Lagamine buvo 1284630174 eurai.
-Omg Algi pažiūrėk!- suklykiau iš laimės
Apibėgau aplink visą apartamentą iš laimės stikčiodama kaip gazelė.
Algis irgi apsidžiaugė ir striksėjo kartu su manimi.
Tuomet mes atidarėme Algio lagaminą bet ten buvo nevertingi rūbai. Bet buvo šiek tiek ir gražių todėl aš juos pasimatavau ir radau gražią suknelę:
Todėl ją apsivilkau ir išėjome su Algiu į miestą.
Mieste Algis vis norėjo nueiti į romantiškas vieteles ir prie upės bet man buvo neįdomu todėl visą kelią zyziau griečiau varyt į Plazą pirkt bomžpakių.
Kai PAGALIAU įžengėme pro Plazos vartus, o mes gi dabar turtingi, tai nuėjome ir prisipirkome daug saldainių bomžpakių ir vodkos. Tokia turtinga gyvenime nebuvau, nuostabus jausmas. Grįžę namo pamatėme jog buto durys atidarytos.
Įžengę į virtuvę pamatėme dvi storules dvynes kurios kimšo maistą iš šaldytuvo.
-Ėėiii,- sušaukiau ir išsitraukis pistoletą iš kišenės šoviau į lubas.
Jos staigiai ištraukė savo snukius iš šaldytuvo ir išsigandusios pakėlė rankas aukštyn.
-Ėėii, iš kur gavot maisto mūsų šaldytuve?- riktelėjau
Jos plačiai atlapojo šaldytuvą o ten buvo daug supelyjusio sūrio ir krekerių pakelis.
-Omg duokit ir man,- patraukiau jas šalin ir pradėjau kimšt kartu su jomis.
Baigusios kimšt supratau jog mus kažkas sieja, jos man labai artimos.
-Kokie jūsų vardai vištos?- paklausiau
-Maryža.- atsakė merga su mėlyna maike
-Storoji Betė.- atsakė kita
-Janka,- ištiesiau ranką paduot Betei bet kai ji ją paėmė aš ją išsukau,- hahahaha!!!! O kodėl Storoji?
-Mano gimdytoja mėgo serialą "Gražuolė Betė" (pasigųglinkit jeigu nežinot), tas serialas buvo inspiring man vardą duot bet kai aš gimiau ji suprato jog aš negraži, bet Stora. Taip gimė šis nuostabus vardas.
-Jesna.- atsakiau,- o dabar pirdinkit iš čia mes turim planų.- išstūmiau jas pro duris ir užtrenkus čiupau mūsų pirkinius.
Dvynių fotkė:
Dar serija. Tas jausmas kai eini iš mokyklos rašydama istorija nejauti pirštų iš šalčio ir darai pilna klaidų
ESTÁS LEYENDO
Marozė Janina
HumorJi- rajoninė marozė Janina Jis- mokyklos moksliukas Algis Jai- 22 Jam- 17 Kai jie susitiko įdomu kaip likimas juos suves? 'Highest rank in humor #1'