7

250 14 0
                                    

Мислих... Дълго мислих... Не осъзнавах каква грешка направих. Джъстин не беше мой - никога не е и бил. Винаги съм го смятала за надут и самовлюбен. От снощната забежка част от спомените ми се върнаха. Не знам как Мелани ще приеме новината, че човека който най-малко харесва и гаджето и са преспали. Дори на мен не ми звучи добре, но каквото и да говорим станалото никой не може да го промени. Колкото и да не ми харесва това е реалноста. Чиста и неподправена. Не мога и да споделя на майка ми за сручващото се защото ще започне да разпитва, кой, къде, кога, а сега изобщо не ми е до нея. Посегнах да взема телефона си. Видях, че Криси ми е писала. Явно се е събудила след "прекрасната" нощ.

@krisi569: Dobro utro slunce.💘 Kude se dqna snoshti?

@krisi569: I justin izchezna nqkude. Aww. Da ne ste bili dvamata?

@krisi569: Pospalanke otgovori mi😄

На това момиче честно казано не му ли омръзва от клюки. Винаги иска да знае какво става, кога става и кой е замесен. Ще се престоря, че нищо не е ставало няма как да....ами ако джъстин и каже? Ами ако каже на всички? Нищо не му пречи. Отново почнах да разглеждам чатовете си. Телефона ми извибрира.

@sexy_boy69: Zdravei kote. Mnogo mi haresvash. Ot kude si? Moje nqkoi den da se sreshtnem😉

@hot.girl: Кой си ти? И какво искаш?

@sexy_boy69: Ne me poznavash, no kato se zamislq i az ne te poznavam. Edinstvenoto koeto iskam e da te izchukam. Haresvash mi.

@hot.girl: Не си ли малко нахален?😏🔥

@sexy_boy69: Znam kakwi sa tvoite jelaniq. Nqma nujda da se pravish na nedostupna😏😏😏

@hot.girl: Аз съм недостъпна😎

@sexy_boy69: Za men ne si😝

@hot.girl: Едва ли. Мразя сексa😇

@sexy_boy69: Tyk izluga i sebe si i men😂

@hot.girl: Pone trqbvashe da opitam😂

Texting with Justin Bieber (Bulgarian FanFiction)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon