Vznik Naší Party

351 18 2
                                    

ČUS lidi :D
Vítám vás u nové knížky cx
Doufám, že se vám bude líbit <3

MiaBoumontov <3

Zdravím midgarďané, jmenuji se Thor Odinson. Myslíte, že Loki je zlý, ne, není a teď vám to dokážu, řeknu vám, jaký byl než se stala ta nešťastná událost. Nuže začalo to takhle...

Byli jsme děti a já se jsem byl společenský typ a Loki byl spíš na přemýšlení, čtení a celkově vzdělání. Seznámil jsem se se Fandralem, Sif a Volstaggem. Hrdinové Asgardu, stejně jako já a předtím i Loki.

Hrál jsem si s nima venku. Loki moc nechodil ven. Hráli jsme si na náměstí, matka se na nás dívala. Loki seděl vedle ní a četl si knížku, ona se na něj podívala. ,, Loki, proč si nejdeš hrát s nimi?" Loki nám věnoval nepříjemný pohled ,,Nechce se mi, radši si budu číst" začetl se zpátky do knížky ,,Je sice pěkný, že tolik čteš, ale musíš si najít kamarády, hrát si Loki, no tak. "Loki se podíval na nás, jak si hrajeme. A pak se zase začal věnovat knížce.

,, Thore?" Já se na matku otočil. ,, Pojď sem" přiběhl jsem k matce ,, Vem Lokiho, ať si hraje s vámi" já se na Lokiho smutně podíval ,, Ale on nechce" mamka mi dala ruku na rameno ,,Thore, je to tvůj bratr" já se otočil na bráchu ,,Fajn, Loki, pojď" Vzal jsem ho za rukáv ,,Mě se nechce. "Já mu vzal knížku a on se za mnou rozběhl. Dohnal mě až v našem sadu.

,, Vyhrál jsi" Loki nadzvedl jedno obočí ,,Co to bylo za hru?" já se zasmál ,, Baba, Loki" poplácal jsem ho po zádech ,,To se honíte navzájem?" Loki pořád nechápal ,,Dá se to, tak říct, předává se baba" Loki byl vždy pomalejší ,, To se dělá jak?" já se ušklíbl ,, Takhle.." Dotkl jsem se Lokiho, ten po chvilce pochopil a rozběhl se za mnou.

Dotkl se Fandrala a takhle jsme si hráli celý den. Popravdě to s Lokim byla větší zábava. Když jsme přišli domů, otec byl na nervy. Oba jsme byli špinavý a to ne málo. Když se Loki ušpiní, stojí to za to. Já jsem bylo špinavý, každou druhou chvíli. Měli jsme pokoje vedle sebe. Než jsem usnul přišla ke mně matka.

,, Jsem ráda, že jste si s Lokim hráli" pohladila mě po hlavě ,,Je fakt super, mami" řekl jsem s nadšením v hlase ,,Já vím a teď spí. Musíš jít do školy zítra" trochu se ušklíbla ,,Ach jo, já nechci" mamka mi dala pusu do vlasů a já pochvíli usnul.

Říkáte se, co to je za hloupost, ale ne. U nás byli dva druhy pro vyšší, což jsem byla já Loki a naši přátelé. A nižší, ta byla pro vojáky. Samozřejmě, že v té vyšší bylo míň dětí, protože vyšší vrstvy moc dětí neměli, teda aspoň v naší době. Říkáte si, že Loki byl v nižším ročníku. Ne, nebyl. Byl ve stejném jako já. Říkáte si, jak to když je mladší? Na to je, taky jednoduchá odpověď, byl velice chytrý.

Během hodiny jsme seděli na zemi a poslouchali. Jediný kdo dával asi opravdu pozor byl Loki a možná ostatní, ale já ne já málem usnul. Zase. Už jsem chtěl spát, když tu do mě Fandral strčil. ,, Vstávej, šípková Růženko" já si promnul oči ,,Já nejsem Růženka" on se zasmál ,,Tak, nespi" já trochu zívl ,, To se ti snadno říká" trochu jsem se zamračil ,, Tak, aspoň předstírej, že dáváš pozor" já se usmál a uskutečnil jsem plán. Takhle vypadala celá naše škola. Já pokaždé prošel, díky Lokimu.

