There's no anxiety

48 5 0
                                    

''Αντε ετοιμες?''ειπε η Stacey ,κανωντας εμφανη την βιασυνη και την ανυπομονυσια της

''Καλα παιδακι μου,εχουμε 10 λεπτα ακομα!Μετα εγω εφαγα κολλημα με τον Γιωργο''της ειπα ειρωνικα,θελωντας να την ''πειραξω''

''Ναι,αλλα εγω''ξεκεινησε να λεει η Stacey

''Ναι,ξερουμε εσυ δεν εισαι για σχεσεις''ειπε η Αλεξανδρα κοροιδευτικα και σκασαμε ολες στα γελια.

Η Stacey στηναρχη μας κοιταξε στραβα ,αλλα μετα απο ελαχιστα δευτερολεπτα δεν μπορουσε ,πλεον να κρατηθει και αρχισε να γελαει σαν υστερικο.

Με αυτα και αυτα περασαν σχεδον,τα 10 λεπτα και η ωρα εφτασε 11:27.

''Ας βγουμε εξω στην βεραντα ,να μην λενε οτι αργησαμε κι ολας!''ειπε με ειρωνικο τροπο η Kate

''Aντα παμε''ειπα και εκανα σημα με τα χερια μου να βγουνε εξω

Τα κοριτσια βγηκαν εξω και εγω αποφασισα να ριξω μια τελευταια ματια στον ευατο μου.Ημουν αγχωμενη,αλλα δεν ηθελα να το παραδεχτω σε καμια τους.

Κοιταξα τον ευατο μου,μπορω να πω οτι μου αρεσα ιδιαιτερα.

Το λευκο μου φορεμα,επεφτε αναλαφρα πανω μου.Εφτανε μια παλαμη πανω απο το γονατο μου.Οι ωμοι μου,ηταν ακαλυπτοι,διοτι μπορει να υπηρχε ενα κοντο μανικι,αλλα ειχε και στις δυο μεριες ενα σκισιμο.Δεν μπορω να πω,οτι ειχε βαθυ ντεκολτε,ηταν οσο πρεπει.Στο στηθος μου ηταν ,ιδιαιτερα εφαρμοστο και καθως συνεχιζε προς τα κατω,με τα βιας μπορουσες να διακρινεις την σουρα ,που υπηρχε λιγο πιο κατω απο το στηθος.Τελος,το φορεμα ''ανοιγε '' προς τα κατω πραγμα ,που το καθηστουσε πολυ βολικο και ενα απο τα αγαπημενα μου φορεματα.

Κοιταξα τα ποδια μου.Εφαρμοζαν τελια,στα διπατα πεδιλα μου,τα οποια ηταν λευκα,με χρυσα λουρια.Αλλο,ενα αγαπημενο μου,''κομματι'' της ντουλαπας μου.

Τα μαλλια μου τα αφησα στο φυσικο μου.Ημουν,περιφανη για το φυσικο τους σχημα,ειδικα σημερα.Ηταν,σγουρα,αλλα οχι αυτο το κατσαρο.Ειναι περιαργο το σχημα τους.Ολοι νομιζουν,οτι κανουν πολλη ωρα για να τα φτιαξω,αλλα δεν κανω τιποτα!

Angel ξεφευγεις παλι!

Λοιπον και που λετε!Τα μαλλια μου,φτανουν στο στηθος μου και ηταν ελαφριες ,φυσικες,καστανοξανθες μπουκλες.

Ο αυτοθαυμασμος μου,οσο περιαργο και να ακουγεται κρατησε μονο 1-2 λεπτα.Διοτι,δεν ειχα χρονο!Αλλιως,ειμαι λιγοοο...Ψωναρα,ωρες-,ωρες 

Βγηκα αμεσως εξω περνοντας και το λευκο μου τσαντακι,απο το διπλο κρεβατι

10 ways to forgetWhere stories live. Discover now