Rap Monster 1

16 0 0
                                    

Rapmonla çıkalı bir ay olmuştu ama hala arkadaş gibiydik birbirimize karşı ne yapsam bilemedim kimseye de bu durumu anlatamadım yarın okul vardı ve bu durumu farkedecekler diye çok korkuyordum ertesi gün okula gizemle birlikte geldik ama rapmon ve BTS ortalıkta yoktu  acaba nerdelerdi gizem hemen söze atladı.

Gizem: Kanka  bizimkiler gelmemiş herhalde. dedi 

gizemin sözünü tamamlamasına izin vermeden söze atladım ama cümlelerimi kendim bile çözemiyecek kadar şaşkındım çünkü rapmon'un kolu bir başka kızın omzundaydı tabi gizem hala benim konuşmamı beklerken ben ağzı açık bir şekilde rapmon'a bakıyordum resmen benle arkadaş gibi davranıp beni umursamamasının sebebi buymuş tabi ben bunları görünce gözlerim dolmasına engel olamadım ağlayarak  sınıfa gittim rapmon'u  görünce ona nefretle baktım oda bu durumun farkındaydı ama ben tavrımı bozmadım beş dakika sonra Jin  le gizem sınıfa girdiler ama bizi ayrı ayrı görünce şok üstüne şok yaşadılar tabi bir süre böyle şoklandık tan sonra kendilerine gelip bizim yanımıza geldiler ben her zamanki  duygusal halimi ön plana çıkarmıştım ama ağlamayacaktım kararlıydım derken gizemin bana sarılmasıyla ağlamam bir oldu daha sonra yaşlarım ve hıçkırıklarım dahada çoğaldı ve gizem beni teselli etmeye çalıştığı sırada rapmon yanıma geldi ve ben hemen yerimden kalktım bir hışımla ağlayarak sınıftan çıkıp arka bahçeye koştum kendimi bankın birine zor attım zor nefes alıyordum kendimi tutamadım ve bağırmalarım daha çok arttı ne yapacağımı bilemiyordum bi çaresini bulmalıydım bunu atlatmalıydım derken hoca beni dışarda bu halde görünce yanıma geldi biraz teselli ettikten sonra sınıfa çıkmamı söyledi ne kadar onun bulunduğu bölgelerde olmak istemesemde mecburen gitmek zorunda kaldım bizim sınıfta öyle kalabalık bi sınıf değildi bts biz ve bir kaç kişi neyse ben kapıyı açmamla birlikte sınıfta bir sessizlik oluştu ben hemen nolduğunu anlamadan sırama oturdum gizem jinin yanında olduğu için rahat rahat yayıldım sırada arada rapmonun bana baktığını hissediyordum ama ben kendimi tuttum ve kafamı hiç o tarafa döndürmedim bi süre sonra yan tarafımda bir hareketlilik hissettim kafamı çevirmemle rapmonu görmem bir oldu ben yine aldırış etmeden tekrar sırama kapanacakken kolumda bir el hissettim rapmon olduğunu farkedince kolumu çekmeye çalıştım ama benim o cılız hareketim onun gücüne yetmedi ve beni çekiştirerek sınıftan çıkarıp arka bahçeye getirdi ben gitmek için direndim ama bi türlü başaramadım her zamanki gibi mecburen dinlemeye başladım.

Rapmon: Gizem niye böyle yapıyorsun benim ne hatamı gördün?  dediğinde kafamda aşşağıya kaynar sular döküldü daha ne yaptığını bilmiyormuydu bu allahım ya sabır gizem daha naptığını bilmeyen biriyle nasıl konuşmamı bekliyo ki diye düşünürken birden benden uzaklaştı ve tekrar konuşmaya başladı.

Rapmon: demekki bu kadarmış gizem hanım beni böyle silip bi kenara atıyorsun öylemi tamam o zaman bundan sonra görüşmeyelim artık seni istemiyoru. dedi ve yanımdan uzaklaştı gözlerimin dolduğunu hissettim herşeyede kolay kolay ağlamazdım duygusal olduğumu biliyordum ama yinede ağlamazdım bu sefer galiba huylarımı değiştirdim bu canımı fazlasıyla yakmıştı bende sınıfa çıktım onun yüzüne bile bakmadan direk sırama yönelip çantamı toplamaya başladım kararlıydım bu gün okulu asıcaktım çantamı toplarkan gizem jin ve diğerleri yanıma geldiler.

Gizem: esra napıyosun  sen okulun bitmesine 4 ders var niye çantanı topladın.

Ben: sence? off sıkıldım onu görmeye dayanamıyorum.

Jungkook: okulu asıcak, esra varya tam benim kafadansın aferin git durma burda.

Taehyumg: aynen kardişim git biraz kafanı dinle.

Jimin: oh valla en güzelini sen yapıyosun git git.

Ben: isterseniz sizde gelin ben varım zaten caydıramazsınız o yüzden gelmek isteyeni beklerim sıkıntı değil.

Jungkook: ben varım kanki gelirim.

Taehyung: ben eksik olurmuyum.

Jimin: bende varım.

Ben: hadi o zaman hoca gelmeden gidelim toparlanın.

jungkook,jimin,taehyung: tamam 

onlar hazırlandıktan sonra hocalara gözükmeden arka bahçeye kadar geldik şimdi arka kapıdanda yakalanmadan atlarsak sıkıntı yok demektir.

DUYURU!!!

Evet sevgili okuyucularımız bu bölümde dahil artık bölümlerimizi 2 yada 3 kısımlık kısa kısa hikayeler oluşturacağız eğer yorumlarda hangi üyeyi isterseniz sizi hikayemize yeni oyuncu olarak dahil edebiliriz yorumlarınızı bekliyoruz iyi okumalar çingularımız. :)))))

Rapmonun ikinci bölümünü sabırsızlıkla bekleyin.

JİN--RAP MONSTERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin