AD-2

63 5 0
                                    

Sabah erkenden uyandım. Oha lan ben bu kadar erken kalkabilir miydim. Kendime şaşırıyorum. Erken kalkmanın avantajları. Hemen bir eşofman seti giydim ve deniz kıyısına spora gittim. Zaten tam evimizin karşısındaydı. Oraya gittim ve koşmaya başladım. Saatin dokuza geldiğini görünce eve doğru yürümeye başladım. Ilık bir duşun ardından takım elbise giydim ve aşağı inmeye başladım. Aşağı indiğimde tüm aile bana şaşkınlıkla bakıyordu. Tabiki benim bu kadar erken kalkmamı beklemiyorlardı. E yani birazcık şaşırşınlar değil mi? Bu arada ben Doruk Başar 16 yaşındayım. Kızları aşırı sevmem. Genelde bara gittim mi takılırım. Düşman bir ailemiz var ne kadar saçma değil mi?  Adları sertkaya holding. Geçen kızları haberdeydi. Bizim berk iyi tavlamış ama. Sonradan öğrendim ki yalan habermiş. Bu haberi çıkaran da babammış. Ne kadar da şaşırtıcı değil mi? Sofraya oturdum. Babamla kardeşim Burak konuşmaya başladı. Ben konuşmaya dahil olmadım. Az bir yemek yiyip müsade isteyip dışarı çıktım ve şirkete arabamla gitmeye başladım. Arabam var ehliyetim var. Zaten zengin çocuklarının şuan arabaları hep var. Ehliyeti de babalar çıkarıyor bizim için sorun olmuyor.  Şirkete bir yarım saatte vardım. İçeri girip direk odama gittim. Bazı işler yarım kalmıştı. Onları halletmeye başladım.  Bir üç saate işler bitmişti. Dışarı çıktım. Dışarıdaki banka oturup sigara içmeye başladım. Sigara tüm sıkıntılarımı alıp uçup götürüyor. Biraz dışarı çıkmaktan zarar gelmez değil mi? Arabama bindim. Biraz ilerledim. Tam karşıma bir araba çıktı zor durdum. Bu gerizekalı ne yapıyor ya.  Kendini ne sanıyor bu mal. Aşağıya indim tam bağıracak iken inen kızı gördüm. Bu kız ne de güzeldi böyle. Resmen bana nefretle bakıyordu. O mavi boncuk gözlerinin içinden alevler çıkıyordu. Çok masum çok çocuksuydu. Kız çemkirmeye başladı.
~ya sen manyak mısın karşıdan gelen arabayı görmüyor musun kör!!
~ asıl sen önüne bak mal mal işler yapıyorsun
~ ikile ya çok gerizekalısın tipinden belli karanlık çocuksun
~evet öyleyim o yüzden bana sataşma derim.
Arabama bindim ve oradan uzaklaşmaya başladım. O minik kızda hala orada öyle duruyordu. Yani hiçte göründüğü gibi çıkmadı. Tam bir cadı. Ama çok tatlı. Ben ne diyorum ya ben böyle yumuşak çocuk değilim o kızın dediği gibi karanlık çocuğum. Kızlar bu halime bayılırken bu kız benden nefret etmişti. Zaten bu kız benim gördüğüm kızlara benzemiyordu. Simsiyah bir kıyafet sipsiyah göz makyajı bordo bir ruj. Resmen mafya bir kız gibi. Kesin bizim okuldadır. Hangi sınıfta öğreniyim de şunu sinir edeyim. Adamlara bu kızı araştırmalarını söyledim. Yarım saat sonra kızın tüm bilgileri elimdeydi. Kızın ismine ve soyadına bakdığım an resmen şok oldum. Bu kız bizim düşmanımızın kızı Mert Sertkayanın kızı Öykü Sertkaya. Aslında tahmin etmeliydim. Anca o adamın kızı öyle giyinir. Olsun bu kızla hinede çok uğraşacağım. Okulun açılmasını iple çekiyorum.

Merhabalar arkadaşlar inşallah bu bölümü beğenirsiniz. Yorum ve voteleri unutmayı wattpad aşıkları:-D

ADI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin