Nickelback grubununun How You Remind Me şarkısıyla uyandım. Çalanla beraber diğer 7 alarmı da kapatıp kafamı yatağa koydum. Çok geçmeden kalkıp tuvalete girdim. Tuvaletemi yaptıktan sonra yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım ve odama geçtim. Üstümü giyindim (multimedya) ve saçımı yapıp yüzüme de hafif makyaj yaptıktan sonra çantamı da alıp kahvaltı masasına oturdum.
Babam çoktan işe gitmişti ve annem de uyuyordu. Bende hızlıca kahvaltımı yapıp evden çıktım.
_________
Kantinden su aldıktan sonra sınıfıma geçip sırama oturdum. Öğretmen gelene kadar telefonumu çıkarıp arkadaşlarımla mesajlaştım. Bugün içimde bir huzursuzluk vardı ama ne olduğunu anlayamamıştım. Kapı açıldı ve içeriye iri yarı, takım elbiseli 2 adam girdi. Bu ne şimdi? Kılığa bak sanki FBI ajanılar. Tanımadığım için gördüğüm an kafamı geri çevirdim.
Telefonuma bakarken önümde bir gölge oluştuğunu ve bir şeyin dikildiğini fark edip o yöne doğru baktığımda bunun nedeninin az önceki adamlar olduğunu fark ettim.
"Pardon?"
"Bizimle geliyorsunuz."
"Hayır, gelmiyorum. Sizi tanımıyorum. Siz kimsiniz?"
"Kim olduğumuzu şuanlık bilmene gerek yok. Bizimle geleceksiniz."
"Size söyledim; gelmiyorum."
"Kaba kuvvet kullanmaktan çekinmeyiz, olay çıkartmak istemiyoruz. Kendi rızanızla gelseniz iyi edersiniz."
"Gelmiyorum!" Diye bağırdım ve sıralardan atlayarak sınıftan çıktım. Hızlı hızlı yürüyerek arka bahçeye geldim.
Aferin bana. Neden buraya geldim ki? Sinirle düzgün düşünememiştim. Burada beni kaçırırsalar hiç şaşırmazdım gerçekten. O adamlar kimdi ve benden ne istiyorlardı? Of dersin başlamasına 2 dakika vardı.
Konuşma sesleri duyunca okulun yan tarafına geçtim. Ve kafamı kenardan çıkarıp baktığımda az önceki adamların beni -büyük ihtimalle- aradığını gördüm. Birisinin beni görmesi ve koşmaya başlamasıyla bende koştum.
Okulun etrafında 2-3 tur attıktan sonra beni yakaladılar. Burnumda bir koku hissettim ve de bilincimi kaybedeceğimi anladım. Nefes almamak için çok geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diseinu Berria
Fantasy8 farklı gücün bir gün ülkelerini korumak için bir araya gelmesi ve kendi hayatlarından, hayallerinden vaz geçmek zorunda kalmasıyla oluşan bir fantastik hikaye. 24.08.2016