》 Merhaba, one-shot hikayelerden oluşan yeni kitabıma hoş geldiniz♡ Hikayelerde smut yerler olabilir, bunların olduğu kısımlar başlarken (+18) ibaresini koyacağım. İyi okumalarr
》 !!Bilgilendirme Adrien ve Marinette bu hikayede 23 yaşındadır.
-
Marinette gözlerini kapatmak istemiyordu, Paris'in ışıltılı ve romantik gecelerinin ruhunda bıraktığı hissiyatı özlemişti. Derin bir şekilde nefes aldı, Paris'in kokusunu unutmuştu. Hatırlamak istiyordu, hayatının en güzel ve en acı dolu zamanlarının geçtiği bu toprakların her bir zerresini tekrardan benliğiyle birleştirmek istiyordu. Bir kez daha nefes aldı. Etraf hoş kokularla bezeli değildi, spesifik bir kokusu bile yoktu sokakların ama Marinette, sanki en sevdiği dondurmayı kokluyormuş gibi hissediyordu. Yüzünde özlem dolu bir gülümseme vardı.
Genç kız saat akşam on civarlarında, ellerinde valizleriyle dikiliyordu Paris'in sessiz ve romantik sokaklarında. Ailesine sürpriz yapmak istediği için geleceğini söylememişti, ailesi onu beklemediği için de Paris'e olan hasretini doyasıya giderebiliyordu.
Bir süre bulunduğu sokağı inceledikten sonra yürümeye başlamıştı tekrardan. Evine gitmesi gerektiğini biliyordu, ailesini görebilmek için can atıyordu ama yine de Paris'in sokaklarında onu çeken bir şey vardı. Ayakları daha da ağırlaşmıştı, Marinette'in de buna engel olmak gibi bir isteği yoktu. Ayaklarını uyum sağlıyordu. Birkaç sokağı yavaş yavaş geçtikten sonra gözü bir billboarda takılmıştı. Kaşlarını çattı, billboard hiç güzel durmuyordu. Uyumsuzdu, çirkindi. Reklamdaki kişiyi tanımıyordu bile, yüzünü buruşturdu ve yürümeye devam etti. Eskiden o billboarddaki resimlere hayranlıkla bakardı.
Adrien'ın reklamları Paris'in sokaklarını süslediği zamanlarda, her biri aynı olsa dahi, Marinette hepsini teker teker dakikalarca incelerdi ama şimdi, Adrien'ın yerinde başkası vardı. Bakmaya bile değmez.
Yıllar önce, Hawk Moth'u yendiklerinde Gabriel Agreste tutuklanınca Agreste markasına olan karalamalar Adrien'ın da hayatını etkilemişti. Her şeyin yüzü olan medyanın en sevdiği kişi olan yakışıklı model, bir anda medyanın düşmanı olmuştu. Halkın çoğunluğu ona karşı kötü duygular beslemese de, haberciler reyting uğruna onu kullanmaktan çekinmemişlerdi. Kendilerinin yücelttiği Adrien'ı, yine kendileri yerin dibine gömmüşlerdi. Bu da onun hayatını mahvetmişti; tüm reklamları, fotoğraf çekimleri aceleyle ortadan kaldırılmıştı. Marinette sesli bir şekilde nefes verdi, Uğur böceği olarak yaptığı Adrien taraftarı açıklama bile açgözlü medyayı durduramamıştı. Uydurdukları skandallar, yalanlar ve dedikodular ile Adrien'ı son damlasına kadar sömürmüş ve daha sonrasında onu bir çöp gibi bir kenara fırlatmışlardı.
Marinette ellerini istemsizce yumruk yapmıştı, üzerinden yıllar geçmesine rağmen Paris'i affedemiyordu. Gözlerini kapattı, adımları hala çok ağırdı. Paris'i özlediği konusunda kendine yalan söylüyordu, Paris'e karşı olan nefreti hala soğumamıştı. Alt dudağını ısırdı, Adrien bu konuları dert etmiş olsaydı muhtemelen tüm medyayı yok ederdi ama Adrien Marinette'i durdurmuştu.
Adrien'ın hayali asla model olmak değildi, babasının hayallerini yaşamıştı daima ve artık kendini keşfetmek istiyordu. İlk defa özgürdü ve özgürlüğünü yaşamak istiyordu. Kendi istediği şeyi bulmak ve istediği şeyi elde etmek için savaşmak istiyordu. Doğmadan önce planlanmış sahte bir hayatı yaşayıp kendisi olmadan ölmek istemiyordu. Bu yüzden, her şeye rağmen, mutluydu.
Olaylar patladıktan sonra Adrien ilk ve son basın açıklaması yapıp Londra'ya teyzesinin yanına gitmişti. Her ne kadar Marinette'i, hayatının aşkını, leydisini bırakmak istemese de bunu yapmak zorundaydı. Marinette de bunu anlayışla karşılamıştı, doğru şeyin bu olduğunu biliyordu. Kırgındı biraz, ruh eşini bulduktan sonra ondan ayrılmak zorunda olduğu için ama yine de, doğru şeyin ne olduğundan emindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucizevi Hikayeler
Fiksi PenggemarMucize çizgi dizisinin yetişkin (+18) karakterlerinin hayatını anlatan (one-shot) kısa hikayeler. Her bölüm bünyesinde ayrı bir hikayeyi barındırmaktadır. 》Her bölüm farklı bir ship ile ilgilidir. 》Bölümlerin birbirleriyle alakası yoktur. ◇ Uyarı...