3

456 25 3
                                    

И точно тогава ние се сблъскахме с Джъстин и Мелани. Тя беше облечена в черна прилепнала рокла, нищо особено, а Джей той си беше както обикновено.

- Ооо, Мадисън много си красива! - подла усмивка се появи на лицето му. Огледа всеки сантиметър от тялото ми.

- Ами...благодаря! - отвърнах учтиво, защото да си призная, незнаех какво друго да кажа.

Мелани и Криси не спираха да си подават по някой злобен поглед. Те двете се мразеха. Защо ли? Когато бяхме в 10-ти клас Криси и Мелани бяха много добри приятелки, но родителите на Мелани забогатяха, тя стана известна и напълно я забрави. По-късно Мел открадна гаджето на Криси и така се стигна до тук.
Аз я дръпнах и заедно отидохме до масата да си вземем нещо за пиене. Криси естествено си взе текила, а аз водка. Излязохме навън и седнахме на една беседка. Там играеха на "Истина или Предизвикателсто", но на мен не ми се играеше, защото Джъстин беше там. За жалост Криси ме изнуди и се съгласих. Седнахме при тях и играта започна. Всички въртяха и накрая дойде ред и на Джъстин. Паднах се аз. Защо на мен?

-И така какво избираш Мадисън? - усмихна се самодоволно.

- Предизвикателство! - добре това беше най-голяма грешка която направих на това парти.

- Предизвиквам те да дойдеш с мен горе и да ми пуснеш! - усмихна се самодоволно и ми намигна.

- Хахахаха - почнах да се смея като луда - Аз? Да ти пусна? Да, да само в сънищата ти!

- Ооо, значи идваш! - преметна ме на чувалче и тръгна с мен към къщата.

По пътя към втория етаж аз само виках и ритах, за да ме пусне. Той не си направи труда да ми обърне внимание. Няма да му се дам толкова лесно. Стигнахме до втория етаж. С едната си ръка той отвори вратата, а после я заключи. Сложи ме на леглото и си свали тениската.

- Я чакай плейбой! Аз няма да правя секс с теб! Та ти си имаш приятелка забога! Пусни ме да изляза!

- Хей, хей по спокойно коте! Рано или късно ще ми пуснеш! Няма да те пусна толкова лесно!

- Не съм ти никакво коте! Ще ти пусна само в сънищата ти! Имаш оная курва Мелани! Прави секс с нея! - вече не се усещах, че викам.

- Тя не е курва! - погледна ме злобно.

- Курва е! Ти може да не знаеш, но тя е спала няколко пъти с онзи Тейлър Каниф, докато вие ходихте! Е аз не съм такава курва! Няма да правя секс с теб защото ти искаш!

- Мамка му! - изкрещя и посегна да ме удари, но се спря. - А-аз незнам какво ми стана извинявай!

Той ме прегърна. Почувствах се някак на мястото си. Пеперуди запърхаха в корема ми. Незнам какво ми стана! Хареса ми! Изведнъж той ме целуна. Чакай...целуна ме? Незнам дали е от обстановката, или от факта, че ме прегърна, но му отвърнах. Не се отдръпнах, а трябваше. Той разкопча ципът на роклята ми бавно. Изтръпнах пли неговите бавни движения. Роклята ми се озова на земята, не след дълго и неговите панталоните бяха до нея. Ръцете му зашариха по тялото ми. Той оставяше мимолентни целувки по мен. След няколко минути вратът ми беше във лилаво-сини петънца. Той разкопча сутиена ми и се заигра с едната ми гърда. Тихи стонове се изплъзваха между устните ми. Харесваше ми! Знам, че това което правим е нередно, но наистина ми харесваше! Той навлезе в мен бавно, но малко по малко забърза темпото.

- П-по б-бързо-о-о - при всяка моя молба той забързваше темпото.

Потните ни тела се триеха едно в друго. Аз стенех, а на него му харесваха тези стонове. Вече бях на ръба от оргазма.

- Мисля, че ще свърша! - той излезе бавно от мен. Не след дълго свърших и оставих оргазма да ме завладее. Минути по-късно и той свърши.

Всичко приключи. Немога да повярвам, че му се отдадох, но точно в този момент единственото което знаех е , че ми хареса и то много! С тази мисъл аз заспах в прегръдките му...

Хайооо ето я и новата глава!!! Тя стана по-дълга от колкота мислех все пак това са 710 думи, но ви обичкам много! Надявам се да ви хареса! Знам стана малко боза, но изразете мнението си! Важно е за мен❤❤❤

Извинете ако има някакви правописни или пунктуационни грешки.❤

Лека вечер❤

Texting with Justin Bieber (Bulgarian FanFiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora