KİM O?

14 2 1
                                    

Multi:su

Uyandığımda satte korkuyla baktım. Yaklaşık 30 dakika kadar geç kalmiştim okula. Hemen üzerime tulumumu geçirdim at kuyruğumuda yaptım

 Hemen üzerime tulumumu geçirdim at kuyruğumuda yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve hazırdım. hızlıca ayağıma kot rengi azcık yüksek vanslatımı giydim

 hızlıca ayağıma kot rengi azcık yüksek vanslatımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen aşşağıya indim. Okula doğru koştum hatta koştum değil yardırdım hala başım ağrıyordu ama umursamadım. Binanın önüne geldiğimde tenefüstü ve herkes dilardaydı. Bahçeye koşarak girdiğimde herkesin gözü bana döndü bir an yalpaladım gözlerim karardı başım ağrıyo demiştim! Kendimi sadece boşuğa bıraktım ki biri beni tuttu arkamı dönmemle erenin beni tutmasını görmem bir oldu. Aslında bir anda olsa metenin değilde erenin olmasına sevinmişitm. (Ne hayır tabikide erenden hoşlanmıyorum!!?)
Hemen düzelmeye çaliştim fakat eren ve o mükemmel başim izin vermedi. Yaklaşık 2 dakika öyle kaldıkyan sonra ayağı kalktım. Eren beni bir banka otutturdu. Aç olduğumu vr sanırım o yüzden başimin döndüğünü söylediğim gibi kalkıp uzaklaştı brnden. Ne yani nedenini söylediğim gibi çekip gitçek miydi neyse ki aradan 3 dakika geçmesine rağmen elinde poşetlerle geri döndü. Poşetlerin içinden 3 tane tost ve 3 tane portaklar suyu çıkardı. "Hadi 2 yi anlarımda 3.sünü kim yiyicek"
"Ben yiyicem tabiki bende kahvaltı yapmadım ama eğer istersen yarısını sana verebilirim"
"Yok saol"
Oha yani bu çocuk o kadar fit olmasına rağmen nasıl bu kadar obur olabilir yani 2 tane kocaman bir tost çöş yani birazcık abartmişmi ne. Aman neyse ne tostlarımızı yediğimiz gibi zil çaldi en azindan tenefüsler uzundu. Hemen sınıfa ilerledik sınıfa yeni bir sıra eklenmişti. Ve orda bir kız oturuyordu erene
" kim o?" Diyerek kafamla kızı işaret ettim kız biraz sürtük bir tipe benziyordu. Erende hiç geciktirmeden cevabını verdi. "Sürtük melis" ne yani ablamla aynı isimimi taşıyodu iiiiyyyy ööğğğğ ayrıca eren onu nerden tanıyodu ve sürtük olduğunu nerden biliodu. Sıramıza oturduğumuzda "galiba onu tanıyosun?" Dedim. O da "evet eskiden aynı sınıftaydık ve kız bana aşık olduğu için okulunu değiştirip benim okuduğum okula gelmiş" erenin bunları söylemesiyle şok oldum yani kız gerçekten eren için okulunumu değiştirmiş
"Peki şey ailesi nasıl izin vermiş buna"
"Ailesiyle yaşamıyor tek başina türkiyede kalıyor yani tabi ev arkadaşlarıda vardır herhalde ama ailesi fransada yaşiyor"
"Fransadan da senin için geldiğini söylede öliyim şurda" ben bunları içimden söyledim sanarken eren gülüp"hayır tabiki öyle değil ahaha" neee seslimi düşünmüşüm ben yaniiii olamazzzz"ııııı şeyyyyy pardon"
"Önemli değil ya valla güldürdün beni ahahaha"
Bişey söylicektim fakat yeni bir zil çaldi. dersi tam olarak dinleyememiştim bile neyse su'nun yanına gittim uzun zamandır yani tam tamına 10 saatir görüşmüyorduk ve bu bizim uyku süremiz kadardı hihihi. sınıfa girdiğimde su'nun yanında bir erkek vardı ve elele tutuşuyorladı yani aslında tam olarak su sanki ona birşey anlatıyormuş gibi elini tutuyordu. Öhööhööömmm diye sahte bir öksürük attiğimda yanıma su koşar adimlarla geldi. Birşey sorma kantine inelim orda anlatırım.
Kantine indik otururken "anlat bakalım kim o"
"O çocuk bana baya uzun bir süredir aşıkmış ve benden birşeyler bekliyormuş yani beraber olmamız gibi ama be-ben başkasına aşığım"
"Neeee nasılllll nasıl bana bunu söylemessin su inanmıyorum şu an bana neden bunu söylemediğini değil kim olduğunu sorucam ama bunu unuttum sanma "
"Şey o eren hani sizin sınıfta olan yakışıklı var ya hıh işte o"
Eren dediği an içimde istemsizce bir burukluk oluştu ne yani erene aşık olmuş olamazdım dimi ama hayır olaamz o- la- mazzzzz. Sonuçta o benim en yakın arkadaşımın aşık olduğu çocuk .ya bende aşıksam ya pff...
**********
Erenle bayadır konuşmuyorduk zaten araya haftasonu girmişti şimdi yeniden okula gidiyordum ki birisi benim gözlerimi kapattı atkamdan korkuyla anidrn çığırdım çok fazla çığırmış olmalıyıyım ki arkamdaki kişi kulağımın içine ettin alt tarafı şaka yaptık be ! Arkamdakine tam böyle şakamı olur at kafalı dicekken arkamı dönmemele o pürüzsüz suratı gömem bir oldu. Of allahım ben bu çocukla ve knkmla napcm 😣..
"Nasıl bağırmıcam ya allah allah ödüm koptu salak"
"Wüf sen amma sinirlisin noldu sanki melisi duyunca kıskandın beni :)))"
Erenle amma yakın olduk bizde en iisi soğuk olmak
"Ne kıskancam seni be allah allah banana senin melisinden hıh!"
"Sana noldu derin"
"Hiç bişey olmadı nolcak canm"
"İi tmm ozmn"sınıfa adımladık. Ben kesin kararlıyım ama ya ben aşık oldum yani galiba öff off pöff püff yaaa napcam ben acaba knkmlamı konuşsam belki anlar beni ama ne dicem ya ben senden öncemi gördüm dicm öf be hay ben bu hayata ya öff. "Akşam seni biryere götürücem ona göre hazırlan" neee!allah allah nerden çıktı bu ya"hadi ya benim haberim varmıymiş "
"İi oldu işte ne güzel cnm"
"Off ii be allah allah"
"Tmm güzel" ....
***
Okulda dersleri bitirdikten sonra eve üstümü değiştirmeye gittim.üzerime  pudra rengi elbise

üzerime  pudra rengi elbise

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve mavi ayakkabı giydim.

Saçlarımıda tarayıp şekil verdikten sonra elimedr ufak çantamı alıp dişari  çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımıda tarayıp şekil verdikten sonra elimedr ufak çantamı alıp dişari  çıktım. Aşşağıda eren beni arabaya yaslanmiş beni bekliyordu.
Kapımı açmasını tabikide beklemiyodum kapımı açtım ve oturdum. O da şöför koltuğna oturup gidicmiz yere doğru sürükledi beni acaba nereyr gidiyoruz.....

DOSTAŞK💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin