Klana ait bölgedeki herkes patlama sesiyle yerinden sıçramıştı. Askerlerin bağırışları, ayak sesleri, çatışma sesleri...
Bir grup klanın üyesi aileleri bilgilendirmekle görevlendirilmişti. Hepsi tek tek evlere dağıldılar. Çocukları alıp güvenlice sığına götürdüler. Savaşabilecek olanlar ise savaşa götürülmüştü.Klanı ve bölgeyi korumak adına muhteşem bir savaşa girildi. Birçok kayıp verildi, klan tamamıyla yok olmak üzereydi. Bu bencil askerlerin asıl isteği ide buydu zaten.
Evler, dükkanlar, parklar... Her yer harabe olmuştu.
Sığınaklar ormanda gizliydi. Klanı devam ettirebilecek olan çocuklar güvendeydi. Çoğu 0-6 yaşlarındaydı. Geri kalanlar ise henüz reşit olmasalarda gençti.
Sığınakta; aşçılar, hizmetliler, düzeni sağlayanlar ve korumalar bulunuyordu. Bu korumaların sayısı sığınağın dışında daha çoktu.
Tüm klan yok olmuştu. Ve klanın var olmaya devam etmesi bu çocukların, gençlerin yaşamasına bağlıydı.
Gençlerin çoğu sığınaktan kaçıp ormana gitmek istediklerinde ormandaki hayvanlar tarafından öldürülmüştü. Geri kalanları da ölümcül hastalıktan ölmüştü.
Sadece çocuklar kalmıştı ve o çocuklarda ülkenin sıradan olan halkında ki her biri farklı aileye olacak şekilde dağıtılmıştı.
(Fotoğraf Massachusetts ülkesinin 1994'teki hali. Emin değilim ama görsellere girdiğimde bu bulunuyordu. Böyle olmaması ihtimaline karşın biz yine de böyle sayalım.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diseinu Berria
Fantasy8 farklı gücün bir gün ülkelerini korumak için bir araya gelmesi ve kendi hayatlarından, hayallerinden vaz geçmek zorunda kalmasıyla oluşan bir fantastik hikaye. 24.08.2016