İLLA BİRİNİ SEVECEKSEN,DIŞINI DEĞİL İÇİNİ SEVECEKSİN.GÖRDÜĞÜNÜ HERKES SEVER AMA SEN GÖREMEDİKLERİNİ SEVECEKSİN.''SÖZDE'' DEĞİL ''ÖZDE'' İSTİYORSAN ŞAYET;TEN'E DEĞİL,CAN'A DEĞECEKSİN.(HZ MEVLANA )
AKİF ZEYNEB'İ DÜŞÜNÜYORDU.DÜŞÜNDÜKÇE SANKİ BİRAZ DAHA SEVİYORDU ZEYNEB'İ...AMA O ZEYNEB'E BAKMAMIŞTI BİLE. O KADAR TAKVALIYDI Kİ BAKIŞLARINI YERDEN KALDIRMAZDI.AMA ZEYNEB'İN KENDİSİ İÇİN CANINI FEDA ETMESİ,KARDEŞİNİN ANLATTIKLARI ÇOK ETKİLEMİŞTİ ONU.ZEYNEP ONUN GÖZÜNDE MASUM BİR O KADARDA İÇTEN BİR KIZDI.KOLAY KOLAY KİMSE BAŞKA BİRİ İÇİN CANINI FEDA ETMEZDİ.AMA ZEYNEP NEDEN AKİF'İN ÖNÜNE ATLAMIŞTI?BU SORUNUN CEVABINI ÇOK MERAK EDİYORDU AKİF...AMA BİR TÜRLÜ ARADIĞI CEVABI BULAMIYORDU.KAFASI ÇOK KARIŞMIŞTI.ACABA?ACABA ZEYNEP ONU SEVİYOR OLABİLİR MİYDİ?YOK CANIM AKİF'İ TANIMIYORDU Kİ NASIL SEVECEKTİ?AKİF BUNLARI DÜŞÜNÜYORDU OKUDUĞU KİTABIN BAŞINDA.ONU SEVMEK İSTİYORDU.AMA ARADA KOCAMAN BİR ENGEL VARDI.HAYIR HAYIR ONU SEVEMEZDİ.ZEYNEP AKLINA GELİNCE DÜŞÜNCELERİNİ BAŞKA TARAFLARA ÇEKMEYE ÇALIŞIYORDU.AMA BUNU PEK DE BECERİYOR SAYILAMAZDI.AKİF ZEYNEB'İ SEVMEKTEN KORKUYORDU.TIPKI ZEYNEB'İN KORKUSU GİBİ.ZEYNEP'TE KORKUYORDU FAKAT KENDİNİ ENGELLEYEMİYORDU.AKİF KİTABININ SAYFALARINI BOŞ BOŞ ÇEVİRİYORDU.AKİF HİÇ BÖYLE OLMAMIŞTI.ONA AŞIK OLMAK İSTEMİYORDU. O DA TIPKI ZEYNEP GİBİ HİCRANDAN KORKUYORDU.BU SIRADA ANNESİ AKİF'İ YEMEĞE ÇAĞIRDI.
_OĞLUŞUM HAYDİ YEMEĞE!
_TAMAM ANNE GELİYORUM.
AKİF YEMEK YEMEK İSTEMİYORDU.HEM KARNI ACIKMAMIŞTI HEM DE CANI İSTEMİYORDU.
_''OĞLUM ÇORBAN SOĞUDU''DEDİ BABASI.
_DALMIŞIM.
_HAYROLA OĞLUŞUM HASTA FALAN MISIN ?HİÇBİRŞEY YEMEDİN.
_YOK ANNE AÇ DEĞİLİM.
AKİF BU KONUŞMA ÜZERİNE ÇORBASINI MECBUREN İÇMEK ZORUNDA KALDI.AKİF HIZLI HIZLI ÇORBASINI İÇMEYE BAŞLADI.HERKESİN BAKIŞLARI AKİF'İN ÜZERİNDEYDİ.AKİF BUNU SONRADAN FARKETTİ.AKİF'İN SANKİ ÇORBADAN KURTULMAK İSTİYORMUŞ GİBİ BİR HALİ VARDI.HERKES PÜR DİKKAT ONU SEYREDİYORDU.
_ABİ İYİ MİSİN?AKİF BU SORU ÜZERİNE CEVAPSIZ KALDI.HERKES ŞAŞKINDI.AKİF'İN BU HALİNDEN ENDİŞELENMİŞLERDİ.YEMEK BİTMİŞTİ.ANNESİ VE RABİA SOFRAYI TOPLUYORDU.
_KIZIM ABİNİN NEYİ VAR?BİLİYOR MUSUN?
_YOK ANNE BİLMİYORUM.BEN DE ÇOK MERAK ETTİM.
_O SENLE ÇOĞU ŞEYİNİ PAYLAŞIR AĞZINI ARASANA...
_DENEYECEĞİM İNŞAALLLAH.
RABİA BULAŞIKLARI YIKADIKTAN SONRA ABİSİNİN ODASINA KAPIYI TIKLAYARAK GİRDİ.
_ABİ MÜSAİT MİSİN?
_MÜSAİTİM RABİA HAYROLA NE OLDU?
_ABİ NEYİN VAR SENİN?HİÇ İYİ GÖZÜKMÜYORSUN.
_RABİA SEN BENİM AĞZIMDAN LAF ALMAYA GELDİN DEĞİL Mİ?HATTA SENİ BURAYA ANNEM GÖNDERDİ.
_OF ABİ YA EVET.DOĞRU BİLDİN.GICIKSIN.ÇAKALSIN.
_OOO! KIZIM SEN KİMİN AĞZINDAN LAF ALMAYA ÇALIŞIYORSUN KAÇIN KURASIYIZ BİZ.
_YA ABİ ÇOK KÖTÜSÜN.BEN ANLADIM AMA SANKİ DERDİNİ SEN .BENCE.AŞIK OLDUN
_EVET DOĞRU KARDEŞİM AŞIK OLDUM.
ZEYNEB'İN SEVİNÇTEN AYAKLARI YERDEN KESİLECEKTİ SANKİ.TAM ANNESİNE MÜJDE VERMEYE KOŞARKEN AKİF PEŞİNDEN BAĞIRDI.
_KİME DİYE SORMADIN.
_AYY HEYECANDAN UNUTMUŞUM.KİME AŞIKSIN.
_BEN....
_E HADİ HEYECANLANDIRMA BENİ KİME?
RABİA'NIN İÇİNDEN ZEYNEP GEÇİYORDU.HATTA O OLMASI İÇİN DUA EDİYORDU.
_HADİ ÇATLATMA İNSANI YA.
_TAMAM SÖYLÜYORUM.BEN AŞIĞIM.
_KİME KİME ?
_ALLAH'A...
_ABİ KIRK SAATTİR BUNU MU ANLATMAYA ÇALIŞIYORSUN.SANA NE DESEM AZ.
_BUNU SEN İSTEDİN.
RABİA ABİSİNİN YATAĞININ ÜZERİNDEKİ YASTIĞI ALDI VE ABİSİNE FIRLATTI.VE ARTIK BİR YASTIK SAVAŞININ İÇİNDEYDİLER.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUAM SENSİN
ChickLitEsselamü aleyküm ve rahmetullahi ve berakatüh.Sevgili kardeşlerim İNŞAALLAH bu hikayemde tesettürlü,haya timsali bir kızın ve takvalı bir gencin saf ve tertemiz olan aşkını anlatacağım.RABBİM'DEN niyazım bu hikayenin haram sevdaya düşmüş kardeşleri...