"C'mon honey!! Τα κορίτσια είναι εδώ! "Είπε η μητέρα μου, εισβαλοντας στο σωματείο μου."Mom I'm telling you for the last time. Please, please tell something only in English! "Είπα λαχανιασμενα, ενω ήμουν καθισμένη στη βαλίτσα και προσπαθούσα να ρην κλείσω.
"Όχι, sweetheart! Είμαι Ελληνίδα και το να μιλάω μονο στα αγγλικά, δεν με τιμά! Και καλο θα ηταν να μιλάς και εσύ ελληνικά που και που! "Είπε με ενα ίχνος ειρωνιας και κηρύγματος, στην φωνη της.
"Okay, mom"
"Λάθος! "
"Εντάξει μαμά! "Είπα με βαριεστημενο υφος, ταυτοχρόνως πήρα την βαλίτσα μου, ώστε να κατευθυνθω στο κήπο που με περειμεναν τα κορίτσια.
Λοιπον το όνομα μου είναι Angel,βασικά Αγγελική, αλλά το άλλαξα λίγο..
Είμαι 16 και μόλις τελείωσα την δευτέρα λυκείου σε ενα απο τα καλυτερα λύκεια της πολιτείας.Μπορω να πω οτι έχουμε αρκετά λευτα. Εννοώ οτι, ποτε δεν μου έλειψε κάτι, αλλά πιστεύω οτι δεν είμαι κακομαθημένο. Μπορείς να με αποκαλεσεις daddy's girl,αλλά δεν είμαι σαν τα χαζα κοριτσάκια ,που κανουν γλυκές στον μπαμπά τους μονο για να τους αγοράσει κάτι και μετα χεστηκαν. Αλήθεια,εγώ τα κάνω, γιατί είμαι απίστευτα χαδιαρα και τον αγαπώ. Ο, τι θέλω του το ζητάω, κατευθείαν. Ξεφυγα παλι, απτό θέμα! Το 'χω αυτο! Λοιπον, όπως σας είπα η οικογένεια μου έχει αρκετά λευτα. Και είμαστε Έλληνες. Ο μπαμπάς μου, ήρθε με την μαμά μου, πριν πολλά χρόνια Αμερική και έκαναν μια επιχείρηση και πήγε καλά κλπ.Το κακό είναι το οτι, δεν έτυχε να επισκέφτω την Ελλάδα, όλα αυτά τα χρόνια. Αποφάσισα να το κάνω φέτος με τις κολλητές μου. Οι κολλητές μου. Και οι πεντε γνωρίστηκαμε στο Greek club, του δημοτικού.Η Αλεξάνδρα:αθλήτρια του βόλεϊ, αδύνατη, ψηλή, ξανθιά(με ίσια μαλλια,ως το στηθος) και με πράσινα μεγαλα ματια. Πολλά αγόρια τρέχουν απο πίσω της. Κυρίως λογο της ομορφιάς της, αλλά όταν γνωρίζουν και τον χαρακτήρα της. Εκεί είναι που κολλάνε! Είναι απο τους πιο προσγειωμένους ανθρώπους, που ξέρω. Και παντα κοντά σε ολους. Αλλά το κακό είναι, το οτι είναι γκρινιαρα! Αλλά την αγαπώ!
Η Στεφάνια ή Stacey :το "αντρακι".Αυτή η κοπελα δεν φοβάται τιποτα! Εκτος του δυναμική είναι και όμορφη. Έχει μακρια μαύρα μαλιά σγουρα και μαύρα αμυγδαλωτα ματια. Κανονική, προς το κοντουλα. Και ενα πολύ θηλυκό σωμα. Αν ήμουν αγόρι θα της, την έπεφτα σίγουρα! Είναι ντόμπρα ,έχει πίστη στο εαυτό της και εισαι σίγουρος οτι δεν θα σε προδώσει ποτε!
Ζωή:Όνομα και πράγμα! Αυτή η κοπελα δίνει ζωή στα παντα γύρω της! Είναι παντα χαμογελαστή και έχει παντα κάτι ενθαρρυντικό να σου πει στις δύσκολες καταστάσεις ή κάτι να σου φτιαξει το κέφι. Είναι μέτρια στο υψος και έχει κάστανα μαλιά ως τους ώμους και κάστανα ματια. Καθώς και ενα κανονικό σωμα.
Κατερίνα ή Kate:Η "σοβαρή" της παρέας. Τουλαχιατον, έτσι δείχνει την πρώτη μισή ωρα. Είναι τρελοκομείο, κατα βάθος, αλλά έχει μέτρο. Και ξέρει να δίνει πολύ καλες συμβουλες .Είναι κανονική, προς το κοντουλα με καστανοξανθα μαλλια, που καταλήγουν σε ξανθό ομπρε, είναι αδύνατη, αλλά όχι κοκαλιαρα. Και δεσμευμένη. Oh yeah! Με τον Jason,αρχηγός της ομάδας ραγμπι του σχολείου, κούκλος και πολύ καλό παιδί. Τα έχουν εδώ και ενα χρονο!
Απο οτι καταλαβατε,η ζωή μου είναι κάτι μεταξύ του American dream και των American teen movies.
Δεν ξέρω έχω να παράξενο προαίσθημα για αυτές τις διακοπές. Οι πρωτες, που πάμε μόνες. Ναι, τόσο μακρια! Παντως, σε αυτές τις διακοπές θέλω να κάνω κάτι κουλο. Εξω, απο τα συνηθισμένα! Όλα στην ζωή μου είναι τόσο τακτοποιημένα και τόσο βαρετα, ώρες ώρες!
YOU ARE READING
10 ways to forget
Teen Fiction"Γιατί το κάνεις αυτό? "με ρώτησε και μια μπερδεμένη έκφραση στόλισε το προσωπο του. "Επειδή σε αγαπάω"είπα με φωνη έτοιμη να σπάσει και κοίταξα στην θάλλασα. "Angel το ξέρω αυτό"είπε και με μια απαλή κινηση γύρισε το κεφάλι μου, ώστε να τον κοιτα...