GÜVEN ILE İLGİLİ SÖZLER

1.4K 117 4
                                    

DOSTLUĞU BİTİREN EN ÖNEMLİ ŞEYDİR GÜVENSİZLİK....

➤ Bir insan ilk olarak onu ayakta tutan birine güvenmeli.. Gerisini S*KT*R  ET

➤ Seni affedecek kadar olgunum. Ama tekrar güvenecek kadar aptal değilim !

Güven çok zor kazanılan ancak çok kolay kaybedilen bir duygudur.

Bu devirde en çok azraile güveneceksin. En azından niyeti belli....

➤ Yarına güvendim , dün beni sattı....

➤ Güven duygusu bir kere kaybedilir.. Ve gerisi şüpheli !!

➤ Eğer birinin yanlışlarını görmüyorsan ona çok fazla güveniyorsundur.. Gerisi zaten Allah'a emanet....

➤ Kendine güvenen herkez istediği şeyi başarabilir...

➤ Aslında biliyo musun ? Ben sana çok güvenmiştim..

➤ Önce insanlara güvenmeyi öğrendim... Sonra zaten bidaha bunu yapmamam gerektiğini....

Güvensiz kalplerimizi karaktersiz insanlara borçluyuz... BİZİM Bİ SUÇUMUZ YOK !!

➤ En sevdiğin insan bile arkandan vuruyorsa bu dünyada kimseye guvenmiyecegini anlamissindir umarım....

➤ Seni güvendiğim için sevdim. Gel beni arkamdan bıçakla diye değil....

➤ Bazı insanIar biIgi sahibi oIdukIarı için bazı topIumIarda kendiIerini başroI oIarak görürIer fakat güven ve şeref kazanmak biIgiye dayanmıyor.

➤ Güvenmek sevmekten daha önemli. Anla bunu !

➤ Heralde ben güven alim derken güven verdim herkez kendini birşey sandı.

➤ Eğer birini kandırmaya çalışmışsan bunuda becermişsen sanma ki güvendi... Sadece verdiği değeri geri almaya çalışıyor

➤ Güven göz yaşı gibidir gözden düştümü bidaha geri gelemez !!

➤ ➤ Arkadaslarinizla aranızı bozmamaya devam edin güveninizi sarsacak birşeyler yapmayın. Yaptiysaniz da hemen bi çaresine bakın. Çünkü güven bir daha yerine gelmiyor. Kıymetinizi bilin. Güven bitti mi konuşsanız da işe yaramaz. Tabi ki ilk olarak aileniz ile aranızı iyi tutun ama ondan sonra arkadaşlarınız gelsin. Fakat herkezin alacağı değeri verin. Ne az ne fazla... Neyse arkadaşlar inşallah beğenmişsinizdir... İstediğiniz sözler varsa yoruma yazabilirsiniz...

🌎Herşeye Dair Sözler🌎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin