6. Bölüm

31 6 5
                                    

Öncelikle şuan moralim yerlerde zar zor yazıyorum saçma falan olursa aldırmayın AĞĞĞĞĞ 😂😢😢😣😭😭😭
Bugün pazar Lan pazar 1 hafta sonra okullar tatil sonunda kurtulacağım bu göt lalelerinden.Hayır efendim ben anormal değilim asosyalde değilim onlar Asosyal!
Hiçmi ya hiçmi.... hiçmibiri olmaz benim kafama denk.
Neyse bunları sonra düşünürüz.Derken geldi işte göt lalesi.   "Hira naber ya! hiç görünmüyosun."
"Lan bi git başımdan asortik kılıklı haylaz. "
" Hahaha hiç güleceğim yoktu ya. sahi sana gülen yokmu hiç böyle nebileyim bir erkek arkadaş gibi mesela." dedi imalı imalı Sürtük işte neolacak.Ama cidden benim neden bir erkek arkadaşım yok hayır niye yani neden neden. Bugün deparasyonlardayım! (depresyon ) ayh içime öküz oturdu sanki niye oturuyorsa hıyar sanki başka yer yok.
"Sanane be slak! "
evet bu cümleyi aynen böyle söylemiştim.
"Sanane yani benim özel hayatım bu sapıkmısın nesin! "
" Tamam be manyak ben gidiyorum."
Arkasını dönüp giderken bende onun taklidini yapıyordum
"Tomom bo monyok bon godoyom. "
Sinirlendiğimde bunu yaparım ve her defasında gülerim aynen bir terapi gibi geliyordu bana. O değilde bu kız azıcık falan doğrularıda söyledi yani. Ne azıcığı be malmısın kızım. Ayy tamam tamam sus sanırım sonunda deliricem içimden iç sesimle konuşuyorum. Ya ama gerçekten şaka bir yana ben harbi çirkinmiyimde sevgilim yok lan. Salak tabi çirkinsin arkadaşın bile yok sevgili harici. O onların sorunu bikere hem ben çirkinsem sende çirkinsin lan!
" Telefonun varmış." dedi kapıya gelen kız bana kesin çınardır. Sen kim sandın sanki başka biri varda.
Telefona odaklanıp telefonun yanına gittim.
"Alo çınar."
" Alo naber sesini duymak istedim."
"iyidir sen"
"Bende iyiyim heyecanlımısın?"
"Neden?"
" 1 hafta sonra okullar finish."
"Doğru evet evet ne heyecanı olum hergün onu düşünüyorum. "
" İyi peki ben kapatıyorum. "
" Oldu ozaman Güle güle."
"...... Güle güle. "
Telefonu kapattıktan hemen sonra yatakhaneye gidip kitap okuyacaktımki... Bir haber aldım. Yeni bir kız geliyormuş çok üzüldüm. Kimbilir belkide o ve ben ikimiz en iyi BEST Ler oluruz. Lan onu kimseye kaptıramam geldikten hemen sonra kolundan tutup benim yatağıma yatıracam dinlendirecem ve iyi arkadaş olucaz. Bu kız psikopatlaştı, yabanileşti yeminle bune ya ava çıkar gibi. Of haklısın ya.
" Yeni kız geldi! "
"!!!!!"
Gelecek bölümde yeni kız ekranlarda olacak!

~ Yetimhane ARKADAŞIM ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin