jedná, otče? Dlouho jsi po nás nic nechtěl?" Musel jsem se zeptat, to bych nebyl já ,,Chci splnit slib, který jsem vám před více než půl rokem dal." Oba jsme se zarazili ,,Jaký máš na mysli, otče?" Řekl Loki.

Otec nás vzal kolem ramen ,,Mám na mysli to, že vás vezmu do jiného světa" nám oběma se rozzářil úsměv ,,Vážně??" Řekli jsme oba radostně. on kývl ,,Teď hádejte do kterého" postavil se před nás a přeměřil si nás pohledem ,,Ljósálfheim?" Já se na Lokiho podíval ,,Co to je?" Řekl jsem potichu. On si promnul spánky a v hlavě mi řekl "Álfheim" já na to pochopením kývl. ,,Ne Loki, tam ne. Co ty Thore? Máš nějaký tip?" Zapřemýšlel jsem, ale napadali mě spíš místa kde by nám šlo o život ,,Eeee.. To jen mě napadá Midgard?" On zavrtěl hlavou ,,To by nebylo zrovna moc bezpečné. Pojedeme do Vanaheimu" usmál se a naráz jsme řekli ,,Ouuu" on nás poplácal po zádech ,,Běžte se připravit. Vyrážíme za ani ne hodinu" my kývli a rozešli se do pokojů.

Po příchodu do pokoje jsme se začali oblékat do společenského oblečení.

Po příchodu do pokoje jsme se začali oblékat do společenského oblečení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem se převlékl si, tak si mě Loki prohlédl ,,Hezká pírka" podíval se na moji helmu ,,Co tím chceš říct?" Skřížím ruce na hrudi ,,Vypadáš jak nějaká slepice" začal se smát ,,To říká ten pravý, ty krávo" on si sáhne na helmu a na to se začnem...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem se převlékl si, tak si mě Loki prohlédl ,,Hezká pírka" podíval se na moji helmu ,,Co tím chceš říct?" Skřížím ruce na hrudi ,,Vypadáš jak nějaká slepice" začal se smát ,,To říká ten pravý, ty krávo" on si sáhne na helmu a na to se začneme společně smát ,,Chovej se hlavně slušně, bratře" zasmál se a poplácal mě po zádech ,,Budu se snažit jak bude nejvíc v mých silách, tati" oba jsme se chvíli tvářili vážně, ale pak jsme se začali smát.

Dorazili jsme do stájí a tam již byli připravení naši koně ,,Kde se couráte, vy dva?" Pošťouchl nás otec ,,Slepice byla pomalá" Loki se zasmál a nasedl na koně ,,Ti dám, ty krávo" opět jsme se začali smát ,,Říkejte si jmény" řekl přísně otec ,,Jen se takhle škádlíme otče" usmál jsem se ,,Tak pojeďme a neudělejte mi ostudu" rozjel se a my za ním.

Prošli jsme Bifrostem bez problému. Objevili jsme se na kraji obrovského města a nádherné krajiny. ,,Nádhera" řekl Loki a začal se dívat okolo ,,To ano Loki" otec si nás prohlédl ,,Buďte u sebe ať se děje cokoliv." My se trochu na něj nechápavě podívali, ale přikývli jsme.

Krajina a následně samotné město bylo vážně nádherné. To musím uznat i já. Loki byl v sedmém nebi a já si užíval poznávání nových lidí. Dívali se na nás všelijak. Někteří se nás báli. Někteří nás zase uctívali a měli z nás radost. Celkem obvyklé reakce si myslím.

Po projížďce městem jsme dorazili k místnímu paláci, kde se otec měl s někým setkat. Otec sesedl a prohlédl si nás. Loki začal slézat z koně ,,Ne, Loki" on se zarazil a zase se posadil ,,Věřím ti, jakožto zodpovědnějšímu synovi, že dokážeš dodržet to co ti dám za úkol" trochu mě to urazilo, ale byla to pravda ,,O co jde, otče?" nadzvedl obočí a z jeho hlasu byla trochu slyšet nejistota ,,Můžete se podívat po městě, ale musíte mi slíbit že nic nezničíte a nevyvoláte žádný konflikt, který by mohl ohrozit naše společenství" oběma se nám rozzářil úsměv ,,Jistě, otče" řekli jsme naráz ,,Tak jeďte" my kývli. Můj kůň se postavil na zadní a já se rozjel do města. Ještě jsem za sebou slyšel ,,A vraťte se mi živí hlavně."

Loki chvíli na to již cválal vedle mě ,,Je ti jasný, že takhle nemůžeme naběhnout do města?" Já se zasmál ,,Hale nebuď vážně kráva" on se na mě podíval ,,Hej" oba jsme se zasmáli ,,Chci se jen podívat támhle" ukázal jsem za město a rozjel se tam. Loki mě po chvíli dohnal ,,Proč tam?" Řekl nechápavě ,,Nevím, zaujalo mě to tam. Takže se tam chci podívat. Doufám, že ti to nevadí náhradní otče" začal jsem se smát ,,Ty jsi fakt slepice, bratře" taky se chvíli na to začal smát.

Tímto nevinným výletem začal jeden z mých největších průšvihů u kterého nejvíce lituju toho, že jsem do toho zatáhl Lokiho který se jen snažil zabránit katastrofě.

Tak tohle je konec dnešní kapitoly cx která vyšla po delší době, ale mám z ní radost :D
Doufám, že se vám líbila <3

Samozřejmě, že můžete sem psát vaše teorie o tom co se tentokrát stane ;)

MiaBoumontov <3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 10, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Loki/Thor - Loki Je Stále Můj Bratr Kde žijí příběhy. Začni objevovat