Když jsme dosáhli věku, kterému říkáte puberta. Tak jsme přemýšleli jaké zbraně dostaneme. Mě řekli, že nejspíš dostanu to spropitné kladivo. Já chtěl meč a štít. A ne nějaké kladivo na stavění. Zároveň Loki objevil, že dokáže ovládat mysl a posouvat věci myšlenkami. Byli to schopnosti co jsme neustále trénovali na totálních blbostech. Ale jednou to Loki přehnal. Byli jsme na válečné řadě, museli jsme tam být, jako budoucí dědicové trůnu.

Loki do mě strčil. ,, Auu, co je?" otráveně jsem se na něj podíval ,,Vidíš tamtoho týpka?" Loki ukázal na jednoho generála ,,Jo a co s ním?" Loki se ušklíbl ,,Sleduj" mě v té chvíli došlo co nejspíš plánuje ,,Loki, neblbni" začínal jsem trochu panikařit ,,Neboj, nepozná to. "

Měl na hlavě takový klobouk, Loki s ním začal nenápadně létat ve vzduchu, ale ztratil nad tím kontrolu a ten klobouk plnou parou narazil do otece. Několik minut bylo doslovně hrobové ticho. Až nakonec otec promluvil a podíval se našim směrem. Věděli jsme v tu chvíli, že máme průšvih. ,, Chlapci, můžeme si jít promluvit o samotě?" řekl překvapivě klidně ,,Jistě, otče" řekli jsme oba naráz ,,A vy prosím počkejte, budu hned zpátky. "

Přišli jsme na chodbu za dveře, otec řekl strážím ať na chvíli odejdou. Pak se zase podíval na nás dva. ,, Tak, který z vás to byl?" Loki se hned přiznal ,,Já, otče" otec tomu samozřejmě nevěřil ,,Loki, tomu nevěřím, ty neděláš blbosti jako tvůj bratr." Byla to pravda. Loki zatím neměl, moc problémů jako já. Z toho všeho co jsem udělal by šla sepsat knížka.

Loki mě v tom mohl nechat, ale ,, To nebyl on otče, zjistili jsme, že mám jisté schopnosti" otec se hned zarazil ,, Jaké schopnosti?" řekl zaujatě ,,Dokážu někomu ovládat mysl a pohybovat věcmi, díky tomu do tebe narazil ten klobouk, ale nebylo to schválně, ještě to neumím moc ovládat, omlouvám se, otče" Loki na omluvu sklopil zrak ,,To je v pořádku Loki, chápu to, v tomhle věku poznáváte své schopnosti, ale ať se to víckrát ne opakuje, a cvičte venku a ne tady"  řekl otec s pochopením v hlase ,,Jistě, otče" řekli jsme oba ,,A běžte čeká vás hodina etikety" pak odešel zpět do místnosti ,,Jistě, otče. "

Já začal hned řvát, nesnášel jsem hodiny etikety. ,, Nééé, proč já?" Loki se zasmál ,,Pojď bratře, jdeme" rozešel se chodbou a já za ním.

Když jsme chodbou na hodinu etikety, tak jsem do Lokiho strčil. ,, Auu, to bylo za co?" Loki si promnul rameno ,,Díky, že jsi to na mě neshodil" Loki nadzvedl jedno obočí ,,Proč bych to dělal?" Strčil jsem zase do něj, protože jsi andílek, narozdíl ode mě." zasmáli jsme se ,, Bratře, ty ses mě několikrát zastal, a navíc jsem chlap a ten svým problémům čelí" řekl Loki odhodlaně ,,Díky, bratře" Loki do mě na oplátku také strčil ,,Nemáš za co, bratře." Poté jsme bohužel šly na hodinu etikety.

Tak, tohle je konec dnešní kapitoly cx
Doufám, že se vám líbila <3

Co myslíte, že bude dál?
Napište mi to do komentářů ;)

MiaBoumontov <3

Loki/Thor - Loki Je Stále Můj Bratr Kde žijí příběhy. Začni objevovat