Başlıksız Hikaye Bölümü

102 25 6
                                    

    Zeynep gözlerini açtığında etrafı bulanık görüyordu . Ama Yanındaki kişinin Gülsüm olduğunu fark etmişti.

_Zeynep!Uyandın.Fatma teyze koş Zeynep uyandı.

Gülsüm Zeyneb'in elini tutuyordu.Rabia'nın sevinçten neredeyse 32 dişi gözükecekti.

_Akif?Zeynep gözlerini açmıştı ama hala sayıklıyordu.Ama odada Rabia'da vardı.Gülsüm bunun farkına varınca lafı geçiştirmeye başladı.

_Evet evet annen burada.Aslında Gülsüm Akif'i sayıkladığını duymuştu ama bunu kimseye belli etmemeye çalışıyordu.Zaten kimsede anlamamıştı.

         Aradan tam 2 hafta geçmişti.Bu süre içerisinde Zeynep ara sıra uyanmış fakat hiç konuşamamıştı.                                                                                                                                                                    _Anne babam nerede?                                                                                                                                                      _Kızım bırak hala o adamımı düşünüyorsun?                                                                                                          Zeynep yorgun bir sesle:

''Gülsüm başörtümü ört ''dedi.Rabia'nın ona olan hayranlığı gittikçe artıyordu.Uyanır uyanmaz başörtüsünü istemişti.Nasıl bir kızdı bu?Ne kadar takvalıydı.                                                                                        Doktor Zeyneb'in artık taburcu olabileceğini söylemişti.Bunun için Akif işlemleri tamamlamaya gitmişti.Zeynep uyanana kadar Akif hastaneden hiç ayrılmamıştı.Rabia ve Gülsüm Zeyneb'in toparlanmasına yardım ediyordu.                                                                                                         Akif odaya girdiğinde Zeynep kıpkırmızı olmuştu.                                                                                     _Geçmiş olsun.                                                                                                                                                                      _Sağolun.                                                                                                                                                                                 Zeynep gökyüzünde uçan bir kelebek gibiydi.Ama bir yandanda düşünüyordu Akif'in Rabia ile alakası neydi?Yoksa evliler miydi?Zeynep yıkılmıştı.Onları evli sanmıştı.Beyninde şimşekler çakıyordu.Sevdiği adam evli miydi?Zeynep hayal kırıklığıyla kıvranıyordu içten içe.Hayat o kadar zordu ki...Zeyneb'in kanadı kırılmıştı sanki...Hayalleri vardı Zeyneb'in...En azından umutları,hayalleri vardı.Şimdi onların hepsi karşısında bir enkaz haline gelmişti.                                        Hepsi birlikte Akif'in arabasına bindiler.Akif ve Rabia önde,Zeynep annesi ve Gülsüm arkada oturuyorlardı.Zeynep ağlamamak için kendini zor tutuyordu.O o evliydi!Şimdi ne yapacaktı Zeynep?                                                                                                                                                                                     _Zeynep Hanım size ne kadar teşekkür etsem azdır.Size bir can borçluyum.                                                   Akif Zeynep demişti.Onun ismini ağzına almıştı.Ama kendini kaptırmamalıydı.Sonuçta o evli bir adamdı.                                                                                                                                                                                _''Esteğfirullah asıl ben size teşekkür ederim'' dedi Zeynep.                                                                                  Bu sırada Gülsüm Zeyneb'in ağlamak üzere olduğunu anlamıştı.Gözlerinde yaşlar akmak istemiyormuş gibi dolmuştu.Gülsüm nedenini biraz tahmin etmişti.Fakat emin değildi.Zeyneplerin evi sokağın sonunda gözükmüştü.Gülsüm Zeynep ve annesi akif ve Rabia 'ya teşekkür ettikten sonra arabadan indiler.Anneside Zeynepteki değişikliğin farkındaydı.Ama hiçbirşey anlamamıştı.Annesi siyah renkli çantasından anahtarları çıkardı ve kapıyı açtı.                   _Kızım senin neyin var?                                                                                                                                                          Zeynep bu soru üzerine sesiz kaldı.Birşey yok dese yalan olacaktı.Anlatsa anlatamazdı.Bunun için susmuştu.                                                                                                                                                                         _Fatma teyze sen bizi biraz yalnız bırakır mısın?Onunla konuşacaklarım var.                                            _Peki kızım.                                                                                                                                                                              Fatma hanım bu konuşma üzerine içeri girmişti.                                                                                                    _Zeynep                                                                                                                                                                                    _Efendim Gülsüm.                                                                                                                                                                 _Ne oldu sana ?Dokunsam ağlayacaksın .                                                                                                                _Akif evli...                                                                                                                                                                               _Kim dedi onu?                                                                                                                                                                       _Görmedin mi Rabia'yı?                                                                                                             

          Gülsüm gülmeye başladı.Zeynep onun neye güldüğünü anlamaya çalışarak ona doğru bakıyordu.                                                                                                                                                                                _Çok mu komik?                                                                                                                                                                     _Ay evet hemde çok....                                                                                                                                                        _Gülsüm sussana ...                                                                                                                                                              _Ay karnım ağrıdı gülmekten.                                                                                                                                         _Gülsüm                                                                                                                                                                                   _O,O,o ay gülmekten söyleyemiyorum o onun kardeşi be akıllım.                                                                 _NE gerçekten mi?                                                                                                                                                               _Evet kardeşi.                                                                                                                                                                                     Zeynepde gülmeye başlamıştı.                                                                                                                          _Ne oldu aşık sevindin bakıyorum.                                                                                                                                _Gülsüm bak cimdiklerim sus.                                                                                                                                       _Gelsene gelsene gelsene....    Gülsüm ve Zeynep ...İki samimi dost.Birbirleriyle şakalaşmaya başlamışlardı.                                                                                                                                   

DUAM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin