》Özel Lukadrien smut isteği üzerine ♥
》Karakterler 24 yaşındadır.
-
Luka kulağına çalınan ve kaynağını anlayamadığı seslerden dolayı irkilmişti. Koltukta yatarak film izliyordu ve izlediği filmi duyduğu seslerden durdurmuştu. Yavaşça oturduğu yerden kalkarken sesli bir şekilde nefes verdi, sert bir şeyler bulabilmek için gözleriyle odayı tarıyordu. Bir sürü ağır ve sert şey gözüne çarpsa da hiçbirine zarar vermek istemediği için elini yumruk yaptı. Beklenmedik bir saldırı karşısında yumruğuyla kendini savunacaktı, kendine güveniyordu.
Luka, babası intihar ettikten sonra Adrien'a kalan koca konakta olmayı sevmiyordu. Yaklaşık elli kişinin kalabileceği büyüklükte bir pansiyona dönüşme ihtimali olabilen bu devasa evde Adrien ile yalnız kalma düşüncesi bazen hoşuna gitse de, genellikle bunu abartılı olduğunu düşünüyordu. Gündüz saatlerinde hizmetçi ve görevlilerle bir nebze dolu olan ev geceleri, tüm çalışanlar evine gittiğinde, perili evlere dönüşüyor gibi hissediyordu. Perilerin gerçek olmadığını bilse bile Paris'in en zenginlerinden birisinin evinin hırsızlar için mükemmel mekan olduğunu düşünüp korkuyordu, Adrien'ın evdeki tüm güvenlik sistemini anlatmış olması bile endişeleri üzerinde pek etkili olmamıştı.
Ve Luka şu anda gece saat on birde, Agreste konağında tek başına film izliyordu. Adrien ise yakında yayınlanacak olan yeni dizisinin saatlerce süren çekimlerden sonra uyuyakalmıştı. Luka onu eve getirdikten sonra yatağa yatırmış ve uyanacağını umarak ona akşam yemeği bile hazırlamıştı ama Adrien dört saatlik uykunun ardından bile uyanmamıştı. Son zamanlarda setteki çalışmalar yoğunlaştığını Luka da biliyordu, bu yüzden onu rahat bırakmış ve film izlemeye başlamıştı.
Luka bulunduğu büyük odanın kapısına ulaştığında içeriden gelen sesleri daha iyi duyabilmek için kulağını kapıya yasladı. Birisinin buraya doğru gelen ayak seslerini duyabiliyordu, sırtını dikleştirdi. Çıkan sürünme sesini tanıyordu, Adrien uykusundan uyandığında bir süre terliğini yere sürüye sürüye yürürdü. Gülümsedi ve kapıyı açtı. Uyuyan güzelini karşılamaya karar vermişti. "Günaydın prenses."
Adrien odanın kapısında dikilen sevgilisine çevirdi gözlerini. Gözleri Luka'nın üzerinde gezinirken yüzünde arsız bir gülümseme oluşmuştu. Luka kollarını göğsünde birleştirmiş ve sağ tarafını kapıya yaslamıştı. Adrien'ın yüzündeki ifadeyi tanıyordu, dudaklarında imalı bir tebessüm gölgelendi. "Hoş rüyalar görmüşsün sanırım, Küçük Adrien da uyanmış." derken gözleriyle Adrien'ın penisini işaret etmişti. Adrien sesli bir şekilde kahkaha attı. Penisi erekte olmuştu ve Luka'nın bunu fark etmesinin uzun olmayacağını biliyordu. "Küçük Luka ne alemde?" Luka sesli bir şekilde nefes verip bir elini saçlarının arasından geçirdi. Bu soruya nasıl cevap vereceğini bilmiyordu, filmini bitirmek istiyordu. "Film izliyordum." Adrien huysuzca homurdanıp Luka'ya yaklaştı. İşaret parmağıyla Luka'nın dudağına dokundu. "Bu soruma cevap değil." Luka eliyle alnına üç saniyelik bir masaj yaptıktan sonra gülümsedi. "Daha yemek yemedin, yemek hazırladım sana. Onu ye önce."
"Küçük Luka işlevsiz yani, anlaşıldı." derken arkasını dönüp uzaklaşan Adrien'ı izledi bir süre. Hem sevgilisinin kurduğu cümle hem de çıplak sırtı fikrinin değişmesine sebep olmuştu. Küçük bir kahkaha attıktan sonra kafasını geriye attı. "Buraya gel Agreste, küçük Luka seni bunu dediğine pişman edecek." Adrien olduğu yerde dönüp Luka'ya doğru yürümeye başlamıştı. Luka da sevgilisi yanına ulaşana kadar üstündeki tişörtü çıkarmıştı.
Luka ve Adrien öpüşerek salondaki koltuklardan birisine ulaştığında, Adrien nefes nefese bir şekilde geri çekilip altındakilerden de kurtulmuştu. Luka kaşlarını havaya kaldırdı, Adrien'ın ne denli hevesli olduğunu görebiliyordu ve onu ne kadar kudurtabileceğini de fark etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucizevi Hikayeler
Hayran KurguMucize çizgi dizisinin yetişkin (+18) karakterlerinin hayatını anlatan (one-shot) kısa hikayeler. Her bölüm bünyesinde ayrı bir hikayeyi barındırmaktadır. 》Her bölüm farklı bir ship ile ilgilidir. 》Bölümlerin birbirleriyle alakası yoktur. ◇ Uyarı...