❣️ Seni kaybetmekten korkuyorum. Bir daha bulamazsam diye.
❣️ Ben Seni Artık Müziklerde Değil Şiirlerde Değil Sözlerde Değil yanımda Yaşamak istiyorum
❣️ Ben Seni iLk Gördüğüm gibi Değil Hep Hayal Ettiğim Gibi Sevdim
❣️ Kolay Kolay Aşık Olmazdım Da GuLusune Denk Geldim
❣️ “Ask” sadece uc harften olusur tek kelimelik bir sozcuktur
* kimilerinin yillarca bekledigi kimilerinin kiymet bilmedigi
*kimilerinin mutluluk kaynagi kimilerinim en buyuk yarasidir…❣️ Umut olmadan yaşamak olur mu? Dünya dönüyorsa umut var diye dönüyor. Ben senin dönmeni bekliyorsam umut var diye bekliyorum. Ummadığım bir zamanda gel bana, hazırlıksız yakalansam da olur. Sadece dön bana umudum.
❣️ Sen gelmeden önce mucizelere inanmazdım. Şimdi ise bütün mucizelere senin gözünden bakarak inanıyorum.
❣ Dünyanın bütün şiirleri senin üzerine yazılmış gibi. Her şair sanki seni tanıyormuş gibi.
❣️ Sen hiç denizlerin dibine bakinca yemyesil ormanlari gördün mü? lmkansiz deme! çünkü ben senin gözlerine bakinca ölülerin bile sahit olmadigi o cenneti gördüm.
❣️ Özlüyorum. Fazla değil işte, her saniye.
❣️ Senin en güzel yanın ne biliyor musun? Benim yanım!
❣️ Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım.
❣️ Aklında bulunsun sevgili. Sen beni kandırmadın, ben inanmayı seçtim.
❣️VOTE GELİRSE DEVAMI DA GELICEK ARKADAŞLAR... VOTELEYIN... DEVAMI GELSIN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌎Herşeye Dair Sözler🌎
Novela JuvenilMerabaa ❣️ Kitabıma Göz Atmaya Ne Dersin ? Eminim kii Pişman Olmucaksın ❣️ ❣️ İYİ OKUMALAR ❣️