Chapter 9. Harry

249 13 0
                                    

“Mislim da je Simon u pravu.” brzo je izgovorila Megan.

“Molim?!”

“Niall, ovde se radi o tvom poslu. Tvoj posao je na prvom mestu.”

“Ne možeš tako da pričaš. Moj privatan život je najvažniji.”

“Ti nemaš normalan posao, Niall, ti si poznata ličnost”

“Ako sam poznata ličnost i dalje imam osećanja.”

“Vidiš, upravo o tome Simon priča. Lakše je sada prestati sa ovim. Dok se još nije postalo previše ozbiljno. Biće lakše i tebi i meni ako se sada oprostimo. Što se više vežemo, biće teže da odustanemo.”

“Ne možeš da ih pustiš da pobede!”

“Mislim da smo već izgubili.”

“Ne!”

“Niall kako ne razumeš, ovo je previše velik pritisak za oboje. Kasnije može biti još teže, lakše mi je da sada odem, mislim nismo se čak ni poljubili.” Nisu prošle dve sekunde kako je Megan izgovorila poslednju reč, Niallove usne su se našle na njenim.

“Sada ne možeš da odeš.” rekao je Niall odvajajući se od Megan te je uhvatio za ruke.

“Šta ako ovo ne uspe?” pitala je Megan prelažeći svojim smedjim očima na njihove isprepletene prste.

“Ali šta ako uspe?” Megan se samo osmehnula na Niallov odgovor.

“Šta vas dvoje radite ovde na ovoj kiši?! Luda deca.” čuo se Simonov glas dok im se približavao. Svi ostali su takodje izlazili iz zgrade i išli prema svojim kolima.

“Simone, Megan i ja ćemo biti zajedno.”

“Odustajem. Ali nemoj kasnije da kažeš da te nisam upozorio.” rekao je Simon te otišao u svoj automobil.

“Gde hoćeš da idemo?”

“Ne znam, imaš neku ideju?”

“Šta misliš o onom pabu gde ste ti i tvoje društvo uvek?”

“Da, Puzzle’s. Ako budeš imao dosta sreće možda oni neće biti tamo.” pričali su dok su hodali prema Niallovom autu.

“Tvoji prijatelji deluju dobro, hteo bih da ih upoznam.”

“Pa, oni stvarno jesu nešto posebno. Svi smo potpuno različiti.”

“Suprotnosti se privlače.”

*-*-*-*-*-*

*4 meseca kasnije*

-Megan-

Ovih nekoliko meseci sa Niallom je prošlo glatko. Sa samo nekoliko poteškoća. Prva je naravno bila što živimo na potpuno različitim mestima. New York  i Irska nisu baš blizu ali je Niall puno svog slobodnnog vremena provodio sa mnom ovde. Naravno Niall nema mnogo slobodnog vremena. Rachel, Sam, Joeyu i Benu se svidja Niall, što je za mene bilo veoma važno, oni su mi porodica. Takodje sam dosta upoznala Louisa, Zayna i Liama. Harry se uvek držao na nekoj distanci. Nije se čak ni trudio da mu se svidim. To mi nije puno smetalo, zbog njegovog ponašanja ni ja nisam bila željna da upoznam njega. Naravno taj naš odnos se nije svideo Niallu. Hteo je da sa Harryem budem u istim odnosima kao sa ostalim momcima. Zbog toga je često zvao Harryja da bude sa nama da bi se bolje upoznali. Harry je često dobijao njegov poziv, što meni nije nimalo smetalo. Upravo smo Niall i ja provodili jedno mirno zimsko popodne gledajući filmove u njegovom stanu, sve bi bilo savršeno da Harry nije tu.

“Idem da napravim još kokica” rekla sam ustajući sa kauča.

“Harry, zašto joj ne bi pomogao?” Niall je očajnički pokušavao da približi Harryja i mene. Harry je samo prevrnuo očima te krenuo za mnom u kuhinju. Samo ne naslonio na zid i lupkao nogom o pod dok sam ja pravila kokice.

“Heej, Liamu su se pokvarila kola pa idem da pokupim Danielle sa aerodroma.” rekao je Niall dok je ulazio u kuhinju.

“Divno. Dovidjenja!” smejao se Harry te krenuo iz kuhinje.

“Ne, ne, ne! Ne ideš ti nigde!” Niall je zaustavio Harryja na vratima. “Oboje ostajete ovde!”

“Šta?!” viknuli smo Harry i ja istovremeno.

“Čuli ste me. Bolje da vam ne padne na pamet da pobegnete! Ostajete ovde da rešite kakve god probleme imate.”

“Nema šanse!" viknuo je Harry.

“Harry!”

“Niall!” svadjali su se kao mala deca, dok sam ja stojala sa strane.

“Vidimo se kasnije.” rekako je Niall, očigledno pobedjujući u ovoj svadji zatim otišao iz stana. Harry i ja smo krenuli u dnevnu sobu. Harry se samo zabio u fotelju i rekrstio ruke kao kakvo dete kada se naljuti. Dok sam ja sela na kauč i pokušavala da se koncentrišem na film koji se posle 5 minuta završio. Divno. Usliedila je tišina i poneki naš ukršteni pogled.

“Znaš, mogao bi bar da se praviš da ti se svidjam pred Niallom.”

“Zašto bi se uopšte trudio, kada ćeš za dovoljno kratko vreme izaći iz Niallovog života.”

“Ne lupetaj.”

“Znam da ćeš samo da povrediš Nialla.”

 “Jedini koji povredjuje Nialla si TI tvojim ponašanjem!” 

A little bit longer.Where stories live. Discover now