Otobüs durağında indim.Telefonum çalıyordu ve arayan Elif'di.Hızlı bir şekilde telefonu açtım.Elif'in sesi kötü geliyordu,endişelendim.
"Neredesin Nehir?Hemen buraya yani Selingil'e gelmen lazım.Her şey çok kötü gidiyor,hiç iyi değilim."
"Neden?Yoksa kötü bir şey mi oldu?Hemen geliyorum,sakin ol."
Elif bir şey demeden telefonu endişeli bir şekilde kapattım.Selin'in evi buraya çok yakındı ve hemen koşarak gittim.Evin önünde iki tane polis arabası duruyordu,korktum.Kapıyı çaldım.Elif kapıyı açtı,ağlıyordu.Hemen bana sarıldı.
"Elif ne oluyor?İçeri gidelim,sakinleş ve bana her şeyi anlat."
Elif derin bir nefes aldı sonra içeri girdik.
"Selin kayıp ve ne zamandır ulaşamıyoruz.Ailesi de bilmiyor nerede olduğunu.Ve Kumsal bugün ölü bulundu,kahretsin!"
"Nasıl?Nerede ölü bulundu?Saçmalama Elif!Benimle dalga geçmeyi kes!"
Ağlamaya başladım,sinirlerim altüst olmuştu.
"Dalga geçmiyorum Nehir!Keşke geçsem ama maalesef.Kumsal burada ölü bulundu."
Hiçbir şey demedim,sadece daha çok ağlamaya başladım.Elif konuşmaya devam etti;
"Ah...Selin kayıp ve Selin'e ait bir tane bile kanıt yok."
"Bu tam bir saçmalık!"
İkimiz de birbirimize sarılıp ağladık.Sonra biraz orada kaldım.Annem aradı ve eve gelmemi istedi.Elif'e eve gitmem gerektiğini söyledim,vedalaştık ve hızlı bir şekilde eve gittim.
Sabah olmuştu.Telefonumu açtığımda özel numaradan biri bana Selin ile ilgili mesaj atmış.Ne olduğunu anlamadan hemen Elif'i aradım.Elif telefonu açtı.
"Ne oldu?Sorun ne Nehir?"
"Biri özelden mesaj atmış ve Selin ile ilgili."
"Ne yazmış peki?"
"'Selin'i çok mu özlediniz?' diye mesaj atmış."
"Bu da kim?Sen attın mı sonra o kişiye mesaj?"
"Hayır,atmadım.Hemen seni aradım."
"Zaten atma.Bunu polise bildirmeliyiz."
"Tamam,sen polisi ara."
"Peki.Sakın o mesajı silme!"
"Tamam.Kanıt bulursanız hemen beni arayın."
"Tamam.Görüşürüz."
Telefonu kapattım.Mesajı atan kişiyi bulmak için telefoncuya gittim fakat telefoncu mesajı atan kişiye ait hiçbir şey bulamadı.Sonra Elif beni aradı.Telefonu açtım.
"Nehir şu an hiçbir şey bulamadık.Senden bir haber var mı?"
"Telefoncuya gittim.Fakat o da bir şey bulamadı.Sen neredesin?Yanına geleyim."
"Sizin evinizin önündeyim."
"Tamam bekle,hemen geliyorum."
Telefonu kapattım ve hızlı bir şekilde eve gittim.Elif'i eve alıp,kapıyı kapattım.Konuşmaya başladık.
"Elif bu mesajı atan kişi tanıdığımız biri olabilir mi sence?"
"Bilmiyorum,olabilir."
"Ya da tanımadığımız birisi de olabilir."
"Belli olmaz.O zaman gidip arkadaşlarımıza soralım.'Tanımadığınız bir kişi sizden Nehir'in numarasını istedi mi?' diye."
"Tamam ama benim biraz işlerim var.Sen git,ben sonra gelirim."
"Peki.İşlerin bitince hemen gel!Görüşürüz."
Kapıyı kapattım.İşlerimi hallettim sonra taksiye binip arkadaşlarımın yanına bir kafeye gittim.Kafeye ulaşmam çok uzun sürmemişti.Kafenin önüne geldiğimde içeriye göz attım ve köşede oturan arkadaş topluluğunu gördüm.Hızlıca yanlarına gittim.
"Tanımadığınız birisi sizden benim telefon numaramı istedi mi?" diye konuşmaya başladım.
"4-5 gün önce okulda Naz'ın yanında birisi vardı.Ama tanımıyorum.Arkalarında yürürken telefon ile ilgili bir şeyler diyorlardı." diye Berk farklı bir konuya giriş yaptı.
"O kişinin resmi sende var mı acaba?"
"Evet,var."
"Gösterir misin?Biraz hızlı ol lütfen Berk."
"Tamam,bir saniye bekle."
Berk fotoğrafı gösterdi.Bu kişi Selin'in evindeki polislerden birisiydi.
"Berk çok teşekkür ederim.O kişiyi tanıyor olmalıyım.Benim gitmem lazım.Bir şey bulursanız arayın beni.Görüşürüz!"
Hemen oradan çıkıp taksiye bindim.Taksiden indikten sonra Elif'i aradım ama telefonu açmadı.Bu yüzden mesaj attım.
"4-5 gün önce Naz okulda Selin'in evine gelen polislerden birisiyle konuşmuş.Naz'ı ara ve konuş.Ben ararsam cevap vermez çünkü konuşmuyoruz.Lütfen hızlı ol!Aradıktan sonra beni aramayı sakın unutma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP
Mystery / ThrillerEsrarengiz bir şekilde kaybolan kız ve arkasından gelen karmaşıklıklar. Heyecanla okuyacağınız hikayem ile karşınızdayım.