8. Algis

798 59 8
                                    

Pagalvojus valandą supratau jog žinau atsakymą....

Ir atsakymas yra aišku kad ALGIS! Svarbiausia juk grožis o ne elgesys.

Tada labai tingėjau galvoti kas bus toliau ir supratau jog noriu valgyti.

Išsitraukiau iš kišenės sunkiai uždirbtus savo 6 dolerius ir nuėjau į maxę bomžpakių.

Įėjus į maxę pasijaučiau kaip tie turtuoliai. Jausmas buvo nerealus. Pagaliau galėsiu pavalgyti. Oi kaip man Stasė pavydės.

Nuėjau prie bomžpakių skyriaus ir kad atšvęsčiau pirmąją darbo dieną, nusipirkau pačius brangiausius. Leidau sau tai. Tada supratau jog man dar liko pinigų ant alaus.

Išsirinkau patį skaniausią cento alų ir grįžau su dviračiu namo.

Pasidariau bomžpakių užsipyliau alaus įsijungiau mėgstamiausią savo serialą ''Mažoji Nuotaka'' ir švenčiau.

Atsikėlus ryte pastebėjau jog užmigau prie teliko su alumi rankoje. Iškarto sėdau ant dviračio ir nuvažiavau į darbą.

Įėjau į Algio kabinetą ir pamačiau tai ko nesitikėjau. Algis kalbėjosi su Nial!!!!! Kai jie mane pamatė abu nusišypsojo.

O ne! Ką sabar daryti! Jie abu mano boifriendai! O aš planuoju tekėti už Algio.

-O rozalija mano mieloji- priėjo Niall ir mane apkabino ir apsuko aplink save.

-Ką tu darai su mano žmona?- pakilo Algis ir trenkė į Niall snukį

-Tai mano mergina.- Niall trenkė jam atgal

Ir tada jie abu mušėsi maždaug valandą o aš žiūrėjau į juos ir verkiau.

Verkiau žinoma iš džiaugsmo jog jie pešasi dėl MANĘS!!

Ir paskutinį kartą mano Algis trenkė Niall ir Niall numirė nes jam trenkė Algis.

Agaaa bičis laimina pabaiga???????

Marozė JaninaWhere stories live. Discover now