Kitą dieną atėjo siuntinys į mano namus. Vos tik jį paėmiau nieko nelaukus sudraskiau ir pažiūrėjau kas viduj. Ten buvo nemokamas krepšys sportui su apranga vidui!!! Iš to džiaugsmo kad gavau nemokamų rūbų labai buvau laiminga.
Tada ją pasimatavau, gaila bet buvo 5 dydžiais per maža. Apsiverkiau bet nieko, gyvent galima.
Tada pasiknisau dugne ir radau laišką su piktu emoji ant priekio (šitu 😡) tada supratau jog tas laiškas yra piktas. Kadangi skaityt nemoku, pakviečiau Algį.
-ALGI NEŠK SAVO SUBINĘ GREIČIAU PAS MANE!
-Ką tu veiki apsirengus mano sportinę mokyklos aprangą?- paklausė atėjęs
-Iš kur galėjau žinoti kad ji tavo????? Nu po***********chui skaityk man atsiūstą laišką.- ištiesiau ranką su laišku
-NEmielasis Algi Pachmieliauskai,
Jūs esate pašalinamas iš šūlėno nes nelankėte jo vieną dieną.
Blogos jums dienos, direktorius Mantrydžius,- perskaitė Algis
-Kąąą?!?!?! Mano vardas ne Algis,- nusižvengiau
-Am, Janka?- nedrąsiai sušnibždėjo man Algis
-Ko?
-Nenoriu tavęs nuliūdinti, bet man atrodo jog šis laiškas nebuvo skirtas tau,- mačiau liūdesį Algio snukyje
-Negali būti!!!!!!!!!! parodyk,- ištiesiau ranką
Jis man davė tą laišką, vaidinau jog labai susikaupus jį skaičiau dar kartą, nors skaityti nemoku. Nžn kodėl net paprašiau paskaityt jį.
-Ai, nu nesvarbu man.- atrėžiau susifeilinus kad jis iš tikro buvo skirtas ne man.
Tuomet sučirškė mano Nokia 3310 telefonas ir supratau kad man skambina. Tada išlindo Stasės nuotrauka su užrašu ŠLIŪNDRA (taip pavadinau tada kai susipykome).
-Nu?- surėkiau nes ji man sutrukdė gyvenimą
-Šiandien man pasipiršo Bangimantas!!!!
-Kas čia per vienas???? Turbūt kažkoks iš tavo kekšū ane?
-Ne ne, čia tas gražuoliukas barmenas!!!!- suspiegė
-Ai nu ok tada
-Tai va norėjau pranešt jog mes tuoksimės ten pat kur tu. Iki
-Staigiai atmečiau ragelį. Lyg man įdomūs tie jos bernai.
-Tada sulaukiau skambučio į duris ir atidarius jas išvydau tai ko nesitikėjau..........
Gagaahahahaha intriga!!!!!!!! Komentokite ką manote jog išvydo Janka?
Noriu nuoširdžiai padėkoti mano skaitytojai betute22 moka parašyti komentarą beveik po kiekviena serija! Va kur tikra fanė!!!! Ne taip kaip jūs kopųstgalviai. Leidžiu pasitaisyt kuo greičiau pakomentuokite ant kiekvienos serijos ir laimėkite LINKĖJIMUS!!!!.
Linkėjimai betutei
YOU ARE READING
Marozė Janina
HumorJi- rajoninė marozė Janina Jis- mokyklos moksliukas Algis Jai- 22 Jam- 17 Kai jie susitiko įdomu kaip likimas juos suves? 'Highest rank in humor #1'