Iste Ooooo Sürpriz

35 1 0
                                    

Evet açıklıyorum....

Sabah erken 6.00 6.30 gibi falan ise gitcekti. Wpden (whatsaaptan) haber vermişti 6 veya 6.30da gitcegini yani sabah annem ise giderken ve ablam sabah işten eve dönerken ki saatte alarm kurmuştum annem de biliyordu ama tabiki de sabah farketmisti. Herneyse sabah kalktım ve ben bunu düşünmeyi unutmuştmm. Bunu derken sabah kalkınca özürlü gibi olduğumu.d doğru bişiy sabahları özürlü ve salak gibi oldugum bi an düşündümde ben bu sene sabahi olcaktim ve nasıl kalkıp o kıyafetleri giyip süslenip bide üstüne hiç usenmeden okula gitmeyi ya o kadar usengecim ki size anlatamam ama örnek verebilirim. Konya da oturuyorduk ve bizim evin önünde okulum vardı ve ben oraya kadar annemle gidiyorduk. Ne kadar annem şaka olarak algilasada bazen anneme bana servis tut diyordum. Şöyle bi söz var bilirmisiniz her şakanın altında bi gerçek vardır. Tabiki de doğru bu söz.d hele bu nesillere çok önceden kalma nesilmis gibi konusmustum neyse ya işte ben de bole bi usengecim sabah sabah bunları dusundukten sonra bile usendm. Hasan ın ise gitmeden 1 gün önceki aksami banyo yaptırmıştı annem ben kendim banyo yapamiyorum istediğiniz kadar gulebilirsinz. Neyse yikandim ve saçlarımın Kıvırcık olması için anneme saçlarımı ordurdum. Altımda şort vardi. Hasan kısa şeylere çok kiziyodu ve sadece benim yanımda giy kimse bişey diyemez diyodu. Sizce dinliyomuydum tabiki de hyr ne zaman beni görse altımda şort fjjdj sabah açtım saçlarımı ve mor boncuklu bandanamı taktım biliyorum çok şirin ve tatlı olmuştum.d götm kalkti ben böyle bi insanım ki kendimin bile götünü kaldrabiliyorum. Giderken görmüştü beni ve gülmüştü annem farketti djdj demiştim ben size. Telefonunu eline alıp bişeyler yazdı. Tabiki de bana yazmıştı ise gitti sonunda beyaz bi arabaydi plkasini bile ezberlemistim ama arabanın markasını unutmuşum. Akşam 6 7 8 gibi falan geldiğini soledi. Tamam dedim ve sokağa bile çıkmam o saatte diye düşündüm. Saat 6 7 8 gibi de ablam uyanık olur balkonda yemek yeriz ben ablami ikna ederim dedim.d akşam oldu ve onun geldiğini gördüm o her akşam ya Efeler le yada bizim fen ogretmeninin kardeşi Muratla murat ecemi seviyo ama Ecem ona bakcak kadar çirkin bi kız deil o çok güzel bi kız ve Murati gorseniz kacarsiniz inanin biz ecemle onu görür görmez kaciyoz😅😅😅 akşam geldi ve tekrar dışarı çıktı. Bende voleybol a gidiyorum solemismiydim  bilmiyorum ama benim için voleybolun yeri çooook ayrı sitenin içinde oynuyoduk. Hasan'ın kuzeni ve bizimde kapicinin kızı çok sevdiğim ablam da vardı. Önceden de seviyordum ama hasanla çıkmaya baslayinca onla daha yakın olduk ve onu gerçekten bi öz ablammis gibi gördüm. Hayır nedeni hasan deildi ama ne olduğunu bende bilmiyorum. Akşam çıktı. Bizim balkondan onlarin sitesinin park yeri ve oynadıkları yer gorunuyo bizim balkondaki koltuklar yanında adını unuttum ama kolumuzu koyduğumuz yerin ve koltukla arasında çok az bi mesafe var Hasan'ın götü kalkmasin die beni görmesin die hep ona baktigimi anlamasın die sadece o araya gözümü koyup ona bakıyorum. Anlıyo tabiki çünkü o da bizim balkona gircekmis ve ya atlicakmis gibi  bakması çok hoş ama gizlice baktigimi görmesi tabiki de deil.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayat Sevince Güzel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin