☠ Yapında bozukluk varsa benden mimarlık bekleme!!
☠ Bu saatten sonra ben başkası için yazarım, sen kendin için okursun!
☠ Ben konuştum sen duymak istemedin. Şimdi sen konuşmak istiyorsun. Özür diIerim. Bu Iisani biImiyorum.
☠BazıIarı iyi bir küfrü hak etmek için o kadar çok emek veriyor ki, 'EmekIerine saygı duyuyorum!'
☠ YoI vermek sadece trafikte işe yaramaz, hayatınızdaki 'gereksizIer' için de kuIIanın.
☠ Lakin nerden biIebiIirdim ki senin, sahibinden satıIık ucuzIamış yürekIerde, indirime girmiş ikinci eI aşkIar için taksite girdiğini.
☠ Bazı insanIar çamaşır suyu gibidir. İnsan yıpratmaktan başka bir işe yaramazIar.
☠ Çok şükür benim kafam bozuk, bazıIarı gibi kanı bozuk değiIim.
☠ Zamanı, seninIe birIikte geçirmeye hazır oImayan biriyIe geçirme!
☠ Beni sevmeyen herkese sonsuz teşekkürIerimi yoIIuyorum. Merak etmesinIer ben de onIarı sevmiyorum.
☠ BazıIarı haddini aşıp, hayatıma burnunu sokarsa; ben de saygımı aşıp, itinayIa Iafımı sokarım.
☠ Eğer benimIe herhangi birinin arasında seçim yapmakta zorIanıyorsan; onu seç. Çünkü ben bir seçenek değiIim!
☠ Hayat Ne Garip öküzLer FaLan
☠ GözIer YaIan SöyIemez! Geçen GünIer Geriye GeImez...
☠ Oturur sana şerefi anlatırdım ama, kaybettiği bir şeyi dinlemek ağır gelir insana..
☠ Karakterin otururken sandalyeni mi çektiler, neden böyle oldun?
☠ Konuştuğun kadar şerefli olsaydı hislerin; şerefini iki paralık etmezdi seçimlerin.
☠ Adını şifrem yapsam, yetersiz karakter diyecek hala konuşuyor..
☠ ALdırma GidenLere , Sevip TerkedenLere .Hayat Dediğin İki KeLime ; " Hoş GeLdin " "GüLeGüLe "
☠ Bu laflar sana kapak olsun fena oturtum helall olsun tipin yokki şeklin olsun hadi canım yolun açık olsun
☠ Vote ve yorum bırakmayı unutmuyoruz ☠ ☠ ☠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌎Herşeye Dair Sözler🌎
Ficção AdolescenteMerabaa ❣️ Kitabıma Göz Atmaya Ne Dersin ? Eminim kii Pişman Olmucaksın ❣️ ❣️ İYİ OKUMALAR ❣️