Първия ми час бе Математика. Влязох в стаята и се запътих към най задните чинове. Когато седнах забелязах, че Криси ми е писала. Тя е най-добрата ми приятелка момиче.
Криси: Хей, Мади искаш ли след часовете да отскочим до H&M, Victoria's Secret и CHANEL?
Аз: Каква е причината?
Криси: Поканени сме на партито на Мелани, като по чудо! Трябва да се приведем в ред! А и гаджето и, нали го знаеш, Джъстин ще е там!
Аз: Доообре! До после! Чал❤❤
Изключих си телефона и изслушах останалата част от лекцията на г-н Кенеди. Звънеца би, най сетне. Излязох от стаята и тръгнах към шкафчето си, когато се блъснах в едно момче. Паднах на земята и учебници ми се пръснаха по пода.
- Внимавай бе! - той се обърна към мен. Това беше не кой да е а онзи наперен задник Джъстин.
- Поне можеш да ми помогнеш да си събера учебниците!- Погледнах го кръвнишки, но явно на него не му пукаше особено, защото ме подмина просто ей така.
Събрах си учебниците и отидох до шкафчето си да ги прибера. Криси ме чакаше там, а по погледа и личеше, че е леко притеснена.
- Криси защо си притеснена? Да не е станало нещо със теб и Давид? - от моите думи взех, че и аз се притесних.
- Не, спокойно! Давид е при родителите си в Маями. След няколко седмици ще си дойде. Да се върнем при теб. После в 13:30 те чакам пред вас и отиваме на шопинг! Ясно?
- Да сър! - козирувах на майтап. Двете почнахме да се смеем като луди.
След като свършиха всички часове тя ме чакаше с BMW-то си пред училище. Понеже нямах приятел Криси постоянно се опитваше да ме сватоса с кого ли не, но просто не и се получаваше.
Най сетне стигнахме до магазините. Криси тръгна към H&M, а аз към Victoria's Secret.
След 1-2 часа и двете излязохме от магазините, като почти не се виждахме от толкова много покупки.
Прибрахме ги в колата и тръгнахме към нас. Партито беше в 20:00, а сега е 19:00. Нямахме много време. От новите придобивки аз си облякох:
А Криси си избра нещо по-семпло:
Часът беше 19:45 и ние трябваше да тръгваме. Все пак не искахме да закъснеем. Тръгнахме с моя Мерцедес.- Ей, Криси как съм?
- Супер си! Джъстин много ще те хареса! - след тези нейни думи избухнах в смях.
- Аз и Джъстин? Криси болна ли си? Има ли ти нещо?
- Не, но ще сте много сладка двойка. Ти знаеш, ме Мелани му изневерява със Били! - замълчах си.
Най накрая стигнахме. Имаше хора и вътре, и вън. Ние влязохме да потърсим Аш, но него го нямаше. И точно тогава ние се сблъскахме със Джъстин и Мелани.
Е дано ви хареса! Този път е по-дълга 456 думи❤. 3-4 вота и 2-3 коментара и утре пиша некста❤❤❤. Благодаря, че четете фанфика ми❤❤
ESTÁS LEYENDO
Texting with Justin Bieber (Bulgarian FanFiction)
FanficДвама познати от гимназията и едно парти. Пътищата им се събират и настава хаос. Съобщенията с непознатия за нея човек я отвежда в едно непознато за нея пътешествие. Лъжи. Любов. Омраза. Бивши. Какво ще стане с Мадисън след като разбере кой е непозн...