“Savršeno!” Veselo je uskliknula Megan ispred velikog ogledala u njenoj sobi. I zaista je izgledala savršeno u lepršavoj beloj haljini sa plavim cvetovima, dok joj je dugačka smedja kosa padala preko ramena. Prišla je ormaru i iz njega izvadila plav sako koji je vec dugo vreme stojao tu sa etiketom. Da, znala je da ce joj jednog dana zatrebati, i danas je bio taj dan. Imala je naviku da kupuje stavri koje su joj nepotrebne, koje bi se kasnije vukle po ormaru i na kraju završile u kutiji sa starom odećom iako nikada nisu bile obučene. Jedva je čekala da izadje iz sobe i pokaže Rachel da je ipak obukla sako za koji joj je ona tvrdila da se to nikada neće desiti. Pogledala je na sat i sve je islo po planu, nije kasnila ni minut. Ovog jutra je sve nekako islo lagano, ustala je iz kreveta cim je alarm zazvonio što se nikada do sada nije desilo, nije se izležavala pa je prva stigla u kupatilo da se spremi, nije se previse premišljala sta obući, sva šminka joj je bila na mestu sto znaci da Rachel nije tajno pozajmljivala njenu sminku sve je islo po planu i čak je i poranila. Navukla je svoje nove plave stikle i bila je spremna za prvi dan na poslu. Dobila je ponudu da radi kao profesor drame na jednom od Njujorških univerziteta. Posao nije bio stalan, i imala je samo nekoliko predavanja nedeljno ali za nju je to bilo dovoljno jer je to bio njen san a koliko 22-godšnaka radi posao koji voli? Oduvek je želela da postane glumica a ovaj posao ju je vodio samo korak bliže tome. Takodje plata je bila pristojna sto je za Megan bilo važno kako više ne bi morala da traži novac za stan od roditelja koji su živeli u Ohaju.
“Dobro jutro lepotice!” Viknula je Rachel.
Ah, Rachel je bila priča za sebe. Bila je to jedna od najčudnijih osoba koju je Megan upoznala. Upoznale su se na fakultetu gde su postale najbole prijateljice i od tada su nerazdvojne. Rachel je na fakultetu upoznala i ljubav svog života to jest Bena, bila je to ljubav na prvi pogled. Oboje su posegnuli za poslednjom čašom piva na stolu, na žurci prve večeri na fakultetu, bili su pijani pa je to za njih bio znak da pocnu strastveno da se ljube. Toliko o romantici, ali posle te veceri ni Rachel ni Ben nisu osetili neke druge usne. Nedavno je Ben zaprosio Rachel, naravno odgovor je bio “DA”. Za Megan su oni bili najveći uzor i pravo oličenje iskrene ljubavi, želela je da i ona jednog dana bude srećna kao oni. Posle fakulteta Megan i Rachel su odlučile da žive zajedno i našle su lep mali stan. Velika dnevna soba u koju se ulazi odmah sa vrata koja je imala dva prozora jedan do drugog kroz njih su se uvek provlačili da bi požarnim stepenicama isli do krova zgrade, njihovog omiljenog mesta. Stan je imao malu kuhinju i kupatilo i dve spavace sobe. Levo od dnevene bila je Meganina soba a desno soba u kojoj su živeli Rachel i Ben oni su uvek isli u paketu. I tako njih troje već nekoliko meseci žive u toj zajednici punoj smeha i radosti. Bili su nabolji prijatelji, ali takodje tu su bili Sam i Joey. Sam je radila u butiku blizu njhovog stana a Megan i Rachel su je upoznale u jednoj od njihovih shopping subota. Sam je pomogla Rachel da dobije posao u radnji, radile su u istoj smeni i malo po malo Sam se pridružila veseloj trojki i postala član njihove grupe. Joey je bio poznat ženskaroš. Njega su upoznali kada je pokušao da se nabacuje Rachel u baru. Ben je hteo da ga prebije, a bio je dosta snažan verovatno od Joeya ne bi ostala ni mrvica ali uspeli su da reše nesuglasice i sve se završilo smehom. Joey i Ben su postali najbolji drugovi. Od tada je i Joey član njihove male porodice.
"Dobro jutro, Rach" odgovorila je Megan sa osmehom.
"Izgledaš prelepo!" rekla je Rachel dok se vrtela oko Megan ne bi li osmotrila svaki detalj.
"Ti studenti nemaju pojma šta ih čeka, popadaće sa stolica.." nastavila je "Eh, da smo samo i mi imali takve profesore gde bi nam bio kraj..."
"Hvala ti Rach. Nego.. Secaš li se ove jakne?" rekla je Megan mašući jaknom ispred Rachelinog lica. "Danas ću je obući.. Što znači da si izgubila opkladu, tako da ti plaćaš večeru"
"Ok. Ok." Odgovorila je Rachel mašući rukama u vazduhu dok je Megan oblačila jaknu.
"Ovaj dan postaje sve bolji i bolji.. Nego, gde je Ben?" pitala je Megan.
"Još spava. Ja sam ustala rano da bih ti poželela sreću i prenela ti malo pozitivne energije" odgovorila je Rachel rukama gurajaući vazduh od sebe prema Megan tiho izgovarajući neke, ljudima, nepoznate reči. Što je nasmejalo Megan.
"Ok. Havala ti. Mislim da je to dosta pozitivne energije" rekla je Megan kroz smeh, a Rachel je zastala pitajući je "Jesi li sigurna? Mogu začas da ti očistim i auru ako hoćeš?"
"Mislim da za nema potrebe za tim. Moram da krenem." rekla je Megan dok je začas zagrlila Rachel.
"Dobro. Ja idem da probudim Bena pa idemo na doručak. A ti se lepo provedi prvog dana!"
"Hvala ti! Hoću!" viknula je Megan dok je zatvarala vrata za sobom.
Megan je tiho pevušila neku melodiju dok je silazila niz stepenice. Kada je izašla iz zgrade videla je prelep sunčan dan, sve je izgledalo kao u filmovima ljudi su išli tamo-ovamo, žurili na posao, vodili decu u školu... Pogledala je preko puta i videla poznat Starbucks kafić koji je uvek bio pun tako da iako je bio tako blizu skoro nikada nije tamo kupovala kafu. Ali sada je imala žarku želju za dobrom kafom, a i nije izgledalo tako puno kao i obično, takodje je imala dosta vremena dok joj ne počnu predavanja, od jutros se nekako osećala kao da ju je sreća pratila "možda je to zbog Racheline pozitivne energije" pomislila je i samu sebe nasmejala. Ono što nije znala je da je sreća itekako pratila to jutro i više nego što bi pomislila. Nije znala da će joj se tog jutra život promeniti zauvek...
Sledeći nastavak ide kada vidim da vise vas čita priču, tako da bih vas zamolila da delite priču i preporučite drugima ako vam se svidja. Hvala na čitanju. :)
YOU ARE READING
A little bit longer.
FanfictionŠta se desi kada se sudare dva suprotna sveta (bukvalno)? Megan je samo sasvim obična devojka. Zbog ljubavi će morati potpuno da zaboravi na svet u kakvom je do sad živela. Sve se menja. A da li je ljubav vredna toga? Da li će Megan uspeti da izdrž...