SH-1

49 4 1
                                    

Sabah kalkar kalkmaz kimseyi uyandırmadan duşa girdim ardından üzerime bir kot ve tişört geçirdikten sonra valizimi büyük bir zorlukla kapatarak ortak yemekhaneye yol aldım.

Kendime bir kahvaltı tabağı aldıktan sonra televizyonun karşısındaki masaya oturdum bu gün çok mutluydum yani öyle olmam gerekirdi.18yıllık yetimhane hayatımın sonuna gelmiştim ve bu gün bu lanet yerden ayrılıyordum her zaman sakin bir çocuktum buradakilerin sözünü dinler önüme koyan bir lokma yemekle bile doyardım hiçbir zaman saygıdan bir kusur etmemiştim.

Yaklaşık 3aydır okullar kapalıydı ve can sıkıntısından ölmek üzereydik üniversite başlamadan biraz gezelim dedik ve dün akşam bir bara gittik zaten gerisini biliyorsunuz.Bu konu hakkında ne yapmalıydım hiçbir fikrim yoktu yaşadıklarım ve gördüklerim kolay şeyler değildi belkide polise gitmeliydim bilmiyordum ama birazdaha bu sırrı içimde tutarsam burdan sonraki durağım tımarhane olucaktı.Çantamdan telefonumu çıkardıktan sonra Melis'e mesaj attım dün gece beni orada bırakıp gitmişti üstüne üstelik şu 24 saat içerisinde arama zahmetine bile girmemişti.Yavaşça kahvaltımı yaparken canımın sıkıldığını farkedip yan masadaki televizyon kumandasını alarak sabah haberlerini açtım ve kahvaltıma devam ettim.

"İstanbul'da yaşayan 17 yaşındaki Cansu Akdoğan dün gece 12 sularından sevgilisi tarafından kurban edildi olay yerinde hiçbir görgü tanığı olmadığı biliniyor"dediğinde

ağzımda son 20 dakikadır çiğnemekte olduğum zeytin boğazıma kaçarak öksürük krizine girmeme sebep oldu çayımdan birkaç yudum alıp sakinleştiğimde olayı anlamaya çalışıyordum yani dün gece ölümüne şait olduğum kızı öldüren silüet belkide onun sevgilisiydi belkide gerçekten birbirlerini sevmiyorlardı bilmiyordum şu an tek bildiğim birşey varsa oda hemen polise gitememdi.

*
Kahvaltıdan sonra hemen bir taksi çevirip bundan sonraki yaşam alanıma gittim oldukça güzel bir evdi 1 yatak odası bir banyo küçük bir salon ve mutfaktan ibaretti en azından eşyalıydı bu sayede bu derttende kurtulmuş oldum kirasıdır uygun olduğu için daha fazla uzatmadan hemen kiralamıştım.

Dolabıma eşyalarımı yerleştirdikten sonra evi baştan aşağı temizledim perdeleri makineye attıktan sonra halıları silkeledim ve bibloların tozunu aldım ardından bütün odaları silip süpürdükten sonra yatağımın altında bulduğum çiçek motifli nevresimleri düzgün bir şekilde serdim son olaraktan diş fırçam şampıan yüz temizleme eşyalarımı aldıktan sonra banyoya yerleştirdim ardından mutfağa giderek kullanacağın kadar çatal bıçak ve tabağı makineye attıktan sonra acıktığımı farkettim ve yanıma biraz para alarak alışverişe çıktım.

Evin yakınında ki bir markete girerek kahvaltılık malzemeler çay Mısır gevreği Nutella biraz sebze ve meyve kola ve tavuk göğüsü alarak eve geldim ardından makineyi boşalttım alt raftan bir tava alarak içine biraz yağ koydum arından tavuk göğünü küçük küçük dilimledikten sonra kızgın tavaya attım ve biraz renklerinin dönmesini bekledim yine aynı şekilde içine yeşil kırmızı ve sarı biberde attıktan sonra domateslerinde ekledim ve biraz tuz ve karabiber ektim ardından ocağın altını kısarak pişmeye bıraktım odama giderek telefonumu aldım Melis'ten 5cevapsız arama var olduğunu görür görmez hemen onu aradım.

-"Alo İrina nerdesin"dedi endişeli bir sesle.

-"Evdeyim Melis sen iyi misin?"dedim.

-"10 dakikaya oradayım"dedi ardından telefonu suratıma kapattı.

Bende mutfağa giderek masayı hazırladım tavukların piştiğinden emin oluktan sonra üst raftan 2 tane tabak alarak soteden koydum ardından ekmeklerimde kesip masaya koyduktan sonra kapı çaldı  son bir kez masayı kontrol edip kapıya koştum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADECE HİSSETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin