Multi:mete
Sabah uyandığımda koltuktaydım. Saate baktım ve hızlıca odama uçtum okula gitmem gerekliydi. Aslında istediğim zaman gidebilirdim ama ben sabah erken gitmeyi tercih ederdim. Hemen üzerime azcık fazla yırtık bi kotumu üstünede batmanlı kısa badimi giydim saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptım üzerimede bence mükemmel kokan parfümümü sıktım. Hemen aşşağı indim annem dün nöbetçi olduğundan evde yoktu bende kahvaltı yapmıcaktım zaten okulda yapardım neyse ayaklarıma adidas dragon' larımıda geçirdikten sonra evden çıktım. En azından hava güzeldi yani aslında kış ayında olmamıza rağmen izmir çok güzrl sıcacıktı. Okula doğru adımlarken yan villadan çıkan dün beni kucağına alan mete ile karşılaştım. Bana "günaydın agrasif aynı anda güzel kız" dedi. Bende cevabımı geciktirmeden " "sanada günaydın bay yardımsever" dedim. Aslında güzel bişey söyledim ama o manasını anlamiş olucakki "sadece düşüp de kafanı vurma diye seni tuttym bunun nesi kötü" sadece "hiç" diyebildim çünki dilim tutulmuştu karşımda yani yakınımda çok yakışıklı ve fazla cool bir eren vardı. Bu çocuk gerçekten çok havalıydı ama olmazdı yani bana bakmazdı. Sonradan fark ettiğim şey ise o da üzerine siyah bir batman buluzu giymişti altınada siyah bir kot.. yani bluzlerimiz benziyordu. O sırada sanırım mete bana bişey anlatıcak olucakki"ne dersin" dedi. Bende " hı?" Dedi. " sen beni dinlemiyormusun"
" kusura bakma dalmişim" dedikten sonra düşündüm ve " hem ben seni niye dinliyimki henüz tanımıyorum bile" dedim. " birisini dinlemen için onu tanıman gerekmez en azından sana yaptığı ufak bir iyilik bence dinlemen için gereklidir ayrıca beni çok tanımak istiyorsan söylemen yeterli" dedi. Ben ise bunun karşılığında gözlerimi devirmekle yetindim. Okulun bahçesine gelmiştik. Eren ufak çaplı bir sinirle mete ye bakıyordu arada bir de bana. Hayır yani anlamıyorum neden meteye öyle bakıyorki neyse bunu sınıftayken soracaktım. Sınıfa girdik ben sırama oturdum yaklaşık 2 dakika sonrada eren yanıma oturdu.konuya başlamaya karar verdim hocanın gelmesine daha 10 dakika vardı ve başladım.
"Bişey sorabilirmiyim eren"
"Sor"
"Meteye biraz kötü baktığını gördüm ve merak etttim neden öyle bakıyorsun meteye"
"Çünkü mete benim baş düşmanım"
"Tamam ama nedeni ne"
"Boşver"
"Merak ettim ama lütfen."
"Herşeyi bilmene gerek yok ayrıca şimdide ben sana bir soru sorucam"
"Tamam sor"
"Meteyle çıkıyormusun"
"Ne tabiki hayır bunuda nerden çıkardın"
"Yani dün seni kucağına aldı ve sabah beraber geldiniz sence nerden çıkardım"
"Yo hayır dün aslında ayağımı burktum ve yana düşerken o da beni tutmuş sabah ise sadece tesadüftü sanırım evlerimiz yan yana "
"Hm aslında beni ilgilendirmez ama sadece merak ettim"
"Yo sorun değil aslında ben sana en çok merak ettiğim soruyu sormak istiyorum" derken hoca içeri girdi ve sorumu soramadım aslında eren "tamam sor " demişti ama ben ona " tenefüste sorarım" dedim. Ve dersi dinlemey koyuldum. Ders bitince ve hoca sınıftan çıkınca sınıfa mete girdi ve brnim yanımda ereni görünce sanırım biraz surtı asıldı benim yanıma doğru adımlarken eren aniden elimi tuttu ve beni sürüklemeye başladı. Çatı katına çıkarken "eren dur ne yapıyosun " dedim ama beni takmadı ve devam etti. Çatı kagına geldiğimizde durdu. Beni duvara yasladı ve
"Soru soracaktın" dedi. Bir an yutkundum ve
"Şimdi değil" dedim.
"Ya şimdi ya hiç " dedi ve bende sormak zorundayım
"Şey sanki seni bir yerden tanıyorum yani bana çok tanıdıksın bu konuda senin düşüncenide merak ediyorum yani sana da öyle geliyormu?"
"Evet ben de eminim seni bir yerden tanıyorum" derken yaklaşmaya başladı ve tam da önümde durdu.tam o sırada yukarı furkan çıktı. Yaklaştı yaklaştı ve erenin o güzelim gözlerine bir yumruk patlattı. O sırada ben bir çığlık attım eren de ayağı kalkıp meteye kafa attı ben şimdi ağlıyordum şoktaydım bir yandanda ereni tutmaya çalişiyırdum fakat tabikş beni dinlemeden devam etmeye çalişiyorlardı. Tam mete bir yumruk atacakken ben araya girdim ve o yumruk sanırım benim yüzüme inmiş olacakki kafam ağırlaştı ve kendimi boşlukta hissettim en son duyduğum ise erenin " derin derin" diye bağırmasıydı.
****
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim ve karşımda telaş yapmiş bir anne,uyanmamı bekleyen eren ve birde ben ne yaptım gibi bakan bir adet mete vardı. "Anne senin ne işin var burda" derken annemde söylediğim şeyin saçmalığının farkında olucakki gözlerini devirerek beni kontrol ettikten sonra odamdan çıktı. Eren meteye çok sinirli bakıyorudu sanki her an gözü ile ağzını yer değiştirecek gibi. Yani anlamıyorum neden sevmiyo meteyi ve henüz kendimede açıklayamadiğim soru ise beni önemsiyormu¿¿ben bu düşüncelerle onlara bakarken onlar da birbirlerine bakıyodu ta ki ben azıcık, ufacıktan "ahh" diyene kadar. İkisi de aynı hızla bana baktılar ve hemen dibime girdiler bende "ay bişey yok saçım sıkıştıda" diyerek moruş bir yalan uydurdum(mor en sevdiğim renk ve bana göre pembiş yalan değil moruş yalan vardır*-*)onlarda oh der gibi baktılar ve sandalyeye oturdular. Doktor içeri girip birşeyimin olmadığını söyledi ve beni eve yolladı.
***
Evde kendimi aniden yatağa attım çok yorgundum çünki yani aslında attım diyemem hala başım ağrıyordu bıraktım diyelim. Neyse gözlerimi ve bedenimi uykunun o sonsuz güzelliğine bıraktım. Ve uykuya daldım İyi geceler tanımaya çalıştığım iyi geceler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOSTAŞK💜
Teen FictionEski çook eski olan dostlar nasıl olurda yıllar sonra karşımıza çıkar ve çok değişik bir olayla . Tabi birde o iki dost birbirine aşık olursa....