Günlerden Cumartesiydi. Bizimyan sitede bi sünnet düğünü vardı. Ben evden izleyebiliyordum. Okuldan bi arkadaşımı halay çekerken görmüştüm adı da Duygu. Akrabası galiba. O beni görmedi telefonumun şarjı azdı. Bende annemin telefonundan onu videoya çekerek ifşalamıştım. Yaklaşık 5-10 dakika sonra o beni camdan farkedip 'parka gel'dedi. İnmiştim inerken yanımda 2-3 lira miktarında para vardı onla birlikte Çiğdem aldık. Biz çocuk kesmeye cok bayılırız. O günde düğün var die bütün yakışıklılar bir aradaydi. Duygu mavi tişörtlü bi çocuğa döndü ve çok tatlı dediler. Sıra bendeydi.😅 Evet Gömlekli bi çocuk önceden de tanıyodum ben bu çocuğu ne kadar bana caktirmamaya çalışsa da o da bana bakıyordu. Duygu bile farkındaydı. Aynı sitede oturduğumuz bi kız da o dugundeydi. Gelcegini biliyodum ama görmemiştim. İcsesim atladı hemen.
Hey salaksin sen bayraklı da oluyorsun ama Ecem 2 mahalle altındaki okula gidiyor o kesin tanıyodur git ona sor.
İlk defa haklıydı. Ecem'i arkadaşlarıyla bi köşede konuşurken yanlarına gittim.
'Kanka bu çocuğun adı ne önceden bakkalin orda gordugumuz dediğimde biraz düşündükten sonra
Hasan kanka Ümran Abla'nın kuzeni'
dediğinde şok olmuştum siz şimdi Ümran Abla'yı tanimiyosunuzdur. Doğal bişi 😅 O bizim sitenin kapıcısının kızı fazla yakın değiliz ama seviyorum. Hasan ismi bana yetmisti. Tam düşünürken
Annem 'Kezban artık eve gel'
dedi Duygu'nun ailesi de zaten gidiyordu. Duygu'yla vedalastiktan sonra eve gittim