" Alo çınarla konuşabilirmiyim? "
" Tabii. " Çınar bana hâlâ kızgındır kesin. Açıkcası korkmuyor değilim.
" Alo. " Sesini duyduğumda kalbim duracakmış gibiydi.
" Alo çınar! Şey ben... Özür dilerim bizim buradaki parkta buluşalımmı.? "
" Olur. " Durgundu çınar, çok durgun. Kestirip atıyordu ilk defa sözlerini.
" Neden bana karşı bukadar sessiz ve sakinsin? "
" Ne yapmamı bekliyordunki herşeyi hafızamdan silip atmamı falanmı? "
Neyapmıştımki onu bukadar üzecek sadece bu pazar onunla dışarıda buluşmadım okadar, ve o benim ondan kaçtığımı düşünüyor.
" Neyse ben hazırlanayım. "
Sakin ol hira atlatırsınız siz çok iyi arkadaşsınız. Hem siz neler neler atlatmadınızki zor değil, onun huyunu iyi biliyorsun alırsın gönlünü.
" Cemre hadi ben çıktım bizim şurdaki parkta buluşacağız biz. "
" Tamam... Bol şans dostum. "
Bir tebessüm edip:
" Saol. " dedim* * *
Evet şuan bir masaya oturdum çınarı bekliyorum.
" Çınar buradayım! "
" Evet hadi ne konuşucaksın? "
" Noluyo ya Bak ben alışık değilim bukadar dışlanmaya helede dışlayan sen isen . "
" Duygu sömürüsü yapma ve konuşmaya başla yoksa gideceğim. "
" Ben senden özür dilerim haklısın yaptığım çok yanlıştı tanımadığım kişiler falan. Ama gerçekten ben senden kaçmıyordum niye kaçayım ki sen bir neden söyle. "
Kafasını eğip uzun uzun düşündü belkide pişmandı.
" Ama çok sinirlendim tamammı? Birdaha seni o şekilde görmeyeyim anlaşıldımı? Bence anlaşıldı. "
" Yeterki sen benimle böyle konuş herşeyi yaparım. "
Koca bir kucaklaşma yaptık. Onu özlemiştim ve birdaha da bu tür manyaklıklardan yapmayacaktım. İstersem yalnız öleyim ama çınarsız kalmayayım.
" Çınar yurda gitmem gerekiyor hadi sende git. "
" Tamam yarın okulda görüşürüz. "
" Görüşürüz. "Kitap kapağını hazırlayan birtanecik dostuma teşekkürler 😁😊😏😌
Gamzelimame
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Yetimhane ARKADAŞIM ~
Dla nastolatków" Benim gülüşlerimin ardında kocaman bir boşlukta yaşayan küçücük bir çocuk var... "