•KAYIP - 3•

37 8 0
                                    

Odama gidince hemen yatağımın üzerine atladım.Üzerimi değiştirmeden yatağımın içine girip uyumaya çalıştım fakat uyuyamadım.Yanımdaki masada telefonum duruyordu,elimi uzatıp telefonu aldım.Hemen Elif'i aradım ama cevap vermedi.Mesaj attım fakat cevap vermedi.

İyice tedirgin olmaya başladım,yataktan kalkıp merdivenlerden indim.Doğrudan kapıya gittim,ayakkabılarımı giydim,kapıyı yavaşça kapatıp otobüs durağına doğru koştum.O sırada da annem camdan bağırmaya başladı.

"Nehir nereye gidiyorsun?Kızım bu acelen ne?Nehir!"

Annemi aldırış etmemiştim bile.Süzülen gözyaşlarımla koşmaya devam ettim.Otobüs durağına geldim,oradaki banka oturdum.Telefonumu açıp kameraya baktım ve yüzüm kıpkırmızı olmuştu.Ellerimle yüzüme dokundum,sımsıcaktı.Otobüsün geldiğini görünce gözyaşlarımı sildim ve otobüse bindim.

10-15 dakika sonra Elifgilin evine vardım.Otobüsten indikten sonra koşarak evlerinin önüne gittim,acele ederek kapıyı çaldım.Elif'in kız kardeşi Alara kapıyı açtı.

"Merhaba Nehir abla!Ne oldu?" dedi.

"Merhaba Alara!Ablanı arıyorum,nerede biliyor musun? Öğlen vakti buraya geldim kimse yoktu,Elif'i aradım cevap vermedi.Neler oluyor?!" dedim ve ağlamaya başladım.

"Öğlen evde değildik çünkü şehir dışına çıkmıştık.Fakat ablam bizimle gelmedi.Bize evde duracağını söylemişti,eve geldiğimizde ablam evde yoktu.Zaten biz eve geleli de 1-2 saat oldu."

"O zaman nerede Elif?Aradınız mı?" dedim telaşlı bir ses tonuyla.

"Eve girelim istersen,içeri de konuşmaya devam ederiz?"

"Peki."

Ayakkabımı çıkardım ve ayakkabılığa koydum,koyduktan sonra oturma odasına gittik.Evde Alara'dan başka kimse yoktu ama neden?

"Alara evde kimse yok mu?Annen ile baban nerede?"

"Markete gittiler.İçecek bir şey ister misin Nehir abla?"

"Su versen yeterli."

Alara konuşmadan hemen mutfağa gitti ve bana bir bardak su getirdi,hemen içtim.

"Ablamı aradık,deniz kenarındayım dedi.Başka bir şey bilmiyorum."

"Tamam,sağol.Benim Elif'in yanına gitmem gerek."

Hızlı adımlarla kapıya gittim,arkamdan da Alara geliyordu.Ayakkabımı giydim.

"Görüşürüz!"
 
El salladım sonra koşarak deniz kenarına gittim,Elif oradaydı.

"Elif!" diye bağırmaya başladım.Bir kız arkasına döndü ve bana baktı,kızı tanımıyordum.Etrafıma şaşkın bir şekilde bakındım ve Elif yoktu.Sanırım arkası dönük kızı Elif sanmıştım.Telaşlandım,orada duran küçük banka oturdum ve hemen Alara'yı aradım.

"Alara,ablan burada değil yani ırmak kenarında değil.Emin misin ırmak kenarında olduğuna?"

"Ne?!Nasıl değil?Eminim,ırmak kenarındayım yazmıştı.Karakola gitmeliyiz,benimle gelecek misin?Yoksa kendim gideyim mi?" dedi ağlamaklı bir ses tonuyla.

"Bilmiyorum,değil işte!Bekle hemen geliyorum." dedikten sonra koşarak Elifgilin evine gittim.

Elifgilin evine vardığımda Alara evde yoktu.Ne yapacağımı şaşırdım ve şaşkınlığım geçince de hızlı bir şekilde Alara'yı aradım.Birinci arayışımda cevap vermedi.Sonra tekrardan aradım,cevap verdi.

"Alara neredesin?Hani beni bekleyecektin?"

"Nehir abla ben karakoldayım.Üzgünüm seni bekleyemedim."

"Hangi karakoldasın?Hemen konum at."

Alara bir şey diyemeden telefonu kapattım ve konum atmasını bekledim.Alara hemen konum attı.Taksiye binip Alara'nın attığı konuma gittim.

İçeriye girdim,gördüğüm ilk polise "Kayıp ihbarları nerede veriliyor?Yolu gösterir misiniz lütfen?" dedim.

Polis yolu gösterdi ve koşarak oraya gittim.Kapıyı açtığımda ilk gördüğüm Alara oldu.

"Alara bulabildiniz mi?Neredeymiş?" dedim endişeyle.

"Daha bulamadık,polisler hâlâ arıyorlar.Daha bekleyeceğiz sanırım." dedi ağlayarak.

KAYIPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin