" İzle ve gör şimdi güzelim " dedi cemre. Ne! ne yapıyor bu böyle. Çocukların masasına doğru ilerlediğinde gözlerim faltaşı gibi açıldı başımı iki yana sallayarak yalvaran bakışlar gönderdim. Belliki bu kızın niyeti bizi o masaya oturtturmaktı. Oda ne bu kız beni çekiyomu ne?! Sakin ol hira bunu sen istedin en azından zorla değil kendin git. " Tamam bırak kolumu lan seninle sonra görüşücez" dedim
" Heh şöyle! yola gel biraz hıyar ağası" Hıyar ağasımı! Şöyle bir düşünüyorumda biz neara böyle yakın oldukta birbirimize hıyar, lan, sonra görüşücez diyordukki. Ulan oldu bu iş Atalarımız ne demiş "ÜZÜMÜNÜ YE BAĞINI SORMA" demiş yani sonuçta. Zıkkım ye lan! Ulan iç ses sen beni birgün delirteceksin ama nezaman bilemem!
Ben benim beğendiğim çocukcağazın yanına oda kendi için seçtiği çocuğun yanına oturdu. Nedendir bilmem ama içimde burda birşeyler olacağına dair bir his var ama kötü şeyler.
"Naber gençler oturduk ama boşmuydu acaba" dedi gözlerini kırpıştırarak ayı gibi daldı masaya şimdi soruyor.
"Boştu güzelim sizin gibi güzel kızlara yermi olmaz" dedi kendince onunki olan "Saol canım adın nedir? Bak ben bizimkileri söyleyim bu hira bende cemre. " " Ben caner buda alper tanıştığımıza memnun olduk " " Bizde" Ben onları dinliyormuş gibi yapıp etrafa göz gezdiriyordum. "Hira" dedi yanımdaki çocuk
" Efendim" " Biraz gezelimmi? " " Yok ya böyle iyi aslında " "Peki" Tabikide onunla dışarı çıkıp falan gezmiyecektim dakka bir gol bir lan bi soluklan hele. Sağıma döndüğümde tanıdık bir yüz ile karşılaştım bu çok tanıdıktı. Gözlerinden benim gözlerime ateş atıyordu sanki. Bu çınardı. Bir an kalbim duracakmış gibi hissetim aslında ortada birşey yoktu ama suçlu gibi hissediyordum. " Hira güzelim nereye daldın öyle " " Hiç biryere " " Bi makas versene "
" Ne!? ya sen iyimisin önce bi tanışsaydık yani " Dedim gözlerimi bölerterek. Ardından " Kalk gidiyoruz cemre! " dedim " Tamam da neoldu"
" Neolacak bunların niyeti bozuk " Laflarımı seslice söylemiştim ve çınar hem bunları duymuştu hemde ayaklandığımı görmüştü sanki hazırda bekliyorduki birden fırladı. " Hira! Bir sorunmu var! " " Sen kimsin lan " Aşağılayıcı bir ses tonu vardı konuşan canerdi.
" Hira gelsene güzelim ya "
" Lan ona bir tek ben güzelim derim!" Dediğinde alpere daldı. Onu deli gibi tutmaya çalışıyordum ama fazlasıyla güçlü ve öfkeliydi. " Tamam yeter çınar! " Dedim bunu onu korumak için yapmıştım o gerizekalıyı değil. Alper haşat olmuştu durup bana baktığında canerle birlikte kaçtılar. " Ne yani bu yaptıklarından mutlumuydun!? "
" Ya salaklaşma tabiiki değildim bunu seni korumak için yapmıştım. "
" Unut gitsin tamammı artık benden kaçmaya çalıştığını düşünüyorum bi insan neden tanımadığı bir insanın masasına otururki! " Haklıydı haksızdım neden bunu yaptımki neden bir sevgiliye ihtiyacım olsun böyle sevgilinin ve sevgililiğin canı cehenneme.
"Ben..... bunu bilmiyorum ama nekadar salakça nekadar aptalca birşey yaptığımı çok iyi biliyorum. "
" Ya hira bu kim? "
" Cemre bunu sonra konuşuruz"
" Ben gidiyorum. Size iyi geceler. " dedi çınar ve öylece gitti.Evet bölümümüzün sonu Lütfen oy vermeyi unutmayın emeğe saygı 😔
Buarada 443 kelime Elimden geldiğince uzun yazmaya çalışıyorum istediğiniz uzunluk için kelime sayısı yazın 😁😀😊😃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Yetimhane ARKADAŞIM ~
Teen Fiction" Benim gülüşlerimin ardında kocaman bir boşlukta yaşayan küçücük bir çocuk var... "