Kartı Alma başarısı !!

44 13 0
                                    

Evet masaya koyup bakkmiyomus gibi yapip karti eline alip birakti. 3 4 kere aynı şeyi yaptı evet kandırıldım ama bu burda kalmaz. Salak aşkım benim ya o da unutmuş galiba bakiyodu ve elinden çekip aldım ve işte ZAFERRR !benomm. Ümran abla bizi kendi telefonundan habersizce çekmiş 😅 telefonumda geziniyordum. Hasan ' rehberini acsana bi dedi.

Ah şimdi Boku yedin kızım sende nerdeyse okulun tüm erkeklerinin numarasi var salak gibi (gene salak) unuttun!

Eyvah dedim ama acmasaydim da suphelencekti. Açtım ve kızgın surattla tek tek sormaya başladı .

Hüseyin de kim ?
Erdinç de kim ?
Batu da kim ?

Falan hepsine tek bi cevabım vardı. Ve 😥😥

Hepsi bizim okuldan dedim.
O da
Onların sende numarasının ne işi var dedi.

Evet Kezban geldin zurnanin zart dediği yere !!

Ya grup acıyolar bizim kiler beni de ekliyolar numaralari grupta oluyo bende kaydediyom onlarda kaydediyor. dedim .

Nargile yi bitirmek üzerlerdi.  Benimle aynı yaşta , aynı okulda olan bi cocuk Adı azat o da o kafeye gelmişti.. kahrolasi şanssızlık!!! Selam vermişti ama Allah'tan Hasan görmedi. Kafeden cikıyorduk. Çocuk bana 'Kezban görüşürüz dedi elini el sallar gibi yaptı .

Ah korkuyorum.

Hasan çocuğa dik dik bakarken ve çocuğa kurulurken bn arkasından ittirdim ve istemsiz bi şekilde güldüm. Trip atıyordu ama umrumda bile değil. SevgiyolundA yürüyorduk. Saatcinin orda şort giyen 2 tane küçük orospular.. asıl Kabahat onlarda deil.  Hasan resmen yanında sevgilisi yokmuş gibi kızlara baktı.. sinirimi bozmuştu ve suratım aşılmıstı. Sonra yalandan bir öksürük sesi yapıp hasan a az daha bakarsan gözünü oycam bakışı attım haklıydim bari benim yanımda yapma pic. Tabi her erkek gibi o da itiraz edip bakmadım dedi.
Tamam bekle dedim. SevgiyolundA gördüğüm her sortlu kızlari hasana gösterip bak bu çok güzel dedim hoşuna gidiyodu gülüyodu ama çok tatlıya. Salak salak konuşma Kezban sen suan trip atıyorsun.
Evet neresi tatlı ki işte Maymun Maymun🐒🐒🐒...

Saat 4 5 civarıydı eve dönmek için yola koyulmustuk ki yürücez die korkuyorum.


Hayat Sevince Güzel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin