Part 7

3.3K 252 3
                                    

Ри Чанёол 2 ч удалгүй түүнийг ирж авлаа. Согтуу залуугын гадуур хувцасыг нь тайлаад оронд оруулчихаад. Ри: чи байгаагүй бол би яанаа
Ёол: хмм энэ нэг юм уусаар л байна уу
Ри: тхх
Ёол: 2уулаа түүнийг архинаас гаргана за
Ри: за
Ёол: гэхдээ тэгэхийн тулд 2 уулаа найзууд байх хэрэгтэй *гараа өгөх* 2уулаа найзууд болох уу
Ри: за *гар барих*
Тэр өдрөөс эхлэн Чанёол болон Ри Бэкхён 3 сайхан найзууд болсон юм. Мэдээж Бэкхён бага багаар засарч байгааг ч 3 настай байсан шигээ ухаалаг бүхний хайрыг татсан Бэкхён болох арай л болоогүй байлаа.

2 сарын дараа

Бэкхён өдөр бүр архидаж дагуулуудтайгаа шөнийн цэнгээний газрыг нүхлэхээ больж хичээлдээ суудаг суух суухдаа маш онц суудаг нэгэн болсон. Гэхдээ тамхинаас гараагүй бас олон GAME нэртэй охидуудаараа тоглосон хэвээр...
Өнөөдөр тэд хамтдаа салхинд гарахаар болсон юм . Бэкхён хэлэхдээ "ойрд салхинд гараагүй " гээд явж байгаа ч яг үнэндээ Ри Бэкхёны зургийн цомгыг үзэж байгаад далайн эрэг дээрх зургийг хараад далай үзэх юмсаан гэж хэлсэн болохоор Рид далай харуулахаар явж байгаа нь энэ.Чанёол Бэкхёны үнэтэй спорт тэргийг барьж харин Бэкхён түүний хажууд хойд талын суудал дээр Ри сууна.
Ри: хөөх байгаль нь гоё юмаа энэ жижиг байшингууд ч хөөрхөн юм
Ёол: чи яг л анх удаа хотод орж ирж байгаа агуйн хүн шиг л байх юм
Бэк: угаасаа хөдөөнийх шдээ
Ри: -_-

Далайн эрэг
Салхи намуухан салхилаж далайн сүр хүчийг харуулах мэт хүчтэй давалгаална. Ригын хувьд энэ бүхэн үнэхээр гайхалтай байлаа зах хязгаар нь үл харагдах гүн цэнхэр далай эргийн шаргал элс дээрээс төөнөх нарны туяа тэнгэр нисэх шувууд гээд л зүүдэндэээ ч харж байгаагүй гайхалтай зураглал. Далайн эргээс холгүйхэн байдаг жижиг жижиг зуслангын байшингууд. Энэ дундаас хамгийн том бас хамгийн загварлаг шил толь болсон байр нь Бэкхёны аавын зуны байр.
Тэд далайн эргээр алхаж Ри ч давалгаанаас бултан элсэн дээр тоглож Ёол Бэк 2 түүнрүү ус цацлан тоглоно.
Нар жаргахын алдад тэр 3 Бэкхёны байшинд ирлээ. Удаан хүн ирээгүйгээс болоод тоосонд дарагдаж доторх зүйлс нь бага зэрэг гандсан харагдаж байлаа.
Ойр зуурын юмнуудаа янзлаад Ёол Бэкхён 2 хамтран оройн хоол хийнэ. Харин Ри байшингын энэ тэрүүгээр явж юмнуудыг үзнэ. дээд давхарын унтлагын өрөөний шүүгэн дээр Бяцхан Бэкхён түүний ээж бас ах аав 4ын аз жаргалтайгаар инээсэн зураг байлаа. Жаазтай зурагны доор нэг ном байх бөгөөд ихэд гялзсан өнгөлөг хавтастай "Хүсэл биелүүлэгч бяцхан шидэт дагина" нэртэй үлгэрийн ном байлаа.
Номыг нээн уншвал

My Little Fairy [[ДУУССАН]]Where stories live. Discover now