Chapter 4. The start of something new

320 13 0
                                    

"I onda sam ja rekao: Zato što naprosto sijaš!" pričao je Joey dok su sedeli u baru. Ben i Rachel su se smejali, a Sam je samo prevrnula očima. Megan je ulazila u bar pričajući na telefon i mahnula im sa vrata. Joey je zatim nastavio:

"I proveli smo noć zajedno. Samo ću to da kažem." Megan im je zatim prišla.

"Bio je Niall." rekla je držeći telefon u ruci, sa osmehom a zatim sela do Sam.

"Iiiiiii..???" svi su pitali.

"Doći će do stana da mi donese haljinu u 5." rekla je stavljajući telefon u torbu.

"Možemo li da budemo tamo?" pitala je Rachel.

"Daaa! Hoću da ga upoznam!" rekla je Sam.

"NE!" samo je rekla Megan, a zatim nastavila. "Počećete da vrištite, skačete i biće mu naprijatno." svi ostali su uzdahnuli i tuzno gledali u Megan.

 "Ali.." rekla je i ostali su odjednom skočili.

"Možete "slučajno" da naidjete ispred stana kad bude krenuo."

"Hvala, hvala, havalaaaa!" svi su skakali.

"Kako je bilo na poslu?" pitao je Ben.

"Odlično!" osmehnula se Megan.

"Hoćemo li da jedemo nešto, umirem od gladi." rekla je Megan pozivajući konobaricu. Svi su klimnuli galavom, naručili i zatim nastavili da pričaju.

*-*-*-*-*-*

KNOCK-KNOCK- začulo se na vratima stana a Megan je skočila da otvori vrata.

"Hej!" začuo se veseo glas preslatkog dečka pred njenim vratima.

"Hej!" odgovorila je Megan sa osmehom.

"Kako si?" pitao je Niall sa ogromnim osmehom na licu.

"Odlično. Ti?"

"Još bolje. Pa.. Evo je tvoja haljina.." rekao je pružajući joj kesu.

"Hvala ti, Nialle" rekla je Megan uzimajući kesu.

"Hah, nije to ništa. Izvini.. Još jednom.."

"U redu je. Dešava se."

"Lepo je videti te opet." Rekao je Niall, a zatim su se njegove prelepe plave oči susrele sa Meganinim. Samo se osmehnula i klimnula glavom, zatim skrenula pogled. Oboje su samo ćutali nekoliko sekundi.

"H-hoeš li možda na kafu..?" brzo i nespretno je pitao Niall. Megan ga je smo iznenadjeno pogledala.

"Obećavam da neću da prospem kafu po tebi." rekao je a Megan se nasmejala.

"Ne ponovo.. Paaa?" pitao je.

"Um.. Da, zašto da ne. Samo da uzmem jaknu." rekla je, zatim ostavila kesu na fotelju i uzela jaknu sa kauča i onda se vratila ispred Nialla i samo ga gledala.

"Spremna?" pitao je.

"Da."

"Hajdemo.." Niall je krenuo, a Megan zatvorila vrata za sobom. Hodali su hodnjikom i krišom posmatrali jedno drugog. Na stepenicama su se susreli sa Benom, Joeyem, Rachel i Sam.

"Megan?" pitalo je Joey dok su bili nekoliko stepinika ispod Megan i Nialla.

"Hej" rekla je Megan a zatim se okrenula ka Niallu. 

"Um.. Ovo su Ben, Rachel, Joey i Sam" rekla je Megan Niallu rukom pokazujući na svakog.

"Ja sam Niall." rekao je, dok su ostali gledali u njega kao da su videli Boga a Megan se samo smeskala.

"Gde ideš?" piato je Ben Megan.

"Idem na kafu sa Niallom." rekla je a Niall se samo osmehuo i klimnuo glavom.

"Super. Vidimo se kasnije." rekla je Sam a zatim krenula uz stepenice, ostali su je pratili.

"Vidimo se." Niall i Megan su rekli u isto vreme, a zatim nastavili da hodaju.

"Deluju super." rekao je Niall.

"I jesu."

"Rachel i Ben su vereni." rekao je Niall, Megan je klimnula glavom.

"Šta je sa Joeyem i Sam?"

"Oh, oni nisu zajedno. Samo su drugovi." Kada su izašli iz zgrade Niall je pogledao u Megan.

"Taj ‘Starbucks’?" pitao je.

"Da." Prešli su ulicu i ušli u ‘Starbucks’, stigli su na red.

"Dobar dan, izvolite." rekla je devojka koja je radila.

"Ja ću crnu kafu." rekla je Megan.

"A ja espresso s’ mlekom" rekao je Niall. Zatim su se pogledali i nasmejali jedno drugom. To je bila ta kombinacija. Dobili su kafu i seli za jedan zabačen sto u ćošku.

*-*-*-*-*-*

"Hej društvo" rekla je Megan ulazeći u stan.

"Gde si bila?!" pitala je Rachel.

"Sa Niallom" rekla je Megan zamišljeno sa osmehom. Rachel iz fotele okrenula ka ostalima koji su sedeli na kauču i pogledala ih sa osmehom, a onda se pokovo okrenula ka Megan.

"Umm.. Ok. Pitala sam te gde si bila. Otišla si u 5, sad je 10. I znam taj osmeh."

"Kakav osmeh?" pitala je Megan sedajući izmedju Bena i Sam.

"Taj koji imaš.. Nešto se desilo sa Niallom." Rachel je klimala galvom.

"Ništa se nije desilo sa njim. Samo smo bili na kafi."

"Svidja ti se!" viknula je Rachel pokazujući prstom ka Megan.

"Ne! Samo sam se lepo provela! I imam pravo da se smejem."

"Jeste li se poljubili?" pitao je Joey.

"Ne." odmahula je glavom.

"Ali hoćeš da ga poljubiš!" rekao je Ben.

"Ne! I to nisu tvoja posla."

"Haha, itekako hoće da ga poljubi." rekla je Sam.

"Već sam vam rekla da ne bih izlazila sa nekim poznatim."

"Znači nećete ponovo da izadjete?" pitala je Rachel smeškajući se. Megan je samo spustila glavu i izbegavala da pogledom uhavti bilo koga.

"Hahahahah.." smejala se Rachel.

"Nećete ponovo da izadjete?!" ponovo je pitala, dok su se ostali samo smeskali i gledali jedno drugog. Megan je smo poogledala u stranu grižeći usne.

"Maggiiiiee" počela je Rachel. Megan je samo ustala i krenula prema kuhinji.

"Kada izlazite?"mirno je pitala Rachel.

"Sutra uveče." brzo je rekla i odletela u kuhinju. Ostali su prasnuli u smeh.

"Toliko o tome da ne izlazi sa poznatima." samo je rekao Joey.

"Ah, ućutite!" rekla je Megan vraćajući se iz kuhinje sa čašom soka.

"I sta ćeš da obučeš za sastanak?" pitala je Sam.

"To nije sastanak!" rekla je Megan.

"Šta je onda?" pitao je Ben.

"Dve osobe će se smo naći, otići na večeru ili tako nešto da bi se upoznali i lepo se proveli."

"Znači, sastanak je." rekla je Rachel. Ostali su se nasmejali.

"Ne znam šta. Ništa posebno." rekla je Megan, ignorišući sta je Rachel rekla.

"Pomoći ću ti." rekla je Sam.

"I ja." rekla je Rachel.

"Ben i ja ćemo takodje. Treba ti i muško mišljenje." rekao je Joey.

"Rekla sam vam da nije ništa posebno, to je samo drugarski."

"Svakako ćemo ti pomoći, nećeš nas se lako otarasiti." reko je Ben.

 "To sam primetila." rekla je Megan.

A little bit longer.Where stories live. Discover now