Μετα απο ενα λεπτο,που βγηκα εξω με τις αλλες,ακουσαμε τις φωνες των αγοριων.
Μολις,τους ακουσα το στομαχι μου δεθηκε κομπος και ενιωσα την θερμοκρασια στο σωμα μου,να ανεβαινει.
Ηρεμια Angeel!!!
Tον ειδα.
Δεν μπορω να πω,ηταν πανεμορφος!Φορουσε ενα σκισμενο τζιν και ενα λευκο πουκαμισο ,που ηταν ανοιχτο τοσο-οσο.Τα μαυρα μαλλια του,ηταν σηκωμενα προς τα πανω.
Γαμωτο!Παλι το καταλαβε ,οτι τον κοιτουσα!Παλι αυτο το πονηρο,ειρωνικο χαμογελο!Αλλα,ειναι πολυ υπεροχο αυτο το χαμογελο!
Angel συνελθε!Το παιδι ειναι player!Σε εβαλε στοιχημα!
Aπο τις σκεψεις μου,με εβγαλε η φωνη της Ζωης,που ελεγε να φυγουμε.Η Αλεξανδρα,μονο απο το χερι δεν με πηρε για να φυγουμε,καθως ειχαμε κολλησει με τον Γιωργο,να κοιταζομαστε.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
''Και επεσε κατω το τουβλο!''ειπε ο Νικος,γελωντας
Κανοντας μας ολους να σκασουμε στα γελια,οχι τοσο για αυτο που ειπε,αλλα επειδη γελουσε σαν υστερικο
Πλεον ξημερωνε και ημασταν στην παραλια ,που ηταν ακριβως κατω απο το σπιτι μας.
Πηγαμε στο μπαρακι κα η αληθεια ειναι οτι περασαμε υπεροχα.Κανενας τους δεν προσπαθησε να την πεσει σε καμια μας.Γυριζοντας,ομως πισω δεν ηθελε κανενας να παει πανω και ετσι πηγαμε απλα για να βαλουμε τα μαγιο μας και κατι πιο ανετο και μετα θα κατεβαιναμε.Τα αγορια φερανε και δυο κιθαρες μαζι τους.
Αυτο το ειχαμε κανει και στην Αμερικη,αλλα σε βουνο.Καμια σχεση με το να το κανεις αυτο,σε θαλασσα.Αλλη μαγεια!
''Λοιπον,οταν ηρθαμε σημερα το μεσημερι,σας ακουσαμε να τραγουδατε.Δεν ξερω αν τραγουδουσατε ολες η καποιες,ομως οποιες τραγουδουσατε ειχατε ταλεντο και για αυτο θα πειτε ενα τραγουδακι και τωρα με την συνοδια μας''ειπε ο Γιωργος και επιασε την κιθαρα του.
''Ολες τραγουδουσαμε,αλλα ταλεντο αληθινο εχουν μονο η Angel,η Stacey,η Ζωη και η Kate''ειπε η Αλεξανδρα με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια και μας κοιταξε.
''Δεν πειραζει να ακουσουμε πρωτα τα κοριτσια,που λετε οτι εχουν αληθινο ταλεντο,ετσι?''ειπε ο Γιωργος,χαμογελοντας
''Σε ποιο τραγουδι θα σας συνοδευσουμε ?''ειπε ο Θανος ,ενω ειχε πιασει την κιθαρα στα χερια του
ESTÁS LEYENDO
10 ways to forget
Novela Juvenil"Γιατί το κάνεις αυτό? "με ρώτησε και μια μπερδεμένη έκφραση στόλισε το προσωπο του. "Επειδή σε αγαπάω"είπα με φωνη έτοιμη να σπάσει και κοίταξα στην θάλλασα. "Angel το ξέρω αυτό"είπε και με μια απαλή κινηση γύρισε το κεφάλι μου, ώστε να τον κοιτα...