Evet sevgili okuyucular önceden yazdığım gibi artık hikayelerimizi bölüm olarak yazacağız umarım beğenirsiniz iyi okumalar çingularım :)))).
Jungkook,jimin,taehyung ve bn kafaya koymuştuk bu gün okulu asıcaktık kapıyı doğru ilerledik tam atlıycaz arkadan bi ses duydum ark arkamı dönmemle rapmonun dibinde bitmesi bir oldu biraz korkmuştum ama şaşkınlığımı koruyup arkamı dönüp gittim.
10 dakika sonra
Hele şükür birazda olsa okuldan uzaklaşmıştım. bi süre sonra jungkook bana dalgın dalgın bakıyordu en son dyanamayıp söze girdi.
Jungkook: Esra neyin var senin bi durgunsun dalıp dalıp gidiyosun yoksa rapmonumu merak ediyosun?
Ben: ne alakası var hem ben niye onu düşüneyim ki düşünmem için bi sebep varmı hayır o zaman bu konuyu kapatalım ve eylenmemize bakalım.
tabi ben böyle deyince jungkook lafı gevelediğimi anlayıp şüpelenmişti tabi ben jungkookun şüpelendiğini anlayıp onlar gizemle herzaman gittiğimiz kefeye götürdüm. kafeye vardığımızda hemen bi masaya geçtik ve jungkook konuşmadn dururmu hyr tabikihemen sanki konuşmayı bekliyomuş gibi konuya girdi.
Jungkook evet esra yengecim anlat bakalım rap hyung naptıda bu kadar sinirlendin.
Ben: jungkook zorlama lütfen bak daha fazla üzülcem yoksa.
Jungkook: yolda sordum üzülmedim dedin demekki bizim hyung bi şey yapmış ki sen üzülmüşşün noldu lütfen anlatırmısın biz seni böyle görmeye alışık değiliz esra hadi noldu analt.
Ben: tamam tamam biz sabah gizemle okulun kapısından girmemizle rapmonun bi kızla sarmaş dolaş bi şeklde yanımızdan geçmesi bir oldu iki tenefüs sonra kızla arka bahçede öpüşürken görünce kendimi tutamadım zaten sonrasını biliyosunuz.
Jimin: esra sen ciddimisin rap hyung böyle yapmaz o hep yurtda senden bahsediyodu seni ne kadar sevdiğini anlatıyodu şimdi noldu birden bire böyle.
Ben: demekki sevgisi yalanmış jimincim o yüzden lütfen kapatalım bu konuyu hem hadi çıkş sati yaklaştı bizimkiler arka kapıdadır.
Tae: tamam Esra haklı hadi kalkın.
biz hesabı ödedikten snra hepbirilikte okula doğru yürümeye başladık bi anda ben ynağımda bir şey hissettim galiba göz yaşıydı aldırış etmeden başımı öne eydim ve yürümeye aşladım nedense onu aklımdan çıkaramıyordum ama unutmalıydım o benle birlikteyken başka birini öpebiliyorsa bende onu unutabilirdim yapabilirdim tabi ben böyle düşünürken okula gelmiştik tahmin ettiğim gibi bizimkiler kapıdaydı rapmonda ordaydı ben hiç aldırış etmeden o yokmuş gibi direk gizemin yanına gittim oda gitmek için beni bekliyordu direk koluna girip sürüklemeye başladım tabi rap dururmu hayır tabiki oda peşimizden geldi ve beni kolumdan tutup kendine doğru çecirdi ramızda 1cm yoktu ve bana;
Rapmon: kızım ben sana demedimmi sen benimsin aramızda ne geçerse geçsin beni bırakmayacaktın tamam ben bi hata yapıp sabah seni orada üzdüğüm için özür dilerim ama ben seni o çocukla görünce kıskandım hemde çok kıskandım sende aynısını yaşa istedim ama seni ne kadar üzdüğümü fark edip yine sana döndüm ama sen bana trip atmaktan başka bir şey yapmadın. Esra lütfen affet beni bana ne söylersen söyle odun de öküz de ne dersen de ama bende vaz geçme ( yazarın çarpıldığı an ) ne olur beni affet Esra bana bi şans daha ver.
rap böyle konuşunca birazda olsa yumuşamıştım ve onu affetmeye karar verdim.
Ben: rap asıl ben çok özür dilerim sen öyle yaptın diye hemen öyle davrandığım için ama napıyım seni o salakla görünce kendimi tutamadım seni çok seviyorum ve benden başkasıyla iligilendiğinde gerçekten canım çok acıyo bende böyle olmasını istemedim lütfen bir dha böyle olaylar yaşamayalım.
Rapmon: sen şimdi beni affettinmi.
Ben: tabikide şapşik affetmezmiyim.
Rpmon: seni seviyorum tatlım.
Ben: bende seni seviyorum canım.
bu sözden sonra direk boynuna atladım ve kendi kendimi bi söz verdim artık onu asla bırakmayacaktım.
Eve çingularım biraz uzun oldu galiba ama başı kötü başlasada sonu mutlu son oldu yorumlarınızı bekliyorum sizi seviyorum
saranghae <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİN--RAP MONSTER
FanfictionBu kitabı 2 kişi yazıyoruz.Birisi benim adım Esra diğer arkadaşımın adı Gizem.hikayemizi beğenmenizi bekliyoruz.