Гледна точка на Мади:
Сутринта се събудих с ужасно главоболие. Внимателно се надигнах от леглото, защото точно в този момент незнаех къде се намирам и тогава го видях.
Джъстин беше в леглото полу гол! Не можеш да си спомня какво точно се случи снощи. Отидох до огледалото и се погледнах. Косата ми приличаше на разплетена кошница, гримът ми размазан - почти не си личеше вече, имах тъмно лилави петънца по врата и бях по бельо. И точно в този миг си спомних всичко.
*Ретроспекция*
-И така какво избираш Мадисън? - усмихна се самодоволно.
- Предизвикателство! - добре това беше най-голяма грешка която направих на това парти.
- Предизвиквам те да дойдеш с мен горе и да ми пуснеш! - усмихна се самодоволно и ми намигна.
- Хахахаха - почнах да се смея като луда - Аз? Да ти пусна? Да, да само в сънищата ти!
- Ооо, значи идваш! - преметна ме на чувалче и тръгна с мен към къщата.
По пътя към втория етаж аз само виках и ритах, за да ме пусне. Той не си направи труда да ми обърне внимание. Няма да му се дам толкова лесно. Стигнахме до втория етаж. С едната си ръка той отвори вратата, а после я заключи. Сложи ме на леглото и си свали тениската.
- Я чакай плейбой! Аз няма да правя секс с теб! Та ти си имаш приятелка забога! Пусни ме да изляза!
- Хей, хей по спокойно коте! Рано или късно ще ми пуснеш! Няма да те пусна толкова лесно!
- Не съм ти никакво коте! Ще ти пусна само в сънищата ти! Имаш оная курва Мелани! Прави секс с нея! - вече не се усещах, че викам.
- Тя не е курва! - погледна ме злобно.
- Курва е! Ти може да не знаеш, но тя е спала няколко пъти с онзи Тейлър Каниф, докато вие ходихте! Е аз не съм такава курва! Няма да правя секс с теб защото ти искаш!
- Мамка му! - изкрещя и посегна да ме удари, но се спря. - А-аз незнам какво ми стана извинявай!
Той ме прегърна. Почувствах се някак на мястото си. Пеперуди запърхаха в корема ми. Незнам какво ми стана! Хареса ми! Изведнъж той ме целуна.
* Край на ретроспекцията*
Гледна точка на Джъстин:
Сутринта се събудих със онова шибано главоболие. Забелязах, че съм полугол, когато я видях. Мадисън беше пред огледалото и оглеждаше тялото си. Толкова е красива и секси! Не искам да я нараня тя е уязвима и крехка като малка птичка.
- Добро утро, коте! - загледах се в нея и в смучките, които снощи и бях оставил. Тя се обърна към мен.
- Първо не ме наричай коте и второ снощи не биваше да става така! - обърна се отново с гръб към мен.
- Но си признай, че ти хареса! - тя ме възбуждаше със всяка една изминала секунда.
- И така да е, не биваше да правим секс. Ако разбере, Мелани ще ти е бясна! А аз ще съм на разстрел, защото тя ме мрази! - погледна ме разтревожено.
Усетих притеснението в гласа и. Станах от леглото, отидох и я прегърнах. Може би защото бях само по боксерки, тя потръпна от моя допир. След тази вечер аз все повече я исках. Да е до мен и да е само моя и на никой друг. Какво ми става? Имам си Мелани, но Мадисън е толкова...ъгххх мисля, че се влюбих в нея! Но няма ли да е малко странно да и го призная, а тя да не ми отвърне със същото. Не...ще изчакам малко време пък каквото ще да става.
Добро утро! Извинете за забавянето на тази глава! Пледи да го кажете знам, че главата стана много скучна, но обещавам следващите да станат по интересни! Също така мисля да сменя името на книгата. Ако сте съгласни пишете долу в коментарите! Ето ми и предложенията:
That Boy❤
~~~
You&I
~~~
Ако измислите нещо кажете в коментарите!Извинете ако има правописни или пунктуационни грешки!
Приятен ден❤❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Texting with Justin Bieber (Bulgarian FanFiction)
FanficДвама познати от гимназията и едно парти. Пътищата им се събират и настава хаос. Съобщенията с непознатия за нея човек я отвежда в едно непознато за нея пътешествие. Лъжи. Любов. Омраза. Бивши. Какво ще стане с Мадисън след като разбере кой е непозн...