YANLIZCA SIRADAN BİR GÜN

40 3 14
                                    

Multide:Derin

Pazar günlerini nedense hiç sevmem. Çünki sürekli erken uyanmak zorundayım. Nedenini sorarsanız benim canım, güzel aynı andada dünyanın en gıcık insanı olan ablam üstüme atlıyor ve nedense sadece Pazar günleri😠 . Neyse yine salak ablam yüzünden uyandım ve ablama söverek banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltıya indim. Annem yine masayı donatmış bizi bekliyordu . Babam :( babamı 2 sene önce trafik kazasında öldü. Tam olarak 2 sene önce bir kriz yaşadım ben ve bunun sebebi tabikide babamın ani ölümü. Beni dünyadan kopardı babam ancak bu günlerde toparladım . Neyse bu kadar hüzün yeter . Hızlıca kahvaltımı yaptım çünkü bu gün dünyalatın en iyi arkadaşı su ile buluşucktım su benim tam tamına 19 yıllık arkadaşım. İkimiz birbirimize NİREDUS deriz bu bizim sihirli kelimemiz ve tabiki isimlerimiz tersinden oluşuyor yakışıklı bir çocuk gördüğümüzde öyle bağırıyoruz :d hemen yukarı çıktım ve siyah kollarında açık detay olan (multide var) badimin altınada kot şortumu giydim. Altınada siyah nike airmax larımı giydim ve kendimi dişari attim. Su ile buluşacığım her zamanda buluştuğumuz şelalenin altına gittim. Su da beni orada bekliyordu. Yanına gittim ve öpüşme fastımızdan sonra oturduk . Burası izmirin en güzel yerlerinden biri olan tire değirmen şelalesi. Sanki cennet çok güzel bir yer ve bizim oturduğumuz semte her ne kadar uzak olursa olsun burası bizim su ile vazgeçilmez yerimiz. Neyse oturup leziz köftelerden yedikten sonra birden su niredus diye bağırdı ve arka masayı işaret etti ben bir hışımla döndüm ve cidden çok yakışıklı bir çocuk vardı ama arkadan yani arkadan görünümü çok hoştu ama yüzünü tam olarak göremiyorduk. Sanırım çocuk su'nun bağırışını duymuş olacakki o da arkasını aniden döndü ve beni görünce bir an duraksadı. Ben de durdum aniden bu çocuk sanki birisine benziyordu ama kim o da bana sanki beni hatırlamak istiyormuşcasına bakıyordu. Bir an ona çok uzun süre baktığımı fark ettim o da aynısını fark etmiş olacakki ikimizde aynı anda arkamızı döndük. Su bana neden öküzün trene baktığığı gibi baktın dercesine bakıyordu birden gülmeye başladı su. "Ne oldu" ya dedim. O ise sadece gülmekle yetindi. Köftelerimizdebittiği için kalktık ve eve doğru yol aldık . Ama o çocuk aklımdaydı mutlaka tanıdığım birisine benziyordu ama kimmm??
Eve kendimi hızlıca attım üzerime üstünde süngerbob olan bir gecelik geçirdim.

 Ama o çocuk aklımdaydı mutlaka tanıdığım birisine benziyordu ama kimmm??Eve kendimi hızlıca attım üzerime üstünde süngerbob olan bir gecelik geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve hızlıca yatağıma uzandım. Kafam o çocuktaydı yani mutlaka tanıyordum ben onu çünkü yüzü hiçte yabancı gelmiyordu kimdi gerçekten kimdi .

Fotoğrafta : şelaledeki çocuk erenErenden    Bir bağırışla arkama döndüm ve bana bakan 2 adet kız gördüm birini tanımayordum ama sanki yakınımda olan kızı yıllardır tanıyordum ama kimdi bilmiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fotoğrafta : şelaledeki çocuk eren

Erenden
Bir bağırışla arkama döndüm ve bana bakan 2 adet kız gördüm birini tanımayordum ama sanki yakınımda olan kızı yıllardır tanıyordum ama kimdi bilmiyordum. Kız fazlaca yüzüme baktı ve bende snrm ona baya uzun baktım. Aniden arkasını döndü ve tabi bende döndüm. Sonra onların kalktığını gördüm önümden geçerlerken. Bizde arkadaşlarla biraz daha oturduk ve kalktık . Biraz daha gezmek istediklerini söylediler ben yorgun olduğumu söyledim ve arabama doğru adımladım arkamdan gülüşme sesleri geliyordu yine arkamı döndüm ve yine o kızı gördüm ancak tanımadığım kız gülüyodu diğeri ise düşünceli şekilde yürüyordu. Ben bu kzı tanıdığıma emindim ama nerden arabama ilerledim ve evime doğru yol aldım eve gelir gelmez evde beni mal bir abi bekliyordu . Çok gıcıktı ama bir o kadarda yakışıklı yinede beni sinir etmesini başarıyordu. Eve geldiğimi görmüş olacakki "dur bakalım küçük bey düşünceli gibisin hayırdır ne oldu" dedi bazen bu çocuk beni şaşırtıyordu . "Hayırdır derdimi sormaya mı başladın " dedim sonra bana ciddimisin? Bakışları attı . Kısaca "birşey yok " deyip hızlıca odama çıktım. Yatağıma uzandım ve düşünmeye başladım kim olabilirdiki kimmm...

Arkadaşlar ilk bölümün biraz kısa olduğunun farkındayım ama bilerek kısa tutmak istedim diğer bölümler tabiki daha uzun okucak umarım beğenirsiniz oy vermeyi unutmayın sizleri seviyorum.

DOSTAŞK💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin