Multi:Derinin ablası
Mertten:
Sabaha kadar uyumadığımı yeni yeni farkediyorum belki biraz tuhaf ama o kızı düşünmekle tüm gecemi mahvetmişim ama eminim ben bu kızı tnıyorum çünki gözleri ve yüz şekli hiçte yabancı değil bana. Göz altlarım yüzümü şişirmişcesine şişmişlerdi artık uyumam gerekiyordu sadece gözlerimi kappattım ve kulaklığımı çıkardım. Uykuya dalmaya çaliştim yaklaşık olarak 2 saat kadar uyumuşum allahtanki okula istediğim zaman gidebiliyordum bunun sebebi tabikide üniversite olmamdı. Neyse kalkıp banyoma gittim rutin işlerimi hallettikten sonra üzerime siyah bir badi altınada mavi bir pantolon geçirdim saçlarımı düzeltip ayakkıbalımıda giydim ve aşşağı kata indim. Yine her zamanki gibi mal bir abi beni bekliyordu. "Günaydın fıstık"
"Defol git sabah sabah ne içtin yine sen" konuşmamız gayette sıradandı. Kırmızı üstü açık arabama bindikten sonra okukun yolunu tuttum bugün okulun ilk günüydü ve ben teyzemlerin kollejinde yani EKİNLER kollejinde okuyacaktım. Çok başarılı bir öğrenci olduğumu söyleyen yalancının dibidir. Ne tembelimdir ne de çalişkan sadece yeterince çalişirim. Neyse okulun arka binasındaki garaja arabamı bıraktım ve okul binasına gayet havalı bir şekilde girdim. Aslında herkesin yakışıklı olduğumu söylemesine rağmen 4.sınıftayken bir kız tarafından çok büyük aşşağalanmiş ve ondan dolayı gururum kırılmişti. Zaten bende yakişikli olduğumu düşünmüyorum. Herneyse okula havalı şekilde girdiğim an tüm kızlatın gözü bende okula doğru ilerledim ta ki o kızı görene kadar evet dünki kızdı o ve tam da karşımdaydı o da beni gördü ve öylece kalakaldık.Derinde
Sabah erkenden kalktım çünkü bugün okulun ilk günüydü . Zaten dünden ne giyeceğimi hazırlamıştım ama önce banyama gittim zaten erken kalktığım için sıcak suyun altında yeterincr güzel kaldım aslında havalar sıcak ama ben yine sıcak suyumdan vazgeçemiyorum. Duşumu aldıktan sonra saçlarımı bir güzel taradım hafiftende kuruladım üzerime beyaz bir kısa badi altınada siyah pantolonumu geçirdim birde hırka tarzı yeleğimi de giydikten sonra hazordımAyakkabılatımıda giydikten sonra tam çıkıcaktımki dünyanın en gıcık olan ablası elinde meyve suyuyla yanıma geldi tam üzerime dökülecektiki 1 adım yana kaçmamla merdivenleri boyladı bende gülme krizine girerken ablam "gıcıklarında gıcığısın kızım sen" dedi "sensin asıl gıcık üzerime dökücektin az kaldı ne güzel merdiveni boyladın ahaha"tam kalkıp üzerime yüricekken hızlıca okulun yolunu tuttum. Zaten okul eve yakındı ben bu sene EKİNLER kollejinde okuyacaktım. Okulun bahçesin girdim bankların olduğu tarafta suyu gördüm ve yanına gittim bank yanımızda durmasına rağmen ayakta dikiliyorduk. Sanki okula değilde discoya gelmiştik millet yani kızlar elbiseler, etekler giymişlerdi ve sanki müzik varmiş gibi dans ediyorlardı. "Su knk biz discodamıyız" diye bir soru sordum ve su yine o günkü gibi gülme krizine girdi. Hm o gün demişken brn o çocuğun kim olduğunu hala hatırlayamadım ama çok zorladım kendimi inşallah hatırlıcam. Birden kızlar bir tarafa odaklanmiş orayı izliyorlardı. Bende herkese noluyor der gibi bakıp kızların baktığı tarafa baktım.o tarafa bakmamla dünki çocuğu görmem bir oldu o da beni gördü şok olmuştum ne yani bu çocuk da mı burda okucaktı. Yani gerçektem inanamıyordum. Biraz ona bakarak kalakalmıştım ama fark edince hemen düzeldim ve sınıfların listesine bakmak için ilerledim. Kahretsinki su ile aynı sınıfta değildik. Su benim yan sınıfımdaydı. Sınıfımın olduğu yere ilerledim sınıfı görünc içeri girdim ve kendime boş bir sıra buldum. Henüz listelere yeni bakmamıza rağmen sınıfı doldurmuşlardı tek boş yer vardı eğer birisi gelirse o da benim yanımdı. Umarım kimse gelmez derken kapı açıldı ve içeri hoca girdi. Bu arada ben avukatlık bölümünde okuyorum. Hoca ön bir tanişma yaptı sonrada dersi anlatmaya başladı yaklaşık 10 dakika geçti ve kapı çalındı içeri o çocuk girdi ve tabiki ben yine şok oldum ne yani şimdide aynı sınıftamıyız. Çocuk hocaya pardon bakişlari attı ve yanıma adımladı. İçimden "ne yani yanımamı oturcaksın" diye geçirirken tek boş yerin benim yanım olduğunu ve aslında benim için gelmrdiğini düşündüm ve somurtmamı engelleyemedim. Yanıma gelince "selam ben eren" dedi titrek bir sesle bende sdc "slm" demişimki bana "senin adın?" Dedi "hm pardon bende derin" dedim. Aslında bu çocuğa önceden nerde oturduğnu falan sormam gerekiyordu ama şu an soramazdım.
Tenefüs zili çaldı ve kendimi dişari attım su'nun yanına gittim ve "su sana bişey söylicem dedim" "tmm gel anlat cnm" dedi oturduk ve ona herşeyi anlatmaya başladım
"Su bak hani dün senile gittiğimiz şelalenin orda bir çocuk görmüştün ve niredus demiştin sonra çocuk bize bakmişti ve bende ona çocuğu hatırladnmı?"
"Evet evet hatırladım cidden komiktiniz "
"İşte o çocukta bu okulda okuyo ve hem aynı sınıftayız hemde yanyana oturuyoruz"
"Neee oha knk valla siz kesin olursunuz hahahaha"
"Bir sus ta dinle işte ben o çocuğu sanki yıllar öncesinden tanıyorum yani bana hiç uzak gelmiyo ama hatırlayamıyorum nerden tanıdığımı sanki o da beni tanıyo çünki o da bana öyle bakıyo ayrıca ismi eren miş ama eminim bu çocuğu önceden de tanıyodum."
"Hmm bunun için düşünmek gerek tatlım ben hiç öyle birisini atnımadım. Biraz düşünürsen çıkarırsın mutlaka ama çok yaguşuklu değilmi?"
"Ayy öff suu"
Konuşmamızdan sonra zil çaldi ve sınıfa ilerledim sınıfa girerken bile içimde kelebkler yer arıyormuş gibiydi neler oluyordu bir fikrim yoktu ama tek bildiğim bu çocuk bana bir işaret olucağıydı. Sınıfa girdiğimde yerimde yani yerimizde oturuyordu hemen kendi tarafıma gittim ve derse odaklanmaya başladım.
*****
Son derside bitirdikten sonra eve gitmek için adımladım bir yanımda su diğer yanımda ise eren vardı aslında eren benim yanımda değildi onunda arkadaşları vardı ama çok yakınımızdaydılar. Bu arada öğrendiğim üzere bu okul onun teyzesininmiş. Yani sanırım ondan burda okuyo. Ben bu düşüncelerle ilerlerken aniden ayağımda bir acı hissettim ve yana doğru düştüm evet yine her zamanki gibi sakar ben ayağımı burkmuştum.birden birisinin kucağında olduğumu fark ettim. Kafamı kaldırdığımda ereni görüceğimi zannettim fakat başka birisiydi bu çocuk. Üstelik onu tanımıyordum bile hemen dikelmeye çalişarak "çok pardon" dedim ama dikelememiştim. Ayağımda ağır bir ağrı vardı. "Tamam sakin ol sadece seni tuttum bişey yapmıyorum dedi"o sırada uzaktanda olsa bize bakan yüzüde biraz kızgın olan ereni gördüm yani sanırım bu benle değil çocukla ilgiliydi. "Tamam saol ama sanırım yürüyebilirim" dedim. Tamam der gibi baktı tam yürümeye kalkişmiştimki ayağımın acısıyla tekrar yere çöktüm. Çocuk bana of der gibi baktı ve beni kucağına aldı. Su ise bize yani çocuğa odaklanmil bakıyordu cidden yakışıklıydı. Ama olsun şu an onu düşünecek halim yoktu."bu arada ben mete" dedi.aslında şu an ona vurmam lazım ama bacağım çok acıyo o yüzden" ben de derin" diyebildim. Çocuk beni arabasına götürdü ve arabaya bindik evimi tarif ettikten sonra yüriyemeceğimi anladığım için kucağına aldı yine beni allahtanki annemin bu gece nöbeti vardı annem hemşire bu arada ablamda zaten bu gece arkadşında kalıcaktı. Beraber eve çıktık o beni koltuğa kadar götürdü sonrada çıkmak iöin kapıya doğru ilerrledi"iyi geceler derin" dedi bende "sanada mete" demekle yetindim daha. O çıktıktan sonra pijamalatımı bile giymeden derin bi uykuya daldım..Evet arkafaşlar 2. Bölümünde sonuna geldik brn çok uzun yazmak istemiyorum böyle 1100 kelimeden okşuan kısa kısa bölümler yazıcam ama çok olucak umarım beğenirsiniz 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOSTAŞK💜
Teen FictionEski çook eski olan dostlar nasıl olurda yıllar sonra karşımıza çıkar ve çok değişik bir olayla . Tabi birde o iki dost birbirine aşık olursa....