☮ ☮ ☮ Voteler için Teşekkürler ☮ ☮ ☮
☮ Gitmek gerekir bazen. Fazla yormadan, daha çok bıktırmadan. Eğer vaktiyse ardına bile dönüp bakmadan.
☮ Kendi elinle kazdığın kuyuya, aşk, ufacık bir taş atmaktır.
☮ Gürültüsü büyüyünce sessizliğin, marifet, yosunlar gibi susmaktır.
☮ Hani bazı şehirler vardır ya; saat 10′dan sonra kimsecikler olmaz... İşte sen'den sonrası, on'dan sonrası!
☮ İçin yanarken üşümek, yüreğin kan ağlarken gülmek, özleyip de sevdiğini görememek. İşte aşk bu olsa gerek!
☮ Gitmek istiyorsa, bırakacaksın gitsin! Aklı seninle olmayanın bedeni yanında olsun ister misin?
☮ Gitmek gerekir bazen. Fazla yormadan, daha çok bıktırmadan. Eğer vaktiyse ardına bile dönüp bakmadan.
☮ Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın; bense hep arkandan ağladım.
☮ Ne sahip olduğundur hayat, ne de umdukların bunca zaman. Yüreğin kadardır hayat! Seviliyorsan renkli, seviyorsan siyah beyaz.
☮ Sevdiğin kadar sevilirsin. Seni seviyorum demek değil ki marifet, önemli olan o kelimenin tüm sorumluluklarını alabilmek.
☮ Gözler ve sözler ikisi de bir şeyleri gizler. Sözler ne kadar inkâr etse de gözler her şeyi bir bir söyler...
☮ Üç harf yan yana kaç şekilde gelir bilir misin? Aşk dersin. Sen dersin. Ben dersin. Sen, ben biter; biz dersin. Gün gelir git dersin. Peki dur kelimesinden haberdar değil misin? Dur demeyi bilmez misin? Git demek kolay, dur diyebilecek kadar yürekli misin?
☮ Uykusuzluklar yıkıp geçmezdi, kısacık kestirmelerin ardından,Dokunulası ipek ten bir o kadar uzakta olmasaydı eğer.
☮ Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne. 'O olmazsa yaşayamam' demeyeceksin, Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü.
☮Umursamıyorum artık hiçbir şeyi ve istemiyorum kimseyi yanımda! Her gelen biraz daha acıtıp gidiyor nasılsa.
☮ Çok çalıştım gitmeye de kalmaya da. İkisi de aynı acı, ikisi de rezil. Daha önce de gitmiştim ama böyle kalarak değil!
☮ Değişmek zor; ama bazen aynı adam olmak daha zor. Hayat öyle yüklenir ki; ne kalmak istersin, ne gitmek. O durumdayım işte.
☮ Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun? Nerden bileceksin! Sen hiç benimle olmadınki, ya aklın başka yerdeydi ya yüreğin.
☮ Yüz kızartıcı bir suç değildir hırsızlık; çalınan birinin kalbiyse eğer.
☮ Bilinmedik bir hüzün var içimde, bir gariplik. Anladım ki, ya ben fazlayım bu şehirde ya da biri eksik.
☮ ☮ Votelere Dewam Arkadaşlar ☮ ☮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌎Herşeye Dair Sözler🌎
Genç KurguMerabaa ❣️ Kitabıma Göz Atmaya Ne Dersin ? Eminim kii Pişman Olmucaksın ❣️ ❣️ İYİ OKUMALAR ❣️