23. Nzn kaip pavadint

428 32 6
                                    

Grįžus namo mano visas veidas buvo sumuštas mėlyniuotas, bet kaip tik tai tik puošė mano veidą. Raudoni paraudimai ryškina mano žandukus, o mėlynės ant vokų atrodo kaip šešėliai.

-Kur tu taip ilgai buvai, kekše?- atėjo girtas Algis

-Ką? Kaip tu mane pavadinai? Viskas atsimsi.- pribėgau prie jo ir trenkiau į snukį, išspardžiau šonkaulius ir palikau ant grindų šluostytis kraujo.

Algio pov.

Atsigėręs paskutinį degtinės gurgšnį išgirdau kaip sugrįžta mano katytė.

-Kur tu taip ilgai buvai, kekše?- pasakiau taip negražiai nes esu girtas ir nesuprantu ką sakau

-Ką? Kaip tu mane pavadinai? Viskas atsimsi.- pribėgo prie manęs ir trenkė į snukį, išspardė šonkaulius ir paliko ant grindų šluostytis kraujo.

Omg kaip myliu savo katyte ji tokia stipri ir raumenuota tikiuosi ji nepyksta ant manęs kad taip negražiai ją pavadinau, kiekviena mėlynė man dabar ją primins omg kaip fainai friendžip guols.

Nuėjau pas ją į virtuvę ir jau nebebuvau girtas tai pasakiau:

-Atleisk katite kad taip tave pavadinau aš tau turiu staigmeną. Rytoj išskrendam į Suvalkus!!!!!!!!!

-Omg valio!- ji sušuko ir stipriai mane suspaudė apkabindama kad vos ne apalpau,- kur paliksim Myžtautę???????

-Pas Stasę.

-Gerai. Lekiu dėtis šmutkes ir tu dėkis.- sucypė ir nubėgo mano mažas angelėlis

*Janinos pov.*

Nubėgau dėtis savo šmutkes bet supratau jog rūbų beveik neturiu tai pasiemiau savo gyvatės odos rankinuką, įsidėjau atsarginius triūsikėlius ir lūpdažį bei nuvariau Algį miegoti. Tuomet pati atsiguliau į lovą ir svajojau apie tai kiek šmutkių galėsiu prisipirkti Suvalkuose, gal netgi kroksus su kailiuku žiemai! Ir kelias timpes ir maikutes. Su šiomis mintimis užmigau.

Pagaliau prisiverčiau parašyt naują seriją!!! Ačiū kad skaitot

Marozė JaninaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang