Rap Monster

29 1 0
                                    

Bu gün o kadar mutluydum ki kendimi havalara uçacakmış gibi hissettim ve hemen gizeme mesaj atıp herzaman gittiğimiz kafede beni beklemesini söyledim ve hemen dışarı çıktım benim kaldığım ev kafenin iki sokak arkasındaydı koşa koşa kafeye doğru yola aldım, giderken bi anda kendimi yerde buldum düştümü hissettim ve kafamı kaldırdığımda bbana çarpan kişiye baktım bu bizim okulun gözdesi rapmon du hemne kalkıp üzerimi düzelttim utanmış bi şekilde özür diledikten sonra tam gidecekken beni kolumdan tutup kendine doğru döndürdü ve bana bi şeyler söylemeye başladı.

Rapmon: niye benden kaçıyosun okuldada böylesin sürekli gizem yanından ayrılmasın diye nedenler uyduruyosun benden bukadar uzak durmanın sebebi ne bi hatamı yaptım sana karşı o yüzdenmi bu kadar soğuk davranıyosun bana.

Ben: benim sana soğuk falan davrandığım yok rapmon lütfen şimdi gitmem lazım.  diyerek yanından uzaklaşırsın kalbinn atışı hala hızlıdır bu kadar soruya verebileceğin tek cavap'' seni seviyorum ama sana söylüyemiyorum bu yüzden senden uzak durmak istiyorum'' demek istersin ama diyemezsin yarın okul vardır ama sen sırf bu durumdan dolayı okuldan soğumuşsundur bunları düşünürkenkafeye varmışsındır  içeri girince gözlerinle gizemi arasın ve bulursun onun yanına gitme için yönelirsin yanına gittiğinde gözyaşalrını tutamazsın ve karşısında ağlamaya başlarsın çünkü rapmonu çok seviyorsundu ama bunu söyleyemediğin için kendine çok kızgınsındır gizem seni soru yağmuruna tutarama sen ağlamaktan hiç bir sey söylemezsin artık gizem sinirden sana bağırır.

Gizem: Esra yeter hemen nolduğunu anlatıyosun yaa ağlamını istemiyorum bak bend ağlarım oana göre  hadi anlat kuşum noldu bak üzlüyorum seni böyle görünçe.

Ben: buraya gelirken rapmonla çarpıştım ve bana niye benden uzak duruyosun ben sana naptım diyip durdu bende kahretsinki ona aşık olduğumu söyliyemedim ve içime attım sonrada buraya geldim ve seni  görünce ağlamaya başladım tutamadım kendimi.

Gizem: istersen ben bu olayı halledebilirim.

Ben: nası olcakmış o bayan bilmiş :)).

Gizem: yarın nasılsa okul var ben jinle konuşur hallederim.

Ben: ee sizin jinle aranız nası daha çıkma teklif etmedimi, sürekli yanında ama etmemiş gibi.

Gizem: off sen bi kapasana çeneni yaa jinn yanındada sürekli imalı imalı konuşup durma anlıcak diye korkuyorum zaten.

Ben:  kızım hem seviyorum diyosun hem korkuyorum diyosun ne güzel çocuk senin yanın dan hiç ayrılmıyo işte bence oda seni seviyo ama oda belli etmiyo, galiba ben onun seni sevip sevmediğini öğrenebilirim.

Gizem: sakın ben böyle iyiyim kızım çocuğun  yanında utanıyorum şekilden şekile giriyorum onla birlikteyken hiç yanına yaklaşamam ben iyiym böyle hem sen kendi işine bak daha rapmonun yanına yaklaşamıyo bana akıl veriyon :)))).

Ben: bi kere hadi ben repmonun yanına yaklaşamıyorum sn jin gelince heycandan uzaklaşmak istiyosun.

Gizem: sen sanki farklısın, neyse sen beni bırak ben yarın senin işi halletcem hadi benim gitmem lazım byyyyy.

Ben: tamam byyy.

ben kafeden çıktım ve eve doğru yola koyuldum yolda kendi kendime düşünmeye başladım bi an bile rapmonu aklımdan çıkaramıyodum sürekli kendime acaba oda beni seviyomu diye düşünüyodum zaten eğer beni sevmese niye öyle şeyler söylesin derken telefonuna mesaj geldiğini fark ettin ve mesaj jin den gelmşti mesajda '' gizem hemen yurda gelmelisin rapmon çok kötü depresyona girdi odadan çıkmıyo bi şey yiyip içmiyo nolur hemen gel yazıyodu'' evden nası çıktığımı bilemedim taksini birini durdurup hemen yurda gelidim parayı verip taksiden indim ve kapıyı çaldım aslında çalmadım baya yumrukladım neyse kapıyı jin açtı beni içeri aldı rapmon salonda koltukta baygın gibi yatıyodu ben hemen soğuk su dolu kap getirdim jinde bir tane bez parçası getirdi ben o bezi güzelde soguk suda ısladıktan sonra rapmonun anlına koydum bezi koymamla birlikte benim elimi tutması bir oldu ve benimle konuşmaya başladı.

Rapmon: ben neden bu haldeyim biliyomusun?

Ben: ben nerden bilebilirim ki.

Rapmon: Esra benim böyle olmamın sebebi sensin sen okula geldiğinden ber ben çok değiştim bi an sana aşık oldum sandım sonra yok ya ben asla birine aşık olmam dedim kendi kendime ama sonra anladım ki öyle değilmiş ben sana gerçekten aşık olmuşum ama bu his tek taraflıymış o yüzden ben bunu tek taraflı sürdürmek istemiyorum aslında bunu bu halde yapmak istemezdim ama artık ben hayatımın sonuna kadar senle olmak istiyorum Esra benimle çıkarmısın benim bu solmuş hayatımın çiçek bahçesi olurmusun.

Ben: b-ben ne diyeceğimi bilemiyorum  beni çok mutlu ettin ve cavabım EVET 

bu cevabınla rapmonun yüzü şekilden şekile girdiğini farkedersin ve sözünü kesip bu anı bozmamasını söylersin çünkü sen bu anı uzun zamandır bekliyosundur ve artık o saatten sonra hep berabersinizdir hiç ayrılmazsıız ve çok mutlusunuzdur.

JİN--RAP MONSTERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin