İtiraf Üstüne İtiraf

69 15 1
                                    

Ben artık günler geçtikçe irtifa etmiştim. Ve bana bakmaz dediğim çocukta beni seviydu.
Baya konuştuk ben onu o da beni kiskaniyordu aşık olmak çok güzelmiş. Bi gün dışarda oynuyorum. Hasan siteye girdi.
Ben utanıp arabaların arkasına saklandım ah size söylemeyi unutmuşum.

Ben sana boşuna salak demiyorum kızım.

İçsesi takmiyorum. Hasan benim için gelmişti siteye yani benim için derken beni görmek için değil. Kısaca anlatıyım.

-Bizim on sitede oturan bi cocuk vardı adı Kadir. O çocuktan hoslanmistim ama çook önceden Hasan bunu biliyodu. Ve onu dovcekti aman tanrim bana bakmaz dediğim kişi benim için birini dövcek  mutluydum ama bi yandan da içimde korku vardı.

Acaba ona zarar verirler mi?

Ah tanrım dalmistim ama bi sesle irkildim.

Ümran ablaymış.

-Kezban hadi gel dedi.
Hasan da vardı o yürümeye başladı ben hala utandığim için aynı yerimdeydim. Onlar beni bekliyordu. Yanımda canımdan çok sevdiğim kardeşim Helin vardı saçımı topladım ve yanlarına gittim. Hasan

-Ümran annani sikiyim oda heyecanlanmisti galiba.

Neyse Hasan ben varım die siteye uğramadı yani o kadir picinin sitesine. Ve 'sonra uğrarım' dedi. Bizim sitenin önünde küçük park var ve biraz daha arkamızda büyük park, basket sahası spor,aletleri,çocuk parkı banklar...
Ümran abla sigara içiyordu. Onu biliyordum ama Aman Tanrım Hasan bana icmiyorum demişti. AMA İÇİYOMUŞ.

Yalan söylemiş bana..

Salak kız.

Arı mı vızıldadı?

Demek sana benden başka biri sana ah salak , salak kız , salak diyor😡😡

Aman Tanrım İçsesim bile tripteydi.

Hasan konuşmaya başladı..

- Ümran kaç tane sevgilin var?

-Saymadim  dedi ve aynı soruyu o ona sordu.

Cevabını çok merak ediyordum.

- 1 tane  dedi.


Hayat Sevince Güzel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin