Chapter 6. Fame

258 13 0
                                    

*Petak*

Megan je sedela za stolom i sredjivala papire u vezi posla. Rachel je nervozno vrtela kanale na TV-u čekajući Bena vrati sa posla kako bi počeli sa planiranjem venčanja.

“Niall te nije pozvao posle vašeg sastanka u sredu?” pitala Rachel gledajući u jednu tacku na TV-u.

“Ne.” mirno je odgovorila Megan.

“Pa, nisi li zabrinuta?”

“Ne.” istim tonom je odgovarala Megan.

“Znači svejedno ti je hoćete li se videti danas?”

“Da.” rekla je nastavljajući da lista paire, dok ju je Rachel gledala sa čudjenjem. Nastupila je duga tišina koju je prekinulo zvonjenje Meganinog telefona. Megan je momentalno skočila obarajući sve papire sa stola trčeći prema fotelji na kojoj je stojao njen telefon vičući: “Niiiiaaaalll!”

“Da, potpuno svejedno..” rekla je Rachel a Megan ju je samo pogledala i prevrnula očima a zatim se javila.

“Hej. Da. Odlično, ti? Da, naravno. Da. Okej. Zvuči super. Da. Vidimo se. Ćao.” pričala je Megan a zatim spustila telefon.

“Iiiii?” pitala je Rachel.

“Idem na njihov koncert večeras!” viknula je Megan.

“To je super!”

“Moram da budem spremna do sedam, tad će me pokupiti i onda idemo zajedno na koncert. Poslednji put sam bila na njohvom koncertu sa tobom, pre dve godine.. A sad, sad idem na koncert sa Niallom! O bože!” pričala je Megan sedajući pored Rachel na kauč.

“Ti si srećna devojka Meg.”  Rachel je zagrlila Megan.

*-*-*-*-*-*

“Ne, ne ne Bene! To će previše koštati!”

“Nije me briga koliko će koštati Rach, to je naše venčanje! Sve treba da bude onako kako mi hoćemo, nije bitno koliko je skupo!”

“Ne znam” Rachel i Ben su se dogovarali oko venčanja.

“Šta ti misliš Meg?!” viknula je Rachel.

“Mislim da je Ben u pravu, trebalo bi da imaš onakvo vnčanje kako si zamišljala!” vikala je Megan iz svoje sobe.

“I onako Benovi roditelji plaćaju većinu troškova venčanja.” namignula je Megan izlazeći iz sobe. Rachel se osmehnula a Ben klimnuo glavom prema Rachel.

“Dobro onda, može.” rekla je Rachel.

 “Sad, jel’je ovo dobro?” pitala je Megan pokazujući na sebe. Nosila je crne pantalone i plavu košulju, obula bele baletanke i pustila kosu da joj pada.

“Odlično je.” rekli su Rachel i Ben istovremeno, tada je neko pokucao na vratima. Megan je potrčala da otvori.

“Hej!” osmehnuo se Niall na vratima a zatim poljubio Megan u obraz.

“Hej!” odgovila je Megan.

“Ćao Rachel, Bene.” rekao je Niall.

“Ćao!” rekli su Rachel i Ben smeškajući se.

“Idemo?”

“ Da.” odgovorila je Megan. Kada su izašli iz zgrade ispred su ih čekala luksuzna kola.

“Hajde.” osmehnuo se Niall otvarajući zadnja vrata automobila. Megan je ušla, a Niall za njom.

“Sad možemo da krenemo.” rekao je Niall vozaču. Usput su pričali i ubrzo stigli kod dvorane u kojoj će biti održan koncert.

“Samo smireno.” rekao je Niall a Megan je klimnula glavom. Vozač im je otvorio vrata i odmah se čula buka. Niall je izašao a Megan za njim. Svuda oko njih su bile vrištajuće Directionerke i paparaci. Telohranitelji su bili ispred i iza njih. Blicevi su svetleli na sve strane, sto je Megan ometalo.

“Samo gledaj dole!” rekao je Niall Megan a zatim je uhvatio za ruku. Hodali su polako, onoliko koliko im je omogućavala vrištajuća masa. Niall i Megan su samo gledali dole, ponekad bi Megan stavila ruku na oči koje su je pekle od bliceva kojih je bilo sve više a vrištanje Niallovog imena sve jače. Megan je  samo odahnula kada su napokon ušli unutra, na sigurno. Gde nije bilo bliceva i vrištanja, samo ljudi koji su trčali tamo-ovamo, ali ipak nekako delovali smireno. Oni su bili zaduženi da sve na koncetru prodje kako treba, od frizure i odeće momaka pa sve do ozvučenja na koncertu.

“Jesi li dobro?” upitao je Niall.

“Da, sada mnogo bolje.” osmehnula se Megan.

“Uvek je ovako… Hajde da upoznaš ostale.” rekao je Niall i krenuo, a Megan za njim. Onda ih je ugledala, bilo je neverovatno. Pa oni su stvarni. Tako savršeni. Razmišljala je Megan. Liam je pričao nešto sa Harryjem, Louis skakutao okolo vrteći mikrofon u rukama dok je jedna devojka prskala lakom Zaynovu kosu. Niall je krenuo ka njima dok je Megan ostala ukopana u mestu.

“Kasniš druže.” rekao je Louis Niallu.

“Pa društvo, ovo je devojka o kojoj sam vam pričao, ovo je Megan.” rekao je Niall pokazujuči rukom na Megan. Ona se samo osmehnula i krenula ka njima.

“Hej Megan!” rekli su Zayn i Louis.

“Hej!” osmehnula se Megan i pozdravila se sa njima.

“Drago mi je!” rekao je Liam.

“I meni takodje” rekla je Megan.

“Harry.” samo je rekao Harry pružajući ruku, nije odavao nikakav izraz lica. Samo je stojao smireno.

“Megan, drago mi je” osmehnula mu se Megan. Harry se samo okrenuo i upitao nešto momka koji je prolazio pored njih. Niall i ostali momci su ga samo čudno pogledali.

“Hej, hade da ti pokažem sve unaokolo.” rekao je Louis i osmehuo se.

“Okej.” reka je Megan.

“Niall trebaš mi ovamo!” viknula je devojka zadužena za frizure.

“Biću tamo ako vam trebam.” rekao je Niall. Louis je bio veoma zanimljiva osoba, stalno je bio nasmejan i tako dopustio Megan da se malo opusti.

“Lou! Vreme je!  viknuo je čovek iza njih pokazujući na sat na njegovoj ruci.

“Hajde Maggie!” viknuo je Louis sa smeškom. Zatim su se vratili nazad. Ostali momci su se spremali da izadju na binu kada su stigli Louis i Megan.

“Ti budi ovde, imas dobar pogled. Možeš da gledaš koncert i na ovom TV-u” rekao je Niall.

“Spremni momci?” pitao je ponovo onaj isti čovek.

“SPREMNI!” viknuli su svi u glas.

“ Okej, 3. 2. 1.! Kreni!” viknuo je.

 “Uživaj!” rekao je Niall Megan i zatim sa ostalim momcima istrčao na binu. I stvarno je uživala, svo vreme je pevala njohove pesme sa njima, smejlala se. Bilo je predivno. Ponekad bi provirila prema publici, bilo ih tako mnogo. Izgledalo je neverovatno, izgledalo je tako drugačije sa ove tačke gledišta neko kad je ona bila u publici. Sada sve deluje tako veće. Toliko Directionera različitih godina je pevalo i igralo uz pesme svojih idola. Toliko njih je plakalo, toliko njih se smejalo, svi su se neverovatno provodili. Megan se divila ovim momcima, ona bi siurno pukla pod tolikim pritiskom. Pod pritiskom, Directionera, ljudi menadzmenta, javnosti. Svih. Ali oni, ovih pet momaka je delovalo tako smireno, tako srećno, tako ispunjeno. Niall bi ponekad pogledao u Megan i nasmejao joj se, samo bi uzvratila osmeh i nastavila da peva i igra uz svoje idole.Znala je da su spasili mnoge živote svojim pesmama, svojim ljubavlju koju su prižali fanovima. Bili su joj idoli odkad je bila tinejdzerka i ostaće zauvek. 

A little bit longer.Where stories live. Discover